Harry oli avaruusaluksessa Ronin ja Hermionen kanssa. "Meidän happemme loppuu kohta" Harry sanoi. "Syväjäädytämme Harryn!" Ron huusi. "Hän sai meidät mukaan tänne" Ron jatkoi. "Minä kannatan" Hermione sanoi. Harry sai ohjata vielä alusta viimeisen kerran. Pienet meteoriitit lähestyivät alusta. Ron ja Hermione pitivät kännijuhlia takahuoneessa. Heistä ei olisi apua. Harry veti tähtäimen esiin ja ampui meteoriitit pieniksi kiviksi. Hän työnsi Ronin ja Hermionen hätäkapseliin ja lähetti heidät maahan. Harry ohjasi aluksen mustaan aukkoon.
Harry Potterin loppu
tlank
7
730
Vastaukset
- Nagi
Kuinka surullista... Nyyh... Ja paskat... =p
- olikin
tämän Harry Potterin loppu ja pysyvästi. Eli että tänne palstalle ei tule enää Harry Potteria...
- joutua
pettymään,luulen että nämä nuorukaiset jatkavat tuota
omasta mielestään nerokasta jorinaa.
Jestas,mun penskat eivät kirjoittaneet tuollaista puppua edes pahimpina yläasteen murkkuvuosinaan.
- wolfy_91
samaa mieltä yläpuolella kirjoittaneen kanssa. mutta meidän pitää yrittää ymmärtää näitä vajaa järkisiä kahjoja...
- Totuus99
Tlankin novellit on parasta ikinä
- ................
- :D
Wut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483