meillä tyttö reilu 2kk ja olen alkanut miettiin sairaalan unikoulua. mutta ainakaan täällä oulussa äiti joutuu mennä yöksi kotiin:( Säälittäis jättää pieni sinne vieraaseen paikkaan jossa ei mitään tuttuja edes tuoksuja.. Onko kellään kokemuksia??? kiitollisena lukisin miten meni, auttoiko, jne. eli yöt valvotaan/ itketään 03-05 asti..
Sairaalan unikoulu
3
767
Vastaukset
- kapalo
enkä pitänyt noin pienelle unikoulua. Meillä kanssa valvottiin joskus melkein aamuun asti, mutta vauvantahtisesti mentiin. Äiti nukkui silloin kun vauvakin nukkui. Pikkuhiljaa vauva saatiin nukahtamaan ilta illalta pikkuisen aikaisemmin, nyt nukkuu koko yön 22-08 ja on 5kk. Ottaako ne noin pieniä unikouluun?
- alkup.
että ottaisivat. mies käy koulussa ja aamulla on itse noustava esikoisen kanssa joten sillon kun vauva päivällä nukkuu niin ei ole useinkaan itse mahdollista levähtää.
- kokemusta on
alkup. kirjoitti:
että ottaisivat. mies käy koulussa ja aamulla on itse noustava esikoisen kanssa joten sillon kun vauva päivällä nukkuu niin ei ole useinkaan itse mahdollista levähtää.
Puolivuotiaasta eteenpäin on unikoulu tarkoitettu. Ainoastaan sairaalaan otetaan vauvoja, jos vanhemmat ovat väsyneitä eivätkä jaksa hoitaa enää vauvaa eikä muitakaan hoitajia ole esim. mummot ja vaarit.
Meijän poika meni unikouluun 8kk ikäsenä. Ei auttanut. Nyt 1v täytettyään on nukkunut koko yön!
Sairaalaan poika vietiin 1kk ikäsenä, kun huusi kolmeen asti yöhön!! Yöpyi sairaalassa kolme yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740