1. Sairaalloinen vietti mollata, herjata ja halventaa Perttua ja sen kannattajia jatkuvasti.
2. Omahyväisyys! Luulee olevansa niin paljon parempi ja viisaampi kun me muut.
3. Oman elämän täydellinen puuttuminen! On jatkuvasti aikaa notkua tällä palstalla ja keksiä lisää haukuttavaa.
4. Sairaalloinen kateus Perttua kohtaan. Johtunee varmasti ihan kaikesta siinä miehessä alkaen ulkonäöstä ja päättyen huumorintajuun joka sucksilta puuttuu täysin.
5. Huumorintajun totaalinen puutostila. Ei ymmärrä minkään sortin leikin laskua tai vitsejä.
6. Mieletön tarve etsiä aina oman suosikin pudottua uusi suosikki jota ylistää miltei jumalaksi.
7. Ajoittain erittäin loukkaavaa kirjoittelua Pertusta (Sairas ja jälkeenjäänyt)
8. Sairaalloinen kiinnostus Perttuun joka on jo huolestuttavaa! Toivottavasti ymmärrät jättää hänet rauhaan.
9. Cesarin jatkuva nuoleskelu
10. Lapsellisuus! Ei ikinä uskoisi että tuon nimimerkin ja näiden kirjoitusten takaa löytyy 32 vuotias mies.
HUOLESTUTTAVAA...todella!!
Perttu.sucksin syntilista
24
1407
Vastaukset
- näyttää ...
..ainakin tutulta hänen suhteen.
Terv. SOS.ALAN OPISKELIJA- perttu.perttu
Sinäpä se nyt olet varsinainen ammattilainen kommentoimaan kun oikein opiskelet sosiaalialaa!
*taputtaa*
Lähihoitajaksi pappojen perseitä pesemään?
- torvinen
Itse pidän tuota pelottavana. Huih. En kuitenkaan sano mitään, koska asiani ei ole tehdä diagnooseja enkä ole sen alan ammattilainen, eikä ne keskustelupalstoille kuulu muutenkaan, mutta todella pelottavaa. Ihan oikeasti.
- perttu.perttu
Oletpa reppana kun aloitit tällaisen viestin.
*silittää päätäsi*
Tuliko sinulle nyt paha mieli kun joku kritisoi perttua tai perttufaneja?
Voi kuule kultapieni kun siinä oli ihan perusteetkin sille ja vielä tästä sinun postauksestasi päätellen ne olivat myös aivan tosia. Sinä juuri todistit perttu.sucksin olleen oikeassa. Siitä varmaan tulet paremmalle tuulelle.
Kyllä se siitä, ota kuumaa kaakaota ja tule tänne isin syykkyyn.- KumiKaritsa
Perttu.sucks saa vaan samalla mitalla takasin...mikä helvetin erikois oikeus hänellä on arvostella Perttua ja meitä muita mutta meillä ei ole oikeutta sanoa mielipiteitä!! Mää olen tätä mieltä ja piste!!
- ....
KumiKaritsa kirjoitti:
Perttu.sucks saa vaan samalla mitalla takasin...mikä helvetin erikois oikeus hänellä on arvostella Perttua ja meitä muita mutta meillä ei ole oikeutta sanoa mielipiteitä!! Mää olen tätä mieltä ja piste!!
No eikös täällä kaikki puhuneet muiden kilpailijoiden kohdalla että heitä saa kutsua läskeiksi, tyhmiksi, pahuuden ruumiillistumiksi, itsekeskeisiksi jne. koska he ovat ovat kisaamassa ja telkkariruutuihin tupsahtaneet. Vrt. roskalehdet. Vai eikö se sama sääntö enää päde tuohon yhteen kilpailijaan?
- KumiKaritsa
.... kirjoitti:
No eikös täällä kaikki puhuneet muiden kilpailijoiden kohdalla että heitä saa kutsua läskeiksi, tyhmiksi, pahuuden ruumiillistumiksi, itsekeskeisiksi jne. koska he ovat ovat kisaamassa ja telkkariruutuihin tupsahtaneet. Vrt. roskalehdet. Vai eikö se sama sääntö enää päde tuohon yhteen kilpailijaan?
mutta rajansa kaikella!! Perttu.sucksin kommentit ovat olleet monesti törkyä täynnä...enkä hyväksy kyllä muidenkaan kilpailijoiden törkeää mollaamista sen enempää!!
En nyt tässä uskalla mennä sanomaan että kirjoittaja olisi sairas, mutta tämä kirjoitus on. Jätän tämän nyt toistaiseksi tänne, koska uskon että suksilla on sen verran hyvä itsetunto että tämä voidaan säilyyttää täällä näytteenä ajojahdista joka on henkilöitynyt häneen. Tämä ei ollut edes pahin kirjoitus mitä täällä oli, mutte ne muut oli ihan pakko poistaa niiden sisällön vuoksi.
Toivottavasti kirjoittajat tajuavat että kirjoituksista voi ihan oikeasti joutua vastuuseen. Sinäkin tämän kirjoittaja mieti miten perustelet näitä väitteitä käräjillä tuomarille kun hän kysyy sinulta miksi kirjoitit tämän ja ehkä muut vastaavat. Tämä ei ollut uhkaus mutta toivottavasti saa ihmiset ajattelemaan. Olen ollut useasti oikeuden istunnoissa, vaikkakin vain todistajan asemassa, niin voin sanoa että ne eivät ole riemukkaita tilanteita.- KumiKaritsa
Siis mitä niin paljon pahempaa tässä kirjoituksessa on kun esim tossa Perttu.sucksin kirjoituksesas jossa hän luettelee Pertun kannattajien syntilistaa? Hänkö siis saa sellaisia listoja laatia Pertusta ja sen kannattajista mutta Perttu.sucksia ei saisi arvostella? Kyllä mää luulen että Perttu.sucksin olis nyt syytä miettiä mitä suustaan syöltää!!
Taitaa todellakin Perttu.sucks ja Cesar olla yksi ja sama ihminen!! Niin kovasti puolustat täällä ihmistä joka mollaa erittäin halventavasti Perttua!!
Mua ei kuule todellakaan pelota mitkään lakitupa asiat...tätä mieltä minä olen Perttu.sucksista eikä kaduta tippaakaan tämä kirjoitus!!
Sää olet niin puolueellinen että se näkyy joka paikassa!! Tää ei ole ensimmäinen kerta kun sun kirjotukset ihmetyttää...pistää ihan mietityttämään että oletkohan sää todella sopiva seriffiks... - palstan lukija
Olen lukenut tämän palstan kirjoituksia ja jotenkin tuli mieleen, että miten ne Perttu.sucksin kirjoitukset EI ole sellaisia että niitä EI täytyisi poistaa??
Eikö palstan sefun kuuluisi olla puolueeton?
Enpä viitsi tämän enempää kommentoida, haluaisin vain että lukisit myös perttu.sucksin viestejä joskus, eiköhän niissäkin aika paljon oo poistettavaa.
Terveisin Palstan lukija - kessari.
Ne on kuule toisen tasoisia asiat, joita käräjillä käsitellään. Taitaa "valtasi" sokaista sinut pahemman kerran.
KumiKaritsa kirjoitti:
Siis mitä niin paljon pahempaa tässä kirjoituksessa on kun esim tossa Perttu.sucksin kirjoituksesas jossa hän luettelee Pertun kannattajien syntilistaa? Hänkö siis saa sellaisia listoja laatia Pertusta ja sen kannattajista mutta Perttu.sucksia ei saisi arvostella? Kyllä mää luulen että Perttu.sucksin olis nyt syytä miettiä mitä suustaan syöltää!!
Taitaa todellakin Perttu.sucks ja Cesar olla yksi ja sama ihminen!! Niin kovasti puolustat täällä ihmistä joka mollaa erittäin halventavasti Perttua!!
Mua ei kuule todellakaan pelota mitkään lakitupa asiat...tätä mieltä minä olen Perttu.sucksista eikä kaduta tippaakaan tämä kirjoitus!!
Sää olet niin puolueellinen että se näkyy joka paikassa!! Tää ei ole ensimmäinen kerta kun sun kirjotukset ihmetyttää...pistää ihan mietityttämään että oletkohan sää todella sopiva seriffiks...No vertaillaanpa näitä kirjoituksia hieman:
Suksi:
1. Syytettä ei kohdistea kehenkään erityisesti. Sanoo että jumalointi ja sokaistuminen mennyt överiksi. Eivät pysty vastaanottamaan suosikkinsa kritiikkiä.
Sinä:
1. Vihjaat mielenvikaisuuteen sairaaloisella vietillä
Suksi:
2. On totta että häntä on haukuttu varsin kovin sanoin täällä. Posteistaan en tiedä.
Sinä:
2. Ei sinänsä mitään sanottavaa tähän.
Suksi:
3. Ärsyyntymisessä ei mitään sanottavaa, vaan siinä miten sen ilmaisee. Vihjaa Pertun kannattajia tyhmiksi. Sanoo mielipiteensä Pertun käyttäytymisestä. Tuo adjektiivi kommentti on tämän kirjoituksen loukkaavin kohta mutta menee kyllä täällä läpi.
Sinä:
3. Suoraan vaan taas henkilökohtaisuuksiin. Eihän ihmisellä joka kirjoittaa mielenkiintonsa aiheesta voi olla mitään elämää.
Suksi:
4. Oletus että Perttu fanit ovat suurimman osan herjaavien viestien takana on ehkä yliampuva mutta sillä on sikäli todellisuuspohjaa että noita sanomisia on esiintynyt samassa viestissä kuin missä on ilmoitettu kannattavansa Perttua. Tekopyhyyttä ollut joka leirissä.
Sinä:
4-5. Sairaaloinen kateus? Aika käsittämätön kommentti suksin kirjoituksiin...
Oletus jota höystetty ylisanoilla (juuri mm tuo "totaalinen"). Väittäsin että tarkoituksellista huumorin puutetta ollut useiden kirjoittajien teksteissä (esim Antin vitsit, Timon temput). Huumori on kylläkin ollut kaukana monissä näistä kirjoituksista joita hänelle on osoitettu.
6. Jos kertoo perusteluja kenestä pitää se ei ole Jumalaksi nostamista. Jokainen on saanut kehua omaa suosikkia aika vapaasti täällä... Eri asia on nuo monet "xxx on paras"-viestit joita poistelin karsiakseni aloituksia.
7. Varmasti asiaa tuntevana osoitat minulle tämän kirjoituksen niin poistan sen jos tosiaan Suksi sanoo Perttua sairaaksi jälkeenjääneeksi ihmiseksi.
8-10. Minua alkoi juuri huolestuttamaan se että miksi ylipäänsä lähdin enään kommentoimaan tällaista vertailua. Nuoleskelusta en tiedä... Mielestäni kyse on enempi ollut toisen huomioimisesta. Suksin monet kommentit ovat olleet hyvin perusteltuja ja tapahtumiin perustuvia... Tapahtumista voi esittää aina erilaisia tulkintoja, mutta se että niitä esittää ja perustelee ei ole lapsellista... Päinvastoin. Joten älä turhaan huolestu.
Sori että tuli vähän sekavaa tekstiä kun en jaksannut alkaa lainailemaan noita kirjoituksia, mutta se että tuo ensimmäinen kirjoitukseni sattui sinulle oli sikäli sattumaa että sen nyt valitsin kohteeksi. Palstasefuna en voinut katsoa mahdolliseksi olla jotenkin kommentoimatta tilannetta.- KumiKaritsa
Cesar kirjoitti:
No vertaillaanpa näitä kirjoituksia hieman:
Suksi:
1. Syytettä ei kohdistea kehenkään erityisesti. Sanoo että jumalointi ja sokaistuminen mennyt överiksi. Eivät pysty vastaanottamaan suosikkinsa kritiikkiä.
Sinä:
Suksi:
2. On totta että häntä on haukuttu varsin kovin sanoin täällä. Posteistaan en tiedä.
Sinä:
Suksi:
3. Ärsyyntymisessä ei mitään sanottavaa, vaan siinä miten sen ilmaisee. Vihjaa Pertun kannattajia tyhmiksi. Sanoo mielipiteensä Pertun käyttäytymisestä. Tuo adjektiivi kommentti on tämän kirjoituksen loukkaavin kohta mutta menee kyllä täällä läpi.
