Nouseva kala..silti en ymmärrä

härkä

oon miettiny tätä nouseva merkki juttua...ja en ymmärrä mitä se tarkottaa...mutta mua kiinnostaa tosi paljon saada tietää. oon ottanu selvää että oon nouseva kala ja itse horoskoopiltani härkä...voiko joku kertoa siitä? kiitos jo etukäteen :)

3

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adi

      Tuota varmaan olisi keskusteluna ollut helppo jatkaa siellä astrologia palstalla, josta tuon tiedon hankit. Nopea vastaus kuitenkin:

      Se, että olet aurinkomerkiltäsi härkä ja nouseva kala tarkoittaa, että mm näytät paljon uneksivammalta ulospäin kuin keskimääräinen aurinkomerkkihärkä. Edelleen tajutat monia muita aurinkomerkkihärkiä selvemmin, että elämässä on asioita, joita ei voi käsin kosketella. Tuo nouseva merkki on epäilemättä myötävaikuttamassa kiinnostukseesi astrologiaan.

      • lainaa tuo kirja.Siinä on selitetty nuo kartan käsitteet selkeästi ja ymmärrettävästi!


    • täällä myös

      Onpa harvinaista törmätä toiseen nousevaan kalaan, jolla on vieläpä sama aurinkomerkki kuin itselläni! Nouseva kala on jo sinänsä pohjoisella pallonpuoliskolla hyvin harvinainen nousumerkki.

      Tuo, mitä Adi viestissään sanoi, pitää mielestäni hyvin paikkansa: "Se, että olet aurinkomerkiltäsi härkä ja nouseva kala tarkoittaa, että mm näytät paljon uneksivammalta ulospäin kuin keskimääräinen aurinkomerkkihärkä. Edelleen tajutat monia muita aurinkomerkkihärkiä selvemmin, että elämässä on asioita, joita ei voi käsin kosketella. Tuo nouseva merkki on epäilemättä myötävaikuttamassa kiinnostukseesi astrologiaan."

      Ero muihin aurinkohärkiin konkretisoituu minulla hyvin, kun vertaan itseäni esim. hyvään ystävääni, joka on myöskin härkä (ja ilmeisesti nouseva vaaka). Meillä on paljon yhteistä, mutta suurimmat eromme ovat kenties juuri noiden Adin mainitsemien asioiden tyyppisiä. Minä elän enemmän muissa sfääreissä, ja hän arjessa tukevammin jalat maan pinnalla. Minä näytän uneksivammalta ja eteerisemmältä, hän on maanläheisempi. Minä olen herkempi erityisesti tunne-elämän kolhuille, hän pysyy tunne-elämän myrskyissä paremmin pystyssä. Minulla on sekä kykyjä että kiinnostusta näkymättömän maailman havaitsemiseen, hän ei täysin näitä asioita tyrmää, mutteivät ne hänelle erityisen merkittäviä ole.

      En tiedä minkä ikäinen olet, mutta itselläni kiinnostus astrologiaan ja muihin "henkimaailman asioihin" virisi toden teolla vasta päälle kaksvitosena. Sitä ennen olin varmaan vielä hitusen tyypillisempi härkä, vaikka nouseva kala nostikin jo päätään. Niinhän sitä muistaakseni sanotaankin, että nouseva merkki alkaa vaikuttaa voimakkaammin vasta aikuisena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe