Minulla on neljä palettikalaa ollut nyt pari kuukautta. Kahdella niistä on nyt ollut jo pitkään maha punaisena ja viekoittelevat toisia. Aluksi toinen punamaha vartioi reviiriään kaikilta mutta nyt ovat kuviot muttuneet niin, että vain yksi on kaikkien inhokki. Välillä kyllä kaikki nyppivät kaikkia. Mistä erottaa siis sukupuolen palettikaloilla, tuntuu jotenkin että ovat turhautuneita kun eivät löydä pari?
Paletin sukupuoli
6
712
Vastaukset
- mikä lie
Noiden kuvien perusteella mulla olisi 2 kpl kumpaakin, tuon pyrstön täplän perusteella. Saas nähdä tuleeko joskus poikasia. Kiitos!
- harakka
mikä lie kirjoitti:
Noiden kuvien perusteella mulla olisi 2 kpl kumpaakin, tuon pyrstön täplän perusteella. Saas nähdä tuleeko joskus poikasia. Kiitos!
Nuo palettikalat eivät tosiaan ole mitään kilteimmästä päästä affenia - varsinkaan kutuaikaan.
Varsinkin kun sinulla on niitä 2 paria, saattaa ruumiita syntyä reviirikiistoissa.
Toivottavasti sinulla on tarpeeksi iso akvaario ja laita jotain kantoa/kivikasaa keskelle reviirin jakajaksi. mikä lie kirjoitti:
Ei täplä ole merkki sukupuolesta, vaan kalan ruumiin muoto.
Koiras isompi, evät pidentyneet ja teräväkärkiset. Naaras pulskempi ja kirkasvärisempi. Etenkin vatsa punaisempi.- mikä lie
Mila32 kirjoitti:
Ei täplä ole merkki sukupuolesta, vaan kalan ruumiin muoto.
Koiras isompi, evät pidentyneet ja teräväkärkiset. Naaras pulskempi ja kirkasvärisempi. Etenkin vatsa punaisempi.Kiitokset selvennyksestä! Tuon perusteella on minulla ainakin yksi naaras, ellei kaksi. Poikasia ei vain näy ei kuulu ja palettilakat lähinä piilottelevat puskissa kunnes tulee ruoka-aika. Aika tylsiä kaloja, vai olisiko jotain vikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai12010043Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki785016Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694852Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.73300Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j142517Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1071740Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.551570- 471536
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591454Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?661402