Olen heinäkuusta lähtien syönut säännöllisesti tenoxia ja imovanea yhden tabletin illassa. Takana hankala masennus joka alkoi juuri nukahtamis ongelmina. Aloitin nukahtamislääkkeet osastolla jolle jouduin lepäämään kun oli diagnosoitu raskauden jälkeinen vakava masennus ja uupumus. Sairaalassa kannustettiin nukahtamislääkkeitä käyttämään ja nyt olen niihin ihan koukussa niin fyysisesti kuin henkisestikkin. Masennuslääkkeenä syön edelleen remeronia 45mg ja serequelia 250mg tasaamaan mielialoja. Oma lääkäri/psykiatri ei halua tukea minua nukahtamislääkkeiden lopettamisessa koska pelkää että masennus kierre pahenee uudestaan. Mieluustihan niitä edelleen popsisin jos avun toisivat mutta nyt ei enään yksi tabletti tehoa vaan joutuu ottamaan kaksi kerralla ja aamulla todeella tokkurainen olo. On ollut kunnon muistihäiriöitäkin ja unohtelen asioita. Pitäisi kumminkin kolmen lapsen kanssa päivät jaksaa. Tiedän siis että unitabut ei enään ratkaisu mutta pelkään todella niiden lopettamista. En edes uskalla ajatella nukkumaan menoa ilman niitä. Olen ainakin henkisesti niihin ihan koukussa. Mistä apua ja miten yksin kykenen ne lopettamaan.
unilääke riippuvainen, apua!
2
709
Vastaukset
- pitäisi
nyt masennuksen syy tukia ja hoitaa: oliko siis "vain synnytyksen jälkeinen masennus"?, mikä paranee usein ajan myötä. En ymmärrä, kuinka voit kantaa vastuusi lapsista tuolla lääkemäärällä. En moralisoi, koska olen itse käynyt läpi tuon helvetin ja selvinnyt siitä - unilääkkeitä en syö enää kuin pakolla. Vierottautuminen oli rankkaa mutta onnistuin. Nyt sinulla pitäisi olla aikaa hoita itseäsi: toivottavsti saat lasten hoitoapua ja esim. miehesi (jos on) voisi muokata omaa työtään, jotta voisi auttaa sinua kotona.
Tsemppiä - nyt lääkkeistä eroon, koska ne helpottavat mutta myös kuluttavat terveyttäsi!! - kokeillut
esimerkiksi Seroquelin ottamista vasta illalla. Seroquelhan on väsyttävä lääke, jota monet käyttävät illalla juuri unen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708