Juppustatuuppis,
Kyllä se kannataa, nyt odotan kaksi vuotta ja makselen sen ajan vuokraa ihan tolkuttomasti, sitä mä meen ja ostan asunnon halvalla, siis miinus 4%. Jou tää kannataa. Sit mä otan velkaa jonka korko on jotain 5%. Tässähän säästää tosi paljon kun odottelee vuokralla hintojen tippumista. Mä laskin että 2000 euroa säästän neljässä vuodessa. Ja jos suunta kääntyy niin mä lähren mummolaan.
vuokralla on hyvä olla
mulla on iso
4
580
Vastaukset
- Jore
Kerrotko siis mika sulla on iso voisimme tavata jos se on se
- bisnesmies
kolmiosta 72 m2 Tapiolassa. Laitan rahaa pankkiin, ei nääs rommaukset liikuta sitä tai tätä.
- syö kokoajan
sitä rahaa, mikä sulla pankissa. Pankin korothan on ihan mielettömän jees.
- Sami_
Moni hoki tuota jo viisi vuotta sitten ja saa varmasti hokea sitä ehkä viisikymmnetä vuotta, ennen kuin toistuu sama kuin -90 luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750