Miten pukeudun anime/manga hahmoksi?

Juila

heips! Kaverini järjestää bileet joissa pitää pukeutuu manga/anime tyypiksi. Ei tarvitse olla mikään tietty tyyppi. Mitä kannattaisi laittaa päälle? Olen lukenut jonkin verran mangaa mutta olen kuitenkin vielä aika onneton asian suhteen :S miten hiukset kannattaa laittaa tai minkä tyyppisiä vaatteita? olisin todella iloinen avusta!! :) Kaikki apu on tarpeen..

5

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokoriko
    • SaSaka

      Heips! Voisit pukeutua ninja tyylisesti meinaan niitä anime/manga sarjoja on paljon missä on ninjoja esim. Naruto. Tai voithan tietysti joksikin koulutytöksikin pukeutua etsit vain jonkinlaisen koulupuvun. Ja hiukset voit oikeastaan laittaa miten vain. Ja voithan myös yhdistellä kaikkea anime/manga hahmojen vaatteita. Mutta jos haluat yksinkertaisen niin koulupuku voisi olla aika hyvä ei tarvitse muutakuin hame (voi olla housutkin), kengät, paita (mielellään valkoinen), kravatin voi laittaa jos haluaa mutta ei se ole pakollinen ja hiukset voi jättää auki tai tehdä kampauksen. Voit tietysti ottaa jonkun koululaukunkin jos haluat. Siinä pari vinkkiä jos olisi apua ^^

    • Miyoko

      kissankorvat on aika helppo värkätä. Hännän voi tehdä samalla kun vauhtiin pääsee. Itse löysin ohjeen ensimmäisestä anime-lehdestä. Tai jos et pidä kissoista, ohjetta on helppo soveltaa vaikka jäniksen tai leopardin korviin.

      • olisi tosiaan melko hyvä idea. Mitään isompaa ei kannata väsätä, ellei ole paljon aikaa. Jos kotoa löytyy anime-lehden 1. numero, niin ohjeen voi katsoa sieltä.


    • Summer

      Tuotanoin.. kinkkistä, mutta jos itse olisin sinä, laittaisin ööh jonkun ehkä napapaidan. Ja jos ei napapaitaa niin jonkun värikkään paidan. Sitten laittaisin minihameen tai farkut (yksiväriset) Ja paljon meikkiä : ) Noniin en mee liiallisuuksiin :D Tossa vähän vinkkejä.. toivottavasti auttais.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe