Amaryllis

tietämätön81

Sain amarylliksen sipulin ja istutin sen ruukkuun. Kukat aukesivat ja nyt ne on kuihtumassa pois. Mitä teen seuraavaksi amaryllikselle, leikataanko se pitkä varsi poikki, vai mitä?

3

1288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inkku

anna olla sellasenaan lehtien kera,olen lukenut että kerää nyt kukinnan jälkeeen voimaa sipuliin lehtien kautta

• minä

leikkaa varsi poikki ja anna olla. kastele normaalisti ja lannoita joka toinen viikko.
        kesän jälkeen lopeta kastelu ja anna kasvin lehtien kuihtua ja vie kellariin pimeään.älä kastele.myöhemmin syksyllä pitäisi ilmestyä uusia lehtiä ja kukkavarsi.nosta se sitten huoneenlämpöön ja anna kasvaa ja kukkia ja sama uudestaan.ainakin minä olen tehnyt niin ja hyvin on käynyt.

• inkku

luin huonosti kysymyksesi ,mielestäni kukkavarren voi leikata pois muttei lehtiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      244
      15232
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      46
      1934
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      188
      1467
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      116
      1371
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1209
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      968
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      912
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      784
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      748
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      668
    Aihe