Miten pukeudun anime/manga hahmoksi?

Juila

heips! Kaverini järjestää bileet joissa pitää pukeutuu manga/anime tyypiksi. Ei tarvitse olla mikään tietty tyyppi. Mitä kannattaisi laittaa päälle? Olen lukenut jonkin verran mangaa mutta olen kuitenkin vielä aika onneton asian suhteen :S miten hiukset kannattaa laittaa tai minkä tyyppisiä vaatteita? olisin todella iloinen avusta!! :) Kaikki apu on tarpeen..

5

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokoriko
    • SaSaka

Heips! Voisit pukeutua ninja tyylisesti meinaan niitä anime/manga sarjoja on paljon missä on ninjoja esim. Naruto. Tai voithan tietysti joksikin koulutytöksikin pukeutua etsit vain jonkinlaisen koulupuvun. Ja hiukset voit oikeastaan laittaa miten vain. Ja voithan myös yhdistellä kaikkea anime/manga hahmojen vaatteita. Mutta jos haluat yksinkertaisen niin koulupuku voisi olla aika hyvä ei tarvitse muutakuin hame (voi olla housutkin), kengät, paita (mielellään valkoinen), kravatin voi laittaa jos haluaa mutta ei se ole pakollinen ja hiukset voi jättää auki tai tehdä kampauksen. Voit tietysti ottaa jonkun koululaukunkin jos haluat. Siinä pari vinkkiä jos olisi apua ^^

• Miyoko

kissankorvat on aika helppo värkätä. Hännän voi tehdä samalla kun vauhtiin pääsee. Itse löysin ohjeen ensimmäisestä anime-lehdestä. Tai jos et pidä kissoista, ohjetta on helppo soveltaa vaikka jäniksen tai leopardin korviin.

• olisi tosiaan melko hyvä idea. Mitään isompaa ei kannata väsätä, ellei ole paljon aikaa. Jos kotoa löytyy anime-lehden 1. numero, niin ohjeen voi katsoa sieltä.

• Summer

Tuotanoin.. kinkkistä, mutta jos itse olisin sinä, laittaisin ööh jonkun ehkä napapaidan. Ja jos ei napapaitaa niin jonkun värikkään paidan. Sitten laittaisin minihameen tai farkut (yksiväriset) Ja paljon meikkiä : ) Noniin en mee liiallisuuksiin :D Tossa vähän vinkkejä.. toivottavasti auttais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      260
      4596
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      42
      2770
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1119
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    Aihe