NIin farkkujen kanssa että miten pistätte lahkeet? sukan sisään vai iha normaaalisti.. itse pidän sukan sisällä..:) mutta mitäs mieltä te olette
miten laitatte farkkujen lahkeet??
11
1533
Vastaukset
- riku
ite pidän kans sukassa. viime aikoina oon vaan miettiny et onko sillä väliä et kummalla puolella sukkaa pitää. ite pidän eessä siis varpaiden puolella. kokeilin joskus kantapään puolella mut se ei tuntunu ihan nii hyvältä.. mites sä?
- asdsgfhgf
se lahje sieltä sukista pois jos et säilytä kakkapökäleitä siellä!!11!
- Niko-
...ja homojen touhua laittaa sukan sisään. Lahje vain kunnolla sukan päälle !
- pelle
näyttää tyhmältä kun ne on sukan sisässä, mutta silti laitan joskus läpällä.
- Anonyymi
Kuka laittaa ne sillee ”läpällä”
- ihan housuista...
jotkut lahkeet annan olla vaan, jotkut änkeän säärystimiin...
- homopoika*
Yleensä pidän lahkeita ihan normaalisti. Harvoin laitan niitä sukkien sisään.
- -_-''''''-_-
Yhissä housuissa on tosi pitkät lahkeet, ne laahaa maata ja ne laitan sukkiin/säärystimiin/kengän varsiin.
Mut en tykkää siitä, se tuntuu epämiellyttävältä.
Joistakin housuista laitan hakaneuloilla lahkeet ylös.
- Opiskelija
Kuka pitää enää sukkapuntteja? Alkuaankin jo niin naurettavaa...ostakaa oikean mittaisia housuja ja kunnon kenkiä, ettei puntit laahaa maassa!
- lindah
mul on vero modan farkut, ostin joskus 1 ja ½ vuot sitten. hemot lahkeet on, pakko pitää sisäs sukas. mutta vaihtelen, välillä sisäs ja välil ilman.
se on jokaisen oma tyyli, eikä mitään noloa.
kaikki tyylillään :)
- poika 18v
Mun mielestä just söpöä ja sexyä ku teinitytöt pitää lahkeita sukissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459