ovatko kaurisnaiset

female intuition

luonteeltaan enemmän jätkämäisiä kuin perinteisen naisellisia, tuntevat itsensä naisseurassa hiukan ulkopuoliseksi, kun tyypillinen naisten välinen kilpailunhalu ja juoruilu eivät sanottavammin kiinnosta? onko muita tällaisia tapauksia? :)

14

1943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karisneiti

Minä en kamalasti viihdy naisten kanssa.
      Meikkaan ja olen muuten tyttömäinen mutta naisten jutut ei kamalasti kiinnosta.
      Pienestäpitäen on ollut poikia enemmän kavereina ja nykyään ne naispuoliset ystävät on enemmän poikamaisia.

• maailmanparantajia.

en hirveästi hingu naisporukoihin juoruilemaan ja asioita vatvomaan
        En viihdy myöskään jätkien seurassa, mikäli sanalla tarkoitetaan kulmakuppilan rehvakkaita

• miimi

Huomaan kyllä olevani naispuolisten kavereideni seurassa ja työelämässä jätkämäinen... voimakastahtoinen ja päättäväinen. Hyvät kaverit pitää mua luotettavana ja vakaana kaverina mutta uusilla naispuolisilla tuttavuuksilla on vaikee suhtautua mun jätkämäisen "nuivaan" asenteeseen naisia kohtaan. Siksipä en juurikaan haali uusia naispuolisia kavereita.

Miesten seurassa taasen huomaan olevani varsin tyttömäinen... ja huomaan viihtyväni ja kaipaavani juuri sitä, että saan arvostusta naisellisellakin käytöksellä toisinaan, mutta en kuitenkaan tuo naiseuttani esille mitenkään tyrkyttävästi. Pidän kyllä meikkaamisesta ja naisellisista vaatteista yms. mutta jatkuvaa itseni esilletuomista en jaksaisi.

Ihmiset usein yllättyvät nähdessään minussa molemmat puolet...sekä jätkämäisen ja tyttömäisen käytöksen. Suhtautuminen muuttuu kun tutustuu paremmin ja tajuaa että molempien "roolien" takana on sama ihminen.

• Sinä sen sanoit! Just noin se on.

Siis mulla ainakin.

• kauriza

oon aivan samanlainen. Oon joskus jo miettinyt olenk jotenkin outo mutta onhan meitä onneksi muitakin.

• 35 v kauris

Olen nainen ja miesporukan esimies. Eli siis vähän siinä porukassa kuin yksi kundeista.. hyvä jätkä..:) Mutta miesystäväni seurassa heittäydyn oikeaksi kissanaiseksi.. Kauris kun olen..:)

• Tuttujuttu, mul on oikestaan enemmän miespuolisia kavereita kuin likkapuolisia, ku mä en enää jaksa "muijien seuraa" heh ku mua vaan välil ravostuttaa niitten käytös, tuun paremmin toimeen jätkien kanssa kuin muijien, se on todistettu. Ja oon selvästi tyttö joka pitää autoista ja tietokneista, mikäs siinä että miestenmaailma kiinnostaa, must siitä on etua.

Tietysti mul on bestis joka on naispuolinen mut yleisesti mun kaveripiiri muodostuu jätkistä :) se siitä ehkä mä olen se mijän perheen jätkä heh ku meijän iskä olis halunnu pojan, mut saikin 3 tyttöä, niin tuntuu et mä oon se toivottu "jätkä" heh.

• kauris myös

parhaat kaverit on ollut jo lapsuudesta lähtien poikia. Tyttöjen hömpötykset tuntuivat aika tylsiltä. Kiinnostuksen kohteina on ollut aina nk. miehiset lajit, kuten tietokoneet ja remonttipuuhat". Miesten mielestä olen "reilu jätkä". Huumorintaju menee myös enemmän miesten linjalle.

• vaaka

herää kysymys ..onko kaurisnaisissa paljon lesboja? miesmäisetnaisethan sitä yleensä ovat?
      minä haluan olla nainen : )) ja kaikella tapaa.
      Kaikkea hyvää lesboillekkin, se ei vaan ole mun juttu

• idja

olla lesbo kun pärjää omillaan ja ei nyyhkytä nenäliinaan ja niittaa miehen lattiaan jos ei miellytä, hyi lesbous, pois se meistä

• edelleen kauris

No olishan se pitänyt arvata et joku vaaka tulee kyseleen et ollaanko lesboja. Vaan joku vaaka voi olla noin tietämätön. Ei ollut puhetta et oltais miesmäisiä.. Vai oliko??

• idja

ajan traktoria ja hakkaan puita ja olen muutenkin sellainen etten tarvitse miesten apua muussa kuin auton huollossa ja senkin vien liikkeeseen huollettavaksi.

• kaurisnainen

jätkämäinen, vaan aika perus naisellinen juoruja rakastava hömppä;)

• Kapricorn

no ehkäpä, en mä itseäni erityisen jätkämäiseksikään tunne, mutta tyypillinen juoruilu, kakkureseptien vaihto, käsityöt ym. höpönlöpön naisten jutut eivät kyllä kiinnosta tippaakaan. Että joo, tunnen kyllä itseni usein ulkopuoliseksi. Mua risoo myös se, että kun kuulee jonkun jutun, niin tosiaan se juorutaan heti kaikille, ei osata pitää mitään tietoa itellään. Eli niinpä: paikkansa pitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      159
      1944
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1901
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1586
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      176
      1441
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      161
      1399
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1385
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1238
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1178
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe