Nouseva kala..silti en ymmärrä

härkä

oon miettiny tätä nouseva merkki juttua...ja en ymmärrä mitä se tarkottaa...mutta mua kiinnostaa tosi paljon saada tietää. oon ottanu selvää että oon nouseva kala ja itse horoskoopiltani härkä...voiko joku kertoa siitä? kiitos jo etukäteen :)

3

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adi

Tuota varmaan olisi keskusteluna ollut helppo jatkaa siellä astrologia palstalla, josta tuon tiedon hankit. Nopea vastaus kuitenkin:

Se, että olet aurinkomerkiltäsi härkä ja nouseva kala tarkoittaa, että mm näytät paljon uneksivammalta ulospäin kuin keskimääräinen aurinkomerkkihärkä. Edelleen tajutat monia muita aurinkomerkkihärkiä selvemmin, että elämässä on asioita, joita ei voi käsin kosketella. Tuo nouseva merkki on epäilemättä myötävaikuttamassa kiinnostukseesi astrologiaan.

• lainaa tuo kirja.Siinä on selitetty nuo kartan käsitteet selkeästi ja ymmärrettävästi!

• täällä myös

Onpa harvinaista törmätä toiseen nousevaan kalaan, jolla on vieläpä sama aurinkomerkki kuin itselläni! Nouseva kala on jo sinänsä pohjoisella pallonpuoliskolla hyvin harvinainen nousumerkki.

Tuo, mitä Adi viestissään sanoi, pitää mielestäni hyvin paikkansa: "Se, että olet aurinkomerkiltäsi härkä ja nouseva kala tarkoittaa, että mm näytät paljon uneksivammalta ulospäin kuin keskimääräinen aurinkomerkkihärkä. Edelleen tajutat monia muita aurinkomerkkihärkiä selvemmin, että elämässä on asioita, joita ei voi käsin kosketella. Tuo nouseva merkki on epäilemättä myötävaikuttamassa kiinnostukseesi astrologiaan."

Ero muihin aurinkohärkiin konkretisoituu minulla hyvin, kun vertaan itseäni esim. hyvään ystävääni, joka on myöskin härkä (ja ilmeisesti nouseva vaaka). Meillä on paljon yhteistä, mutta suurimmat eromme ovat kenties juuri noiden Adin mainitsemien asioiden tyyppisiä. Minä elän enemmän muissa sfääreissä, ja hän arjessa tukevammin jalat maan pinnalla. Minä näytän uneksivammalta ja eteerisemmältä, hän on maanläheisempi. Minä olen herkempi erityisesti tunne-elämän kolhuille, hän pysyy tunne-elämän myrskyissä paremmin pystyssä. Minulla on sekä kykyjä että kiinnostusta näkymättömän maailman havaitsemiseen, hän ei täysin näitä asioita tyrmää, mutteivät ne hänelle erityisen merkittäviä ole.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta itselläni kiinnostus astrologiaan ja muihin "henkimaailman asioihin" virisi toden teolla vasta päälle kaksvitosena. Sitä ennen olin varmaan vielä hitusen tyypillisempi härkä, vaikka nouseva kala nostikin jo päätään. Niinhän sitä muistaakseni sanotaankin, että nouseva merkki alkaa vaikuttaa voimakkaammin vasta aikuisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2798
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2322
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2199
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1812
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1672
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1607
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      303
      1509
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1429
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1428
    Aihe