Etsin digikalustollesi(3 putkea yms.) sopivaa kamerareppua, johon mahtuisi myös läppäri mukaan.
Maitolaituri.tv kauppaa Lowepron CompuTrekker Plus AW:a hintaan 138 €.
Kyseinen reppu vaikuttaa visuaalisesti melko vaatimattomalta, mutta sisätilojen ja käyttömukavuuden kannalta varsin toimivalta luetun ja kuvien pohjalta.Mietin myös sitä, miten vastaavankokoisten reppujen kanssa pärjää tilavuuden suhteen päiväreissuilla eväiden ja vaatteiden kera?
Onko sinulla näkemystä kyseisestä repusta ja sen hinta/laatusuhteesta? Mitä ylipäänsä haluaisit minun huomioida ensimmäistä reppua hankkiessani?
Reppu kameralle
3
697
Vastaukset
- Pieni
http://akiba.fi/productinfo.php?id=2771&page=kamerat
Jos se on kuvan mukainen ei siinä voi kuljettaa muuta kuin pienen kamerakaluston ja hyvin pienen tietokoneen.
En saisi tuohon mahtumaan edes lintulinssiä.
Voileivät mahtuu ehkä kansitaskuun, mutta iso termospullo ei, vaatteista puhumattakaan.
Tilanteen voi kyllä korjata tekemällä itse sopivankokoisen lisäpussin, jonka kiinnittää hihnoilla repun pohjaan.
En tiedä onko kiinnityslenkit valmiina, mutta ne ei liene mahdottomat tehdäkään.
Meikäläisellä on suurempi jo jonkun vuoden palvellut malli.
Sinnekään ei eväät sovi, mutta pienen läppärin voisi kyllä tunkea kansitaskuun.
Siellä on kuitenkin olematon iskusuoja tietokoneelle.
Tietokone on kuitenkin sellainen laite, että jätän sen mieluiten kotiin ja täytän tilan enemmän kuvausta auttavilla tarvikkeilla.
Vain piilokojussa tietokone olisi paikallaan odotusaikoina, mutta silloin ei tuollaisia kantolaitteitakaan tarvita. Silloin käy rinkkakin. - KPy
Itse päädyin Lowepro'nTrekkerin vyölaukkumalliin, koska en löytänyt markkinoilta kuvailemaasi yhdistelmää nelisen vuotta sitten. Nyt olen nähnyt lähes sellaisen, jota aikoinaan etsin, Espoossa Ison Omenan Kodakmyymälässä. Merkki oli jokin italialainen, mutta laukku lienee tehty kaukoidässä.
Vyölaukun etuna on, että sen saa käännettyä tarvittaessa eteen tai kyljelle ja silti selkään sopii pieni reppu eväille. - Lowepro
Ostin valokuvaus liikkeestä repun hintaan 109€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872