oon miettiny tätä nouseva merkki juttua...ja en ymmärrä mitä se tarkottaa...mutta mua kiinnostaa tosi paljon saada tietää. oon ottanu selvää että oon nouseva kala ja itse horoskoopiltani härkä...voiko joku kertoa siitä? kiitos jo etukäteen :)
Nouseva kala..silti en ymmärrä
3
632
Vastaukset
- Adi
Tuota varmaan olisi keskusteluna ollut helppo jatkaa siellä astrologia palstalla, josta tuon tiedon hankit. Nopea vastaus kuitenkin:
Se, että olet aurinkomerkiltäsi härkä ja nouseva kala tarkoittaa, että mm näytät paljon uneksivammalta ulospäin kuin keskimääräinen aurinkomerkkihärkä. Edelleen tajutat monia muita aurinkomerkkihärkiä selvemmin, että elämässä on asioita, joita ei voi käsin kosketella. Tuo nouseva merkki on epäilemättä myötävaikuttamassa kiinnostukseesi astrologiaan. - täällä myös
Onpa harvinaista törmätä toiseen nousevaan kalaan, jolla on vieläpä sama aurinkomerkki kuin itselläni! Nouseva kala on jo sinänsä pohjoisella pallonpuoliskolla hyvin harvinainen nousumerkki.
Tuo, mitä Adi viestissään sanoi, pitää mielestäni hyvin paikkansa: "Se, että olet aurinkomerkiltäsi härkä ja nouseva kala tarkoittaa, että mm näytät paljon uneksivammalta ulospäin kuin keskimääräinen aurinkomerkkihärkä. Edelleen tajutat monia muita aurinkomerkkihärkiä selvemmin, että elämässä on asioita, joita ei voi käsin kosketella. Tuo nouseva merkki on epäilemättä myötävaikuttamassa kiinnostukseesi astrologiaan."
Ero muihin aurinkohärkiin konkretisoituu minulla hyvin, kun vertaan itseäni esim. hyvään ystävääni, joka on myöskin härkä (ja ilmeisesti nouseva vaaka). Meillä on paljon yhteistä, mutta suurimmat eromme ovat kenties juuri noiden Adin mainitsemien asioiden tyyppisiä. Minä elän enemmän muissa sfääreissä, ja hän arjessa tukevammin jalat maan pinnalla. Minä näytän uneksivammalta ja eteerisemmältä, hän on maanläheisempi. Minä olen herkempi erityisesti tunne-elämän kolhuille, hän pysyy tunne-elämän myrskyissä paremmin pystyssä. Minulla on sekä kykyjä että kiinnostusta näkymättömän maailman havaitsemiseen, hän ei täysin näitä asioita tyrmää, mutteivät ne hänelle erityisen merkittäviä ole.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta itselläni kiinnostus astrologiaan ja muihin "henkimaailman asioihin" virisi toden teolla vasta päälle kaksvitosena. Sitä ennen olin varmaan vielä hitusen tyypillisempi härkä, vaikka nouseva kala nostikin jo päätään. Niinhän sitä muistaakseni sanotaankin, että nouseva merkki alkaa vaikuttaa voimakkaammin vasta aikuisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592