Koko ikäni olen kuullut sitä, että olen sinulle paljon velkaa siitä, että olet minut synnyttänyt.
Koko ikäni olen katsellut vierestä, kun olet ostanut vaatteita veljilleni, harrastanut heidän kanssaan ja olette viettäneet aikaa yhdessä. Olen maksanut vaatteeni 12 vuotiaasta lähtien ja koskaan en ole teidän porukkaanne kelvannut.
Etkö olisi edes kerran voinut sanoa minun olevan kaunis tai hyvässä kunnossa sen sijaan, että aina haukuit minua miehen näköiseksi, rinnattomaksi tai läskiksi? Eikö äiti voi kannustaa lastaan edes rakkaudesta?
Et huomannut edes silloin olevasi puolueellinen, kun uusi miehesi kysyi matkalla ostaessanne tuliaisia, että eikö sille tytöllekin pitäisi viedä jotain.
Olet aina sanonut, että pärjään maailmassa siksi, että MINÄ olen kylmä, kunnianhimoinen ja todella vaikea ihminen. Miksi sitten minun mieheni ja lapseni ovat onnellisia, kun sinä et ole edes seurustellut yli 5 vuotta?
Olisinko todellakin pilannut sinun ja veljieni joulun, jos olisimme viettäneet joulua yhdessä? Eikö edes minun lapseni ole ansainnut mummia ja rakkauttasi?
Vihaatko minua todella näin paljon, vai onko se vain kateutta siitä, että minulla on kaikkea sitä, mitä sinä olet halunnut, mutta et ole koskaan saanut?
Olet pilannut elämästäni paljon, mutta et onneksi kuitenkaan kaikkea.
Vihaan sinua äitini.
Vihaan koko sydämestäni
Tytär
2
520
Vastaukset
- Kannustaja
On hienoa ja kunnioitettavaa että olet päässyt noin paljosta yli.
samassa huushollissa ei voi yksinkertaisesti asua kaksi naista, joista toisella on jotain mitä toisella ei ole.Näin on nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038