Olen menossa ens kesänä Protulle Estelle-laivalle. Kyselisin vaan että kuinka paljon ihmisiä tommoselle laivaleirille mahtuu ja mimmosia kokemuksia ko. leireistä?
Prometheusleiri Estelle-laivalla
3
356
Vastaukset
- czer
Itse en ole laivaleirillä ollut, mutta viime kesänä oli Estellellä kaksi leiriä ja toisella oli 17 leiriläistä, mikä on kai muutenkin aivan maksimimäärä. toisesta leiristä en tiedä. tiimiläisiä on siis 7 mahdollinen kokki.
Estelle on kuulemma ihana paikka protulle, joten hyvää leiriä jo etukäteen! :D
toivottavasti pääsen Estellelle appariksi. - minä
silloin, kun siellä pidettiin ensimmäinen protuleiri. Nukkumatilat olivat ruumassa, joka ei kyl ollu yhtään niin paha kuin kuvittelin. Miehistö oli mahtavaa porukkaa:) Muutenkin aivan mieletöntä, niin paljon hienoja kokemuksia.
Päätösjuhla pidettiin Turussa satamassa. Porukat ja jotain sukulaisia sai tulla paikalle. Ohjelma oli, hmm, ei niin kovin tavanomaista :D- minä
unohdin kokonaan.. Meitä oli siel sillon joku 20 suunnilleen. Ei siellä ahdasta tullu, iso purtsikka se on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770