ovatko kaurisnaiset

female intuition

luonteeltaan enemmän jätkämäisiä kuin perinteisen naisellisia, tuntevat itsensä naisseurassa hiukan ulkopuoliseksi, kun tyypillinen naisten välinen kilpailunhalu ja juoruilu eivät sanottavammin kiinnosta? onko muita tällaisia tapauksia? :)

14

1940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karisneiti

      Minä en kamalasti viihdy naisten kanssa.
      Meikkaan ja olen muuten tyttömäinen mutta naisten jutut ei kamalasti kiinnosta.
      Pienestäpitäen on ollut poikia enemmän kavereina ja nykyään ne naispuoliset ystävät on enemmän poikamaisia.

      • maailmanparantajia.

        en hirveästi hingu naisporukoihin juoruilemaan ja asioita vatvomaan
        En viihdy myöskään jätkien seurassa, mikäli sanalla tarkoitetaan kulmakuppilan rehvakkaita


    • miimi

      Huomaan kyllä olevani naispuolisten kavereideni seurassa ja työelämässä jätkämäinen... voimakastahtoinen ja päättäväinen. Hyvät kaverit pitää mua luotettavana ja vakaana kaverina mutta uusilla naispuolisilla tuttavuuksilla on vaikee suhtautua mun jätkämäisen "nuivaan" asenteeseen naisia kohtaan. Siksipä en juurikaan haali uusia naispuolisia kavereita.

      Miesten seurassa taasen huomaan olevani varsin tyttömäinen... ja huomaan viihtyväni ja kaipaavani juuri sitä, että saan arvostusta naisellisellakin käytöksellä toisinaan, mutta en kuitenkaan tuo naiseuttani esille mitenkään tyrkyttävästi. Pidän kyllä meikkaamisesta ja naisellisista vaatteista yms. mutta jatkuvaa itseni esilletuomista en jaksaisi.

      Ihmiset usein yllättyvät nähdessään minussa molemmat puolet...sekä jätkämäisen ja tyttömäisen käytöksen. Suhtautuminen muuttuu kun tutustuu paremmin ja tajuaa että molempien "roolien" takana on sama ihminen.

    • Sinä sen sanoit! Just noin se on.

      Siis mulla ainakin.

    • kauriza

      oon aivan samanlainen. Oon joskus jo miettinyt olenk jotenkin outo mutta onhan meitä onneksi muitakin.

      • 35 v kauris

        Olen nainen ja miesporukan esimies. Eli siis vähän siinä porukassa kuin yksi kundeista.. hyvä jätkä..:) Mutta miesystäväni seurassa heittäydyn oikeaksi kissanaiseksi.. Kauris kun olen..:)


    • Tuttujuttu, mul on oikestaan enemmän miespuolisia kavereita kuin likkapuolisia, ku mä en enää jaksa "muijien seuraa" heh ku mua vaan välil ravostuttaa niitten käytös, tuun paremmin toimeen jätkien kanssa kuin muijien, se on todistettu. Ja oon selvästi tyttö joka pitää autoista ja tietokneista, mikäs siinä että miestenmaailma kiinnostaa, must siitä on etua.

      Tietysti mul on bestis joka on naispuolinen mut yleisesti mun kaveripiiri muodostuu jätkistä :) se siitä ehkä mä olen se mijän perheen jätkä heh ku meijän iskä olis halunnu pojan, mut saikin 3 tyttöä, niin tuntuu et mä oon se toivottu "jätkä" heh.

      • kauris myös

        parhaat kaverit on ollut jo lapsuudesta lähtien poikia. Tyttöjen hömpötykset tuntuivat aika tylsiltä. Kiinnostuksen kohteina on ollut aina nk. miehiset lajit, kuten tietokoneet ja remonttipuuhat". Miesten mielestä olen "reilu jätkä". Huumorintaju menee myös enemmän miesten linjalle.


    • vaaka

      herää kysymys ..onko kaurisnaisissa paljon lesboja? miesmäisetnaisethan sitä yleensä ovat?
      minä haluan olla nainen : )) ja kaikella tapaa.
      Kaikkea hyvää lesboillekkin, se ei vaan ole mun juttu

      • idja

        olla lesbo kun pärjää omillaan ja ei nyyhkytä nenäliinaan ja niittaa miehen lattiaan jos ei miellytä, hyi lesbous, pois se meistä


      • edelleen kauris

        No olishan se pitänyt arvata et joku vaaka tulee kyseleen et ollaanko lesboja. Vaan joku vaaka voi olla noin tietämätön. Ei ollut puhetta et oltais miesmäisiä.. Vai oliko??


    • idja

      ajan traktoria ja hakkaan puita ja olen muutenkin sellainen etten tarvitse miesten apua muussa kuin auton huollossa ja senkin vien liikkeeseen huollettavaksi.

    • kaurisnainen

      jätkämäinen, vaan aika perus naisellinen juoruja rakastava hömppä;)

    • Kapricorn

      no ehkäpä, en mä itseäni erityisen jätkämäiseksikään tunne, mutta tyypillinen juoruilu, kakkureseptien vaihto, käsityöt ym. höpönlöpön naisten jutut eivät kyllä kiinnosta tippaakaan. Että joo, tunnen kyllä itseni usein ulkopuoliseksi. Mua risoo myös se, että kun kuulee jonkun jutun, niin tosiaan se juorutaan heti kaikille, ei osata pitää mitään tietoa itellään. Eli niinpä: paikkansa pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      246
      3626
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      21
      2601
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      5
      1625
    4. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      35
      1504
    5. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      93
      1473
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      82
      1219
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1185
    8. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      1162
    9. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1116
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      31
      1020
    Aihe