Miten uutta liivihametta on tarkoitus käyttää? Voiko siihen laittaa merkit, jolloin se korvaisi partiopaidan? En ole löytäny vastausta tuohon tai oikein kuviakaan mistään.
Uudet partioasut
7
1320
Vastaukset
- kpmi
Liivihame on kumma vaate, paksusta kankaasta ja mielenkiintoisella mitoituksella.
Uusi partiopaita vaikuttaa sisäpartiointiin tehdyltä. Entäpä mihin ne ankkurinapit voi kiinnittää?- vikavuutten95
pistippä kysymyksen... oon samaa mieltä muuten ton mun yläpuolella olevan kommentoija n kanssa että uusi vartio paita on sisä partioon mutta messukylänmessutytöillä on ratkaisu tähänkin meillä on mety colleceja heheexDxDxDxD
- iloinenpiru
uudet paidat ovat HIRVEITÄ! aina on sanottu kuinka tyylikkäitä ovat napit, nyt ne on peitetty. värit ovat kamalan kirkkaita. okie, ehkä ne on käytännöllisempiä, mutta kuitenkin.
mitä mieltä muut?- ^^^^
Ei minun mielestäni uusi juurikaan eroa vanhasta. Piirin kokouksessa, kun osalla oli vanhoja ja osalla uusia paitoja, oli isosta massasta jopa vaikeaa erottaa kumpi paita oli päällä. Läheltä sitten sen sävyeron kyllä huomaa.
Mainostuskessa ja esittelyssä ärsyttää, kun siinä paidassa ei ole koskaan merkkejä. Merkkien kanssa se näyttää paljon paremmalta. :)
Puhuttiin, että tuon uuden paidan pitäisi olla istuvampi ja malliltaan parempi. Jouduin sitten pettymyksekseni huomaamaan, että ihan yhtä epäistuva se on kuin vanhakin. Aika säkki se on. Olisin tahtonut sellaisen tyylikkäämään.... Mutta kyllä se joidenkin päällä näyttää oikeasti paremmalta. Itse tarvitsisin lyhyemmät kädet, jotta voisin ostaa pienemmän koon tai isomman vatsan ja leveämmät hartiat, jotta iso näyttäisi sopivammalta. Salille ja syömään siis. :)
Liivimekkoon ihan rakastuin. Se on tosi hauska mielestäni, ja vaikuttaa kerrankin kestävältä. Sitä vain en oikein tiedä, että missä sitä tulisi käytettyä. Ei se partiopaitaa korvaa.
Siihen mekkoon kuuluu kuulemma alle sellainen trikoopaita, jossa on sp:n logo painatuksena. Minusta se näyttää jotalin yö- tai aluspaidalta...
Ja se partiotakki, se on ihan ihan tosi kamala...
- Satu-nen
mulla on tää uusi partiopaita. Ihan ok se on mun mielestä (en oo omistanut sitä vanhaa mallia ja uusi malli on ollut mulla kerran päällä). Meidän lippukunnan vanhemmat johtajat, joilla on tämä vanha paita, niin he arvioivat sitä mun uutta paitaa ja ne arvostelivat uutta paitaa aika kovakouraisesti (se oli niiden mielestä liian kirkas väriltään, taskujen läpät kadotettu ym. ym.)
- pj87
ja että mitä mieltä uusist paidoist...
no ne on järkkyjä...
en aio missään vaiheessa vaihtaa hyvää, jo monta vuotta mulla ollutta paitaani tollaseen uuteen kammotukseen! niistä muista partiovaatteista puhumattakaan...
ja ne on iha sika kalliita!- taskuissa
Mitä järkeä oli laittaa tarranauha taskujen kiinnikkeeksi? Eikö sen nyt kaikki oo jo tajunnu, että kohta se ei enää tartu kiinni, kun siellä on vähän sammalta, hiuksia ja lankoja ym. välissä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746