Minulla on neljä palettikalaa ollut nyt pari kuukautta. Kahdella niistä on nyt ollut jo pitkään maha punaisena ja viekoittelevat toisia. Aluksi toinen punamaha vartioi reviiriään kaikilta mutta nyt ovat kuviot muttuneet niin, että vain yksi on kaikkien inhokki. Välillä kyllä kaikki nyppivät kaikkia. Mistä erottaa siis sukupuolen palettikaloilla, tuntuu jotenkin että ovat turhautuneita kun eivät löydä pari?
Vastaukset 6
- mikä lie
Noiden kuvien perusteella mulla olisi 2 kpl kumpaakin, tuon pyrstön täplän perusteella. Saas nähdä tuleeko joskus poikasia. Kiitos!
- harakka
mikä lie kirjoitti:
Noiden kuvien perusteella mulla olisi 2 kpl kumpaakin, tuon pyrstön täplän perusteella. Saas nähdä tuleeko joskus poikasia. Kiitos!
Nuo palettikalat eivät tosiaan ole mitään kilteimmästä päästä affenia - varsinkaan kutuaikaan.
Varsinkin kun sinulla on niitä 2 paria, saattaa ruumiita syntyä reviirikiistoissa.
Toivottavasti sinulla on tarpeeksi iso akvaario ja laita jotain kantoa/kivikasaa keskelle reviirin jakajaksi. mikä lie kirjoitti:
Ei täplä ole merkki sukupuolesta, vaan kalan ruumiin muoto.
Koiras isompi, evät pidentyneet ja teräväkärkiset. Naaras pulskempi ja kirkasvärisempi. Etenkin vatsa punaisempi.- mikä lie
Mila32 kirjoitti:
Ei täplä ole merkki sukupuolesta, vaan kalan ruumiin muoto.
Koiras isompi, evät pidentyneet ja teräväkärkiset. Naaras pulskempi ja kirkasvärisempi. Etenkin vatsa punaisempi.Kiitokset selvennyksestä! Tuon perusteella on minulla ainakin yksi naaras, ellei kaksi. Poikasia ei vain näy ei kuulu ja palettilakat lähinä piilottelevat puskissa kunnes tulee ruoka-aika. Aika tylsiä kaloja, vai olisiko jotain vikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510