Harry oli avaruusaluksessa Ronin ja Hermionen kanssa. "Meidän happemme loppuu kohta" Harry sanoi. "Syväjäädytämme Harryn!" Ron huusi. "Hän sai meidät mukaan tänne" Ron jatkoi. "Minä kannatan" Hermione sanoi. Harry sai ohjata vielä alusta viimeisen kerran. Pienet meteoriitit lähestyivät alusta. Ron ja Hermione pitivät kännijuhlia takahuoneessa. Heistä ei olisi apua. Harry veti tähtäimen esiin ja ampui meteoriitit pieniksi kiviksi. Hän työnsi Ronin ja Hermionen hätäkapseliin ja lähetti heidät maahan. Harry ohjasi aluksen mustaan aukkoon.
Harry Potterin loppu
tlank
7
643
Vastaukset
- Nagi
Kuinka surullista... Nyyh... Ja paskat... =p
- olikin
tämän Harry Potterin loppu ja pysyvästi. Eli että tänne palstalle ei tule enää Harry Potteria...
- joutua
pettymään,luulen että nämä nuorukaiset jatkavat tuota
omasta mielestään nerokasta jorinaa.
Jestas,mun penskat eivät kirjoittaneet tuollaista puppua edes pahimpina yläasteen murkkuvuosinaan.
- wolfy_91
samaa mieltä yläpuolella kirjoittaneen kanssa. mutta meidän pitää yrittää ymmärtää näitä vajaa järkisiä kahjoja...
- Totuus99
Tlankin novellit on parasta ikinä
- ................
- :D
Wut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983