Nouseva kala..silti en ymmärrä

härkä

oon miettiny tätä nouseva merkki juttua...ja en ymmärrä mitä se tarkottaa...mutta mua kiinnostaa tosi paljon saada tietää. oon ottanu selvää että oon nouseva kala ja itse horoskoopiltani härkä...voiko joku kertoa siitä? kiitos jo etukäteen :)

3

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adi

Tuota varmaan olisi keskusteluna ollut helppo jatkaa siellä astrologia palstalla, josta tuon tiedon hankit. Nopea vastaus kuitenkin:

Se, että olet aurinkomerkiltäsi härkä ja nouseva kala tarkoittaa, että mm näytät paljon uneksivammalta ulospäin kuin keskimääräinen aurinkomerkkihärkä. Edelleen tajutat monia muita aurinkomerkkihärkiä selvemmin, että elämässä on asioita, joita ei voi käsin kosketella. Tuo nouseva merkki on epäilemättä myötävaikuttamassa kiinnostukseesi astrologiaan.

• lainaa tuo kirja.Siinä on selitetty nuo kartan käsitteet selkeästi ja ymmärrettävästi!

• täällä myös

Onpa harvinaista törmätä toiseen nousevaan kalaan, jolla on vieläpä sama aurinkomerkki kuin itselläni! Nouseva kala on jo sinänsä pohjoisella pallonpuoliskolla hyvin harvinainen nousumerkki.

Tuo, mitä Adi viestissään sanoi, pitää mielestäni hyvin paikkansa: "Se, että olet aurinkomerkiltäsi härkä ja nouseva kala tarkoittaa, että mm näytät paljon uneksivammalta ulospäin kuin keskimääräinen aurinkomerkkihärkä. Edelleen tajutat monia muita aurinkomerkkihärkiä selvemmin, että elämässä on asioita, joita ei voi käsin kosketella. Tuo nouseva merkki on epäilemättä myötävaikuttamassa kiinnostukseesi astrologiaan."

Ero muihin aurinkohärkiin konkretisoituu minulla hyvin, kun vertaan itseäni esim. hyvään ystävääni, joka on myöskin härkä (ja ilmeisesti nouseva vaaka). Meillä on paljon yhteistä, mutta suurimmat eromme ovat kenties juuri noiden Adin mainitsemien asioiden tyyppisiä. Minä elän enemmän muissa sfääreissä, ja hän arjessa tukevammin jalat maan pinnalla. Minä näytän uneksivammalta ja eteerisemmältä, hän on maanläheisempi. Minä olen herkempi erityisesti tunne-elämän kolhuille, hän pysyy tunne-elämän myrskyissä paremmin pystyssä. Minulla on sekä kykyjä että kiinnostusta näkymättömän maailman havaitsemiseen, hän ei täysin näitä asioita tyrmää, mutteivät ne hänelle erityisen merkittäviä ole.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta itselläni kiinnostus astrologiaan ja muihin "henkimaailman asioihin" virisi toden teolla vasta päälle kaksvitosena. Sitä ennen olin varmaan vielä hitusen tyypillisempi härkä, vaikka nouseva kala nostikin jo päätään. Niinhän sitä muistaakseni sanotaankin, että nouseva merkki alkaa vaikuttaa voimakkaammin vasta aikuisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe