Uudet partioasut

kacku

Miten uutta liivihametta on tarkoitus käyttää? Voiko siihen laittaa merkit, jolloin se korvaisi partiopaidan? En ole löytäny vastausta tuohon tai oikein kuviakaan mistään.

7

1366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kpmi

Liivihame on kumma vaate, paksusta kankaasta ja mielenkiintoisella mitoituksella.

Uusi partiopaita vaikuttaa sisäpartiointiin tehdyltä. Entäpä mihin ne ankkurinapit voi kiinnittää?

• vikavuutten95

pistippä kysymyksen... oon samaa mieltä muuten ton mun yläpuolella olevan kommentoija n kanssa että uusi vartio paita on sisä partioon mutta messukylänmessutytöillä on ratkaisu tähänkin meillä on mety colleceja heheexDxDxDxD

• iloinenpiru

uudet paidat ovat HIRVEITÄ! aina on sanottu kuinka tyylikkäitä ovat napit, nyt ne on peitetty. värit ovat kamalan kirkkaita. okie, ehkä ne on käytännöllisempiä, mutta kuitenkin.
      mitä mieltä muut?

• ^^^^

Ei minun mielestäni uusi juurikaan eroa vanhasta. Piirin kokouksessa, kun osalla oli vanhoja ja osalla uusia paitoja, oli isosta massasta jopa vaikeaa erottaa kumpi paita oli päällä. Läheltä sitten sen sävyeron kyllä huomaa.

Mainostuskessa ja esittelyssä ärsyttää, kun siinä paidassa ei ole koskaan merkkejä. Merkkien kanssa se näyttää paljon paremmalta. :)

Puhuttiin, että tuon uuden paidan pitäisi olla istuvampi ja malliltaan parempi. Jouduin sitten pettymyksekseni huomaamaan, että ihan yhtä epäistuva se on kuin vanhakin. Aika säkki se on. Olisin tahtonut sellaisen tyylikkäämään.... Mutta kyllä se joidenkin päällä näyttää oikeasti paremmalta. Itse tarvitsisin lyhyemmät kädet, jotta voisin ostaa pienemmän koon tai isomman vatsan ja leveämmät hartiat, jotta iso näyttäisi sopivammalta. Salille ja syömään siis. :)

Liivimekkoon ihan rakastuin. Se on tosi hauska mielestäni, ja vaikuttaa kerrankin kestävältä. Sitä vain en oikein tiedä, että missä sitä tulisi käytettyä. Ei se partiopaitaa korvaa.

Siihen mekkoon kuuluu kuulemma alle sellainen trikoopaita, jossa on sp:n logo painatuksena. Minusta se näyttää jotalin yö- tai aluspaidalta...

Ja se partiotakki, se on ihan ihan tosi kamala...

• Satu-nen

mulla on tää uusi partiopaita. Ihan ok se on mun mielestä (en oo omistanut sitä vanhaa mallia ja uusi malli on ollut mulla kerran päällä). Meidän lippukunnan vanhemmat johtajat, joilla on tämä vanha paita, niin he arvioivat sitä mun uutta paitaa ja ne arvostelivat uutta paitaa aika kovakouraisesti (se oli niiden mielestä liian kirkas väriltään, taskujen läpät kadotettu ym. ym.)

• pj87

ja että mitä mieltä uusist paidoist...
      no ne on järkkyjä...
      en aio missään vaiheessa vaihtaa hyvää, jo monta vuotta mulla ollutta paitaani tollaseen uuteen kammotukseen! niistä muista partiovaatteista puhumattakaan...
      ja ne on iha sika kalliita!

• taskuissa

Mitä järkeä oli laittaa tarranauha taskujen kiinnikkeeksi? Eikö sen nyt kaikki oo jo tajunnu, että kohta se ei enää tartu kiinni, kun siellä on vähän sammalta, hiuksia ja lankoja ym. välissä!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      74
      4227
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      89
      3943
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2468
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      66
      2314
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      41
      2034
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1899
    7. 111
      1834
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1663
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1662
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      65
      1568
    Aihe