"Tässä nähtiin uudistukset"-juttuni lähti kuin leppäkeihäs ja mukana vajaa kymmenen muuta viestiä, kun en tykännyt yhden niettuilusta, alkoipa raato nimittelemään vielä hyväkkääksi.
Tässä nähtiin uudistukset.
Poistinpa juuri yhden ketjun.
9
973
Vastaukset
- bubalus
se toimii. Käytit valtaasi ja kyllä mua 'vitutti'. Pidän toisaalta käytäntöä siinä mielessä hyvänä, että jos puhe ei riitä, voi tarttua edes vähän kovempaan aseeseen. Seuraava vaihe varmaan olisi vetää toi johto irti ja heittää koko kone vaikka AA:n paikallistoimistosta sisään. Noh! Tämähän oli leikkiä kuten kaikki Te vakavailmeiset ymmärsitte.
Kyllä oman nimimerkin poisto viestittää aina jostain. Tällä palstalla asiaa pidetään monasti negatiivisena. Tulisiko seuraavan kerran mieleen kysyä: 'Hei! Mikä Sulla oikein on?'
Rekisteröity nimimerkki on merkki vastuullisesta, ainakin jonkinmoisesta. - näin.....
Olet hyväkäs.
- Itsesi
Suureksi sankariksi???
- Tajusitkohan
nyt ihan kaikkea, minkä muut, ml. sheriffi tajusivat?
MINKÄ TEIT..KIRJOITAN SUOMI24 YLLÄPIDOLLE JA VALITAN SINUSTA. ;)
- Nimetön
Alkoholisti ei pidä muutoksista:)
Taas muuten yksi muutos nimittäin nimimerkkiä ei voi enää laittaa paitsi rekistöitymällä ...
"KAUNA ON VIRHEISTÄ ENSIMMÄINEN. SE TUHOAA ALKOHOLISTEJA ENEMMÄN KUIN MIKÄÄN MUU. SIITÄ OVAT LÄHTÖISIN KAIKENLAISET HENGELLISEN SAIRAUDEN MUODOT, SILLÄ ME EMME OLLEET SAIRAITA VAIN MIELELTÄMME JA RUUMIILTAMME VAAN MYÖS HENGELLISESTI"(NIMETTÖMÄT ALKOHOLISTIT S.81)
"Hengellisyys on tietoisuutta"(A. De Mello)
T: Minä olen ... - mietintämyssy päähän.
Nimetön kirjoitti:
Alkoholisti ei pidä muutoksista:)
Taas muuten yksi muutos nimittäin nimimerkkiä ei voi enää laittaa paitsi rekistöitymällä ...
"KAUNA ON VIRHEISTÄ ENSIMMÄINEN. SE TUHOAA ALKOHOLISTEJA ENEMMÄN KUIN MIKÄÄN MUU. SIITÄ OVAT LÄHTÖISIN KAIKENLAISET HENGELLISEN SAIRAUDEN MUODOT, SILLÄ ME EMME OLLEET SAIRAITA VAIN MIELELTÄMME JA RUUMIILTAMME VAAN MYÖS HENGELLISESTI"(NIMETTÖMÄT ALKOHOLISTIT S.81)
"Hengellisyys on tietoisuutta"(A. De Mello)
T: Minä olen ...Josko huumorintaju kasvaisi?
Ps. Nyt alkaa valkenenmaan, mistä riitaisuus palstalla kumpuaa.
T. eläinlääkärin autonkulettaja. - VastaKO?
mietintämyssy päähän. kirjoitti:
Josko huumorintaju kasvaisi?
T. eläinlääkärin autonkulettaja.Minulle se on ollut selvää kokoajan :)
4 askelen on tulevaisuuden avain.
Ilman avainta ... niinpä niin ;) - poliisikoiran apulainen
mietintämyssy päähän. kirjoitti:
Josko huumorintaju kasvaisi?
T. eläinlääkärin autonkulettaja.omin sanoin mistä kenkä Sinun mielestä puristaa. (Poistat yhden jyvän kengästä niin jengi heittää kymmenen tilalle. Keskustelut painuu, kun pullataikinat, mutta eipähän tule ryypättyä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831