booby trap tms. on muistaakseni tehtävän nimi: joka tapauksessa kyseisessä tehtävässä pitää ajaa vähintään 50 mailia tunnissa tai auto räjähtää!
Olen ajanut hiekkarannalle jossa on kohteeksi näytetty auto.Olen kilannut sitä,ajanut ohi,seurannut.vaan ei tunnu mikään auttavan!?
Mitä siellä rannalla pitää tehdä???
saisko hiukan apua?
Consigliore
2
204
Vastaukset
- Ernesti
Ajat sen auton vasemmalle puolelle ja ajat siinä vieressä. Sitten painat L1 tai pc versiossa jotain muuta nappia niin se ukko hyppää sen lava-auton kyytiin. Pidemmälle en muista kun on aikaa viime kerrasta.
- Consigliore
Kiitoksia etukäteen,minä pelailen xboxilla ja se on joku nappi tässä masiinassa(veikkaan Y:tä,kokeilen kohta jahka saadaan toi 8 kk poika nukkumaan eka)
Kielitaitoni riitti siihen,että sanottiin "hyppää Y:llä,mutta en ymmärtänyt,että minne?
Vielä kerran:KIITOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760