Uudet partioasut

kacku

Miten uutta liivihametta on tarkoitus käyttää? Voiko siihen laittaa merkit, jolloin se korvaisi partiopaidan? En ole löytäny vastausta tuohon tai oikein kuviakaan mistään.

7

1249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kpmi

      Liivihame on kumma vaate, paksusta kankaasta ja mielenkiintoisella mitoituksella.

      Uusi partiopaita vaikuttaa sisäpartiointiin tehdyltä. Entäpä mihin ne ankkurinapit voi kiinnittää?

      • vikavuutten95

        pistippä kysymyksen... oon samaa mieltä muuten ton mun yläpuolella olevan kommentoija n kanssa että uusi vartio paita on sisä partioon mutta messukylänmessutytöillä on ratkaisu tähänkin meillä on mety colleceja heheexDxDxDxD


    • iloinenpiru

      uudet paidat ovat HIRVEITÄ! aina on sanottu kuinka tyylikkäitä ovat napit, nyt ne on peitetty. värit ovat kamalan kirkkaita. okie, ehkä ne on käytännöllisempiä, mutta kuitenkin.
      mitä mieltä muut?

      • ^^^^

        Ei minun mielestäni uusi juurikaan eroa vanhasta. Piirin kokouksessa, kun osalla oli vanhoja ja osalla uusia paitoja, oli isosta massasta jopa vaikeaa erottaa kumpi paita oli päällä. Läheltä sitten sen sävyeron kyllä huomaa.

        Mainostuskessa ja esittelyssä ärsyttää, kun siinä paidassa ei ole koskaan merkkejä. Merkkien kanssa se näyttää paljon paremmalta. :)

        Puhuttiin, että tuon uuden paidan pitäisi olla istuvampi ja malliltaan parempi. Jouduin sitten pettymyksekseni huomaamaan, että ihan yhtä epäistuva se on kuin vanhakin. Aika säkki se on. Olisin tahtonut sellaisen tyylikkäämään.... Mutta kyllä se joidenkin päällä näyttää oikeasti paremmalta. Itse tarvitsisin lyhyemmät kädet, jotta voisin ostaa pienemmän koon tai isomman vatsan ja leveämmät hartiat, jotta iso näyttäisi sopivammalta. Salille ja syömään siis. :)

        Liivimekkoon ihan rakastuin. Se on tosi hauska mielestäni, ja vaikuttaa kerrankin kestävältä. Sitä vain en oikein tiedä, että missä sitä tulisi käytettyä. Ei se partiopaitaa korvaa.

        Siihen mekkoon kuuluu kuulemma alle sellainen trikoopaita, jossa on sp:n logo painatuksena. Minusta se näyttää jotalin yö- tai aluspaidalta...

        Ja se partiotakki, se on ihan ihan tosi kamala...


    • Satu-nen

      mulla on tää uusi partiopaita. Ihan ok se on mun mielestä (en oo omistanut sitä vanhaa mallia ja uusi malli on ollut mulla kerran päällä). Meidän lippukunnan vanhemmat johtajat, joilla on tämä vanha paita, niin he arvioivat sitä mun uutta paitaa ja ne arvostelivat uutta paitaa aika kovakouraisesti (se oli niiden mielestä liian kirkas väriltään, taskujen läpät kadotettu ym. ym.)

    • pj87

      ja että mitä mieltä uusist paidoist...
      no ne on järkkyjä...
      en aio missään vaiheessa vaihtaa hyvää, jo monta vuotta mulla ollutta paitaani tollaseen uuteen kammotukseen! niistä muista partiovaatteista puhumattakaan...
      ja ne on iha sika kalliita!

      • taskuissa

        Mitä järkeä oli laittaa tarranauha taskujen kiinnikkeeksi? Eikö sen nyt kaikki oo jo tajunnu, että kohta se ei enää tartu kiinni, kun siellä on vähän sammalta, hiuksia ja lankoja ym. välissä!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe