Bollywood faneja???

Ketkä ovat lempinäyttelijänne?
Elokuvanne?
Musiikki?

Kertokaa!

Mistä ostatte elokuvia/musiikkia?

Kuch Kuch Hota Hai...!

10

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Indiafan

      Helsingissä India Market Hakaniementorin laidalla myy Bollywood DVD. Suosikkinäyttelijäni on ehdottomasti Amitabh Bachchan. Hän vieraili pikaisesti Goan filmifestivaaleilla mutta palattuaan Mumbaihin joutui sairaalaan.

      • aish

        joo..india market tosiaan myy bollywood leffoja n. 10€ hintaan, sieltä voi myös vuokrata leffoja parilla eurolla. Oma lempparini on tietysti shah ruk khan... =) leffoista lemppari on täl hetkellä veer zaara(nytkin kuuntelen tän leffan musaa) tai iki-ihana dilwale dulhania le jaayenge...mut vaihtuu melkeen sitä mukaa kun nään uuden leffan :)


      • aish
        aish kirjoitti:

        joo..india market tosiaan myy bollywood leffoja n. 10€ hintaan, sieltä voi myös vuokrata leffoja parilla eurolla. Oma lempparini on tietysti shah ruk khan... =) leffoista lemppari on täl hetkellä veer zaara(nytkin kuuntelen tän leffan musaa) tai iki-ihana dilwale dulhania le jaayenge...mut vaihtuu melkeen sitä mukaa kun nään uuden leffan :)

        Hrithik Roshan on tosi namu :)


      • aish kirjoitti:

        Hrithik Roshan on tosi namu :)

        Minunkin ehdoton must on Shahrukh! Olen huomannut, että kokoelmani sisältää (melkein) vain hänen leffojaan...:) Joo VEER ZAARA on ihana, mutten ole onnistunut saamaan sen musiikkia. Mulla on 3 laulua vain. Hum Tumhare Hain Sanam on myös IHANA! Madhuri Dixit, Kareena Kapoor, ne on mun suosikkeja. Aishwarya Rai on vähän jäämässä, mutta saa nähdä..

        Shahrukh on kyllä ehdoton ykkönen. Jos on pakko valita toinen, ni Vivek Oberoi (mutta liian nuori) ja Bobby Deol (ei hyvännäköinen, mutta näyttelijänä hyvä!)

        Aishwarya oli ehdoton Hum Dil De Chucke Sanam -leffassa, varsinkin "sitruuna" laulussa, Nimbooda!

        Saako Helsingin kaupasta myös CD:itä? Ei sieltä ainakaan kaikkia saa helpolla. Hyvä kauppa, silloin , kun siellä on jotain! ASOKA -leffan tilasin itä-intian kauppahuoneesta, (Suomalainen)
        paikka. Käyn korkeintaan kolme kertaa vuodessa Helsingissä.

        "Dil To Pagal Hai"


    • Rahul

      Tykkään kyllä Bollywood leffoista ihan kauhean paljon!!!
      Ostin viime Goan reissulta kasan sellaisia videoa-cd Bollywood leffoja joissa on elokuvien lisäksi myös musiikkiviedeoita. Harmi vaan kun en tuota hindiä tai mitään muutakaan Intian kieltä osaa, jää vuorosanat hieman arvoitukseksi. Mutta juoni on kai lähes kaikissa melkeinpä sama:D

      Tässä www.raaga.com muuten eräs paikka mistä ainakin voi kuunnella ilmaiseksi intialaista musiikkia. Myöskin elokuvien musiikkia.

      • ...olen ostanut innoissani Goasta VCD leffoja ja
        sitten tykännyt niistä niin paljon, että on oikein harmittanut, kun en ole ymmärtänyt niitä "täydellisesti" ja sekin on harmittanut, että niissä on usea CD. Yksi DVD cd on helpompi ja niissä on musiikkikohtaus valikotkin! NE on ihania!!! MIKÄ ON LEMPILEFFASI/lempileffa???

        DVD:t on siis "järkevämpiä" ostaa, jos niitä vain saa...


      • Gracy
        Aishwarya kirjoitti:

        ...olen ostanut innoissani Goasta VCD leffoja ja
        sitten tykännyt niistä niin paljon, että on oikein harmittanut, kun en ole ymmärtänyt niitä "täydellisesti" ja sekin on harmittanut, että niissä on usea CD. Yksi DVD cd on helpompi ja niissä on musiikkikohtaus valikotkin! NE on ihania!!! MIKÄ ON LEMPILEFFASI/lempileffa???

        DVD:t on siis "järkevämpiä" ostaa, jos niitä vain saa...

        Pidän myös kovasti Bollywood-leffoista ja musasta, ei vain oikein tiedä mistä niitä saa. Hesassa kun käy korkeintaan kerran vuodessa, eikä viitsis noista ulkomaisista nettikaupoista tilata ku ei viitti antaa luottokorttitietoja. Tampereella on kuulemma kans joku paikka mistä voi vuokrata kyseisiä leffoja, mutta ei täältäkään taida silti pystyä ostamaan niitä.. :( www.i-intia.comissa on kovin kalliita nuo dvd:t, jotain 30-35 euroa..


      • Gracy kirjoitti:

        Pidän myös kovasti Bollywood-leffoista ja musasta, ei vain oikein tiedä mistä niitä saa. Hesassa kun käy korkeintaan kerran vuodessa, eikä viitsis noista ulkomaisista nettikaupoista tilata ku ei viitti antaa luottokorttitietoja. Tampereella on kuulemma kans joku paikka mistä voi vuokrata kyseisiä leffoja, mutta ei täältäkään taida silti pystyä ostamaan niitä.. :( www.i-intia.comissa on kovin kalliita nuo dvd:t, jotain 30-35 euroa..

        www.filmifriikki.fi (voi kysyä, jos toimittaisi)
        www.kukunor.com

        --> EI TARVITA LUOTTOKORTTIA!

        Kerro, mitä sait selville!!! :)


      • Gracy_
        Aishwarya kirjoitti:

        www.filmifriikki.fi (voi kysyä, jos toimittaisi)
        www.kukunor.com

        --> EI TARVITA LUOTTOKORTTIA!

        Kerro, mitä sait selville!!! :)

        Täytyy käydä tsekkaamassa siellä.
        Ps. huomasitteko, että tuonne elokuva- keskusteluihin on ilmestynyt Bollywood-osio :)


      • Gracy_ kirjoitti:

        Täytyy käydä tsekkaamassa siellä.
        Ps. huomasitteko, että tuonne elokuva- keskusteluihin on ilmestynyt Bollywood-osio :)

        Täytyypä käydä tsekkaamassa! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe