itse olin vuosituhannen taitteessa t:mi toiminnalla kusessa verottajalle ja niinhän siinä kävi että verottaja aikansa maksujärjestelyjä yrittäessämme kyllästyi ja haki minut varattomaksi. t:mi harjoittaja on heti ns kusessa jos hänen toiminnastaan voi tehdä vaikka kuvitelman pimeästä työstä...työni oli 95% laskutustyötä joten...?
veroprosenttini oli koko ajan 59,5. ei ollut tarpeeksi kuluja eikä velkaa???
puolisoni pisti vastaavan toiminnan pystyyn ja
nykyään olen hänellä työntekijänä ilman palkkaa.
tienestit eivät 1 henkilön firmassa niin hääviä
että kahden palkan pystyisi hoitaan. itse en ole
kortistossa enkä saa eläkettä karttumaan mutta...
pari-kolme donaa kuussa kummallakin käy lompakossa. eikä ole laitonta??? hoitakoon vero
valtio paremmin asiansa. olemme vain selviytyjiä
vai velkajärjestely
2
624
Vastaukset
- katosi
tienistit? Tuollaisesta veroprosenteista ei tavallinen yksinyrittäjä voi edes haaveilla. On taitanut olla tuottoisaa toimintaa.
- tuottamattoman yrityksen
täyttä totta. alamme on tai oli maajussien hallussa joiden EI tarvinnut hoitaa ympärist.
liikennel. arvonlisiä eikä ennakoita ja vain
lomittajien tullessa illalla kehuivat lähtevänsä
tienaamaan.???? eikä investoida edes kalustoon
kun maataloustukitoimet auttaa muuten. kyllähän tämä tästä helpottaa kun laki on antanut mahdollisuuden viimeinkin polttaa nämä paskatyypit. ja sen teenkin, huomatkaapa kuinka moni maajussi lopettaa kun... laki vie heiltä
heti elinkeinon TUET ja saa vielä veromätkyt
5-7 vuoden ajalta joten olen hyvin tyytyväinen!!
mätkyt vielä polttoöljyllä ajamisesta...
turha kysyä minulta kaikkeni menettäneeltä tukia
kusipäille, itse polttivat elinkeinonsa.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536