nii miten ois pitäskö ostaa tällänen www.mopo.fi/cpi/9
cpi oliver sport haluaisin tiedustella jos jollakin on saman lainen vaikka se city malli nii paljon se kulkee ja kestääkö se hyvin vuodesta toiseen olisin kiitollinen vastauksista
eikä mitään fude kommenteja kiitos!
miten ois pitäskö ostaa cpi oliver sport
6
1612
Vastaukset
- man
Oliverista minulla ei ole kokemuksia.
Voin kuitenkin suositella Keeway Matrixia. Itse ostin Matrixin keväällä ja oon ollut tosi tyytyväinen hankintaani. Mittarissa tällä hetkellä 5500 km eikä ole ollut mitään ongelmia.
Matrix taitaa olla 200 euroa edullisempi kuin Oliver Sport.- ---
cpi ja keeway on aika samankaltaisia koneistoltaan. cpissä on 2 vuoden takuu ja keewayssa 1v/6000km. siitä voit valita. keeway on tosiaan vähän halvempi.
- samaa mieltä
--- kirjoitti:
cpi ja keeway on aika samankaltaisia koneistoltaan. cpissä on 2 vuoden takuu ja keewayssa 1v/6000km. siitä voit valita. keeway on tosiaan vähän halvempi.
miksi maksaa turhasta, siksi KEE WAY :)
- fdgsdh
samaa mieltä kirjoitti:
miksi maksaa turhasta, siksi KEE WAY :)
osta sym! se on sentään paljo laadukkaanpi ku nuo...
- nopi
fdgsdh kirjoitti:
osta sym! se on sentään paljo laadukkaanpi ku nuo...
Sym on tosin laadukkaampi kuin nuo mutta se maksaa monta sataa enemmän. Eli jos ei symiin ole varaa niin kannattaa ostaa paljo mieluummin cpi kun keeway. Kaverilla on Keeway ja paljon on vikaa..
- la90
nopi kirjoitti:
Sym on tosin laadukkaampi kuin nuo mutta se maksaa monta sataa enemmän. Eli jos ei symiin ole varaa niin kannattaa ostaa paljo mieluummin cpi kun keeway. Kaverilla on Keeway ja paljon on vikaa..
Sun kaverillas on tainut käydä tosi huono säkä. Mulla on Keeway Focus ja kolmella mun kaverilla on myös keewayt. Kaikki on olltu tyytyväisiä Keewayn laatuun, ollaan yhteensä taidettu ajaa jo yli 20000 km.
Ny ei vaan jaksais odottaa että lumet sulaa ja pääsis taas ajelemaan Focuksellani. Hyviä ajokelejä vaan kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770