Sinä:
3. Suoraan vaan taas henkilökohtaisuuksiin. Eihän ihmisellä joka kirjoittaa mielenkiintonsa aiheesta voi olla mitään elämää.
Suksi:
4. Oletus että Perttu fanit ovat suurimman osan herjaavien viestien takana on ehkä yliampuva mutta sillä on sikäli todellisuuspohjaa että noita sanomisia on esiintynyt samassa viestissä kuin missä on ilmoitettu kannattavansa Perttua. Tekopyhyyttä ollut joka leirissä.
Sinä:
Oletus jota höystetty ylisanoilla (juuri mm tuo "totaalinen"). Väittäsin että tarkoituksellista huumorin puutetta ollut useiden kirjoittajien teksteissä (esim Antin vitsit, Timon temput). Huumori on kylläkin ollut kaukana monissä näistä kirjoituksista joita hänelle on osoitettu.
6. Jos kertoo perusteluja kenestä pitää se ei ole Jumalaksi nostamista. Jokainen on saanut kehua omaa suosikkia aika vapaasti täällä... Eri asia on nuo monet "xxx on paras"-viestit joita poistelin karsiakseni aloituksia.
7. Varmasti asiaa tuntevana osoitat minulle tämän kirjoituksen niin poistan sen jos tosiaan Suksi sanoo Perttua sairaaksi jälkeenjääneeksi ihmiseksi.
8-10. Minua alkoi juuri huolestuttamaan se että miksi ylipäänsä lähdin enään kommentoimaan tällaista vertailua. Nuoleskelusta en tiedä... Mielestäni kyse on enempi ollut toisen huomioimisesta. Suksin monet kommentit ovat olleet hyvin perusteltuja ja tapahtumiin perustuvia... Tapahtumista voi esittää aina erilaisia tulkintoja, mutta se että niitä esittää ja perustelee ei ole lapsellista... Päinvastoin. Joten älä turhaan huolestu.
Sori että tuli vähän sekavaa tekstiä kun en jaksannut alkaa lainailemaan noita kirjoituksia, mutta se että tuo ensimmäinen kirjoitukseni sattui sinulle oli sikäli sattumaa että sen nyt valitsin kohteeksi. Palstasefuna en voinut katsoa mahdolliseksi olla jotenkin kommentoimatta tilannetta.olet huomannut että Perttu.sucks on hädissään poistellut omia viestejään ettei tule seuraamuksia sanoistaan! En siis voi nyt osoittaa niitä juttuja tähän mutta Perttu.sucks varmaankin seisoo sanojensa takana ja uskaltaa vahvistaa nämä todeksi!!
Kyllä se toden totta vihjaili Pertun olevan ADHD ja että se olis jäänyt yläaste tasolle...tuskin on jäänyt sultakaan näkemättä kun hän massapostitti niitä moneen kertaan!! Sittemmin hän on vähän siistinyt sanojaan mutta edelleenkin elämäntehtävänä tuntuu olevan järjetön Pertun ja sen kannattajien mollaaminen jota kyllä voin huoleti sanoa lapselliseksi tuon ikäiseltä mieheltä!!
Minä olen todellakin sitä mieltä että jos on pilvin pimein aikaa käydä täällä haukkumassa Perttua ja kaikkia sen kannattajia että sillon olis omassa elämässä parantamisen varaa!! Olen myös sitä mieltä että Sucks on vain kateellinen Pertun saamalle suosiolle ja yritti tehdä kaikkensa että saisi muutkin käännytettyä hänen "asialle" estää Pertun voitto!! - Oletkos aikuinen??
Cesar kirjoitti:
Suksi:
Sinä:
Suksi:
Sinä:
Suksi:
Sinä:
Suksi:
Sinä:
Sori että tuli vähän sekavaa tekstiä kun en jaksannut alkaa lainailemaan noita kirjoituksia, mutta se että tuo ensimmäinen kirjoitukseni sattui sinulle oli sikäli sattumaa että sen nyt valitsin kohteeksi. Palstasefuna en voinut katsoa mahdolliseksi olla jotenkin kommentoimatta tilannetta.On näköjään nyt jo aikaa tällä sefulla taas ottaa kantaa! Eikös enää tarvitse olla polvillaan?? On tämä huvittavaa ja puolueellista kun aikuiset miehet (sefu) riitelee lastenkin kanssa täällä palstalla.
Tiedätkös sefu, silloin kun minä olin nuori (nyt 53 vee) niin oli tapana pelotella mustalaisilla tai joskus jopa poliisilla. Että oikein lakitupaan olet menossa !!Menepä vaan, jos et elämääsi muuta, parempaa sisältöä löydä.
Täällä EI tosiaankaan tarvita sefua, joka ei kykene hoitamaan asioitaan. Sehän on jo monasti huomattu.!! - vastine.
KumiKaritsa kirjoitti:
olet huomannut että Perttu.sucks on hädissään poistellut omia viestejään ettei tule seuraamuksia sanoistaan! En siis voi nyt osoittaa niitä juttuja tähän mutta Perttu.sucks varmaankin seisoo sanojensa takana ja uskaltaa vahvistaa nämä todeksi!!
Kyllä se toden totta vihjaili Pertun olevan ADHD ja että se olis jäänyt yläaste tasolle...tuskin on jäänyt sultakaan näkemättä kun hän massapostitti niitä moneen kertaan!! Sittemmin hän on vähän siistinyt sanojaan mutta edelleenkin elämäntehtävänä tuntuu olevan järjetön Pertun ja sen kannattajien mollaaminen jota kyllä voin huoleti sanoa lapselliseksi tuon ikäiseltä mieheltä!!
Minä olen todellakin sitä mieltä että jos on pilvin pimein aikaa käydä täällä haukkumassa Perttua ja kaikkia sen kannattajia että sillon olis omassa elämässä parantamisen varaa!! Olen myös sitä mieltä että Sucks on vain kateellinen Pertun saamalle suosiolle ja yritti tehdä kaikkensa että saisi muutkin käännytettyä hänen "asialle" estää Pertun voitto!!En ole näitä sivuja kovinkaan paljon seuraillut, mutta olen kuitenkin huomannut ne ADHD ja yläastejutut.
Joten kuten ymmärrän nuo sucksin jutut, koska hän näkyy ottaneen Pertun voiton todella raskaana tappiona. Sen sijaan en voi ymmärtää seriffin asettumista noin selkeästi jonkun mielipiteen taakse ja tietenkin samalla toista mielipidettä vastaan.
Itseään kunnioittava seriffi hoitaa leivikänsä tasapuolisesti ja rehdisti. Näin ei tässä tapauksessa ole. - vanhoilta..
Oletkos aikuinen?? kirjoitti:
On näköjään nyt jo aikaa tällä sefulla taas ottaa kantaa! Eikös enää tarvitse olla polvillaan?? On tämä huvittavaa ja puolueellista kun aikuiset miehet (sefu) riitelee lastenkin kanssa täällä palstalla.
Tiedätkös sefu, silloin kun minä olin nuori (nyt 53 vee) niin oli tapana pelotella mustalaisilla tai joskus jopa poliisilla. Että oikein lakitupaan olet menossa !!Menepä vaan, jos et elämääsi muuta, parempaa sisältöä löydä.
Täällä EI tosiaankaan tarvita sefua, joka ei kykene hoitamaan asioitaan. Sehän on jo monasti huomattu.!!(minä 58 v.) tulee vähän oppikoulua poikasille.
- kumma että pitää
Cesar kirjoitti:
Suksi:
Sinä:
Suksi:
Sinä:
Suksi:
Sinä:
Suksi:
Sinä:
Sori että tuli vähän sekavaa tekstiä kun en jaksannut alkaa lainailemaan noita kirjoituksia, mutta se että tuo ensimmäinen kirjoitukseni sattui sinulle oli sikäli sattumaa että sen nyt valitsin kohteeksi. Palstasefuna en voinut katsoa mahdolliseksi olla jotenkin kommentoimatta tilannetta.noin hanakasti puolustaa Perttu.sucksia :D Kyllähän se puhuu jo omaa kieltään...
Ja missä toisaalta on Perttu.sucks omilla näsäviisasteluillaan? - amadeus
kumma että pitää kirjoitti:
noin hanakasti puolustaa Perttu.sucksia :D Kyllähän se puhuu jo omaa kieltään...
Ja missä toisaalta on Perttu.sucks omilla näsäviisasteluillaan?Minäkin kyllä mieluusti puolustan Perttu.sucksia. Kuten sanottu, jokainen tehnyt "virheitä". Mutta tuo marttyyri-homma menee jo yli JOIDENKIN Pertun kannattajien kanssa. Missä he olivat silloin kun Iinaa, Minnaa, Anttia, Mikaa, Hannaa jnejne haukuttiin todella tökerösti. Minusta niiden rinnalla nuo Perttu.Sucksin tekstit kuuluu höyhensarjaan. Rauhottuisitte jo.
- KumiKaritsa
amadeus kirjoitti:
Minäkin kyllä mieluusti puolustan Perttu.sucksia. Kuten sanottu, jokainen tehnyt "virheitä". Mutta tuo marttyyri-homma menee jo yli JOIDENKIN Pertun kannattajien kanssa. Missä he olivat silloin kun Iinaa, Minnaa, Anttia, Mikaa, Hannaa jnejne haukuttiin todella tökerösti. Minusta niiden rinnalla nuo Perttu.Sucksin tekstit kuuluu höyhensarjaan. Rauhottuisitte jo.
Perttu.suckskaan varmasti edusta täydellisyyttä niin on ihan turha ottaa elämäntehtäväks Pertun ja sen kannattajien mollaaminen!! Täyty tossa vähän muistuttaa mitä kaikkia vikoja siitä ukosta itsestään löytyy...
Mutta ennenkaikkea outoa käytöstä aikuiselta ukolta... - Vihdin mies
1. Millä perusteilla tulkitset Cesar em. kirjoituksen sairaaksi ? Miksi eivät vastaavat Sucksin kirjoitukset sitä ole ? Eikös Suckssin kirjoittelu Perttua, Pertun sukua ja faneja kohtaa ole hillitöntä ajojahtia, joka ei ota loppuakseen Pertun voitonkaan jälkeen ?
2. Samoin Sucksin kirjoittelut, julkinen herjaus, kunnianloukkaus jne. ovat mielestäni monissa kirjoitteluissa hyvin lähellä ?
4. Miksi Sucksia on suosittu ja suositaan edelleen muiden kirjoittajien kustannuksella ? - Vihdin mies
Cesar kirjoitti:
Suksi:
Sinä:
Suksi:
Sinä:
Suksi:
Sinä:
Suksi:
Sinä:
Sori että tuli vähän sekavaa tekstiä kun en jaksannut alkaa lainailemaan noita kirjoituksia, mutta se että tuo ensimmäinen kirjoitukseni sattui sinulle oli sikäli sattumaa että sen nyt valitsin kohteeksi. Palstasefuna en voinut katsoa mahdolliseksi olla jotenkin kommentoimatta tilannetta.1. Sucksin kirjoittelu kohdistuu Perttuun ja hänen kannattajiinsa selvästi. Mielestäni Pertulla ja hänen kannattajillaan olisi mahdollisuus joukkokanteen nostamista julkisesta herjauksesta.
Sinän vihjausta en lähde kommentoimaan. Sucksilla on ollut vastaavia vihjauksia.
2. Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Perttufanit eivät ole voineet sietää Perttua ja hänen fanejaan kohdaan tehdyistä kirjoituksista.
3. Toisen nimittäminen tyhmäksi pelkän 3 kk:n tv-ohjelman perusteella ja oman alan koulutuksen puutteellisuuden vuoksi, taitaa antaa epäkompetenssin em. nimittelyyn. Lisäksi nimittely voisi mielestäni täyttää julkisen herjauksen tunnusmerkkejä.
4. Pelkät perustellut kommentoinnit eivät kyllä riitä, jos niiden sisällöt ovat kaikkea muuta kuin eettiset, moraaliset ja jopa juriidiset normistot täyttäviä. Vihdin mies kirjoitti:
1. Millä perusteilla tulkitset Cesar em. kirjoituksen sairaaksi ? Miksi eivät vastaavat Sucksin kirjoitukset sitä ole ? Eikös Suckssin kirjoittelu Perttua, Pertun sukua ja faneja kohtaa ole hillitöntä ajojahtia, joka ei ota loppuakseen Pertun voitonkaan jälkeen ?
2. Samoin Sucksin kirjoittelut, julkinen herjaus, kunnianloukkaus jne. ovat mielestäni monissa kirjoitteluissa hyvin lähellä ?
4. Miksi Sucksia on suosittu ja suositaan edelleen muiden kirjoittajien kustannuksella ?On eri asia kirjoittaa faneista yleensä ja kilpailijoista, kuin arvostella yksilöidysti jotain kirjoittajaa. Toki puolustan rekisteröityä kirjoittajaa joka uskaltaa sanoa perustellun mielipiteen niitä nimettömiä herjaajia vastaan joita täällä on ollut paljon.
Olen käynyt kirjeenvaihdon asiasta ylläpidon kanssa ja laitan nyt tähän otteen siitä:
"Palstoilla ei ole muutenkaan tarkoitus keskustella yksittäisten nimimerkkien kirjoittelusta. Tämä voidaan kuitenkin kohtuullisessa määrin sallia, jos kirjoittelu on muuten asiallista. Sheriffi voi melko pitkälle itse määritellä linjan, kuinka paljon hän sallii nimimerkeistä keskustelua."
En nyt koko mailia ala julkaisemaan koska en tullut pyytäneeksi siihen lupaa, ja tällainen kirjeenvaihto on yleensä luottamuksellista. Sen voin kuitenkin todeta että siinä ykskantaan todetaan että kumikaritsan viesti oli herjaava.- Raski
Kyllä voit tosiaan vielä joutuakin oikeuteen, ei mikään mahdottomuus. Et suinkaan todistajaksi, vaan jotain vallan muuta.
Sinun vastuullasi on palstan puhtaanapito, siis- ennenkaikkea se. Silloin täytyisi harkita tarkkaan mitä palstalleen laskee tai mitä ennenkaikkea jättää. Täällä on niin mahdottomasti suorastaan parjattu BB.n osallistujia. Osa parjaajista tuntuu olevan vielä sinun suosiota nauttivia.Kannattaisiko vihdoin alkaa vähän siivoamaan... - oho
Cesar kirjoitti:
On eri asia kirjoittaa faneista yleensä ja kilpailijoista, kuin arvostella yksilöidysti jotain kirjoittajaa. Toki puolustan rekisteröityä kirjoittajaa joka uskaltaa sanoa perustellun mielipiteen niitä nimettömiä herjaajia vastaan joita täällä on ollut paljon.
Olen käynyt kirjeenvaihdon asiasta ylläpidon kanssa ja laitan nyt tähän otteen siitä:
"Palstoilla ei ole muutenkaan tarkoitus keskustella yksittäisten nimimerkkien kirjoittelusta. Tämä voidaan kuitenkin kohtuullisessa määrin sallia, jos kirjoittelu on muuten asiallista. Sheriffi voi melko pitkälle itse määritellä linjan, kuinka paljon hän sallii nimimerkeistä keskustelua."
En nyt koko mailia ala julkaisemaan koska en tullut pyytäneeksi siihen lupaa, ja tällainen kirjeenvaihto on yleensä luottamuksellista. Sen voin kuitenkin todeta että siinä ykskantaan todetaan että kumikaritsan viesti oli herjaava.Eri asia pilkata nimimerkkiä, jonka takana olevan henkilöllisyyttä ei yleisesti tiedetä, kuin herjata henkilöä, joka tunnetaan yleisesti, esim. tosi-tv:n kilpailijat. perttu.sucks on paljon pahempi kuin perttu.sucks sucks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645270Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti702549- 2692431
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191754Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271523Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531102Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 901046
- 731003