Minun tunteeni tiedät. Jotenkin minusta tuntuu, ettei tämä tunne lopulta aivan yksipuolinen ole. Miksi pelkäät? Olenko minä niin pelottava :-? Voisitko lopultakin antaa mahdollisuuden meille?
Kadut kuitenkin myöhemmin, jos annat asian vaan olla. Vaikka juttu ei toimisikaan, ei me siitä rikki mennä, ainakaan lopullisesti. Enemmän tämä asioiden nykytila hajottaa. Siis rohkeutta peliin!
Kauniita unia. :-)
Uskaltaisitko?
24
4679
Vastaukset
- J....
Uskallan, uskallan, uskallan !...entä mikäs on seuraava siirto ?
- J...
mutta, onkohan tässä jonkinlainen pattitilanne... :-D :-\
Molemmat varovat ja varovat, menettämästä kasvojaan.
Mitenkäs tässä päästäsiin eteenpäin ? Älä ehdota mitään "lähetä s-postia" tms... - pelottaa
nämä voimakkaat tunteet sinua kohtaan.Pelkään että tyrimme ja sitten kaduttaa.Mutta kuitenkin luulen meidän olevan niin samanhenkisiä, ettei ongelmia edes tulisi..tee sinä minulle mitä tahdot,unohda tai tule luokse, olen sulaa vahaa käsissäsi.Anna minun vain tietää että se olet sinä.
- kultani
sinua vain rakastan.
- Toinen T
Tein sen selväksi. Ja tästä päätöksestä en anna periksi. Hävitin jopa sähköpostiosoitteesi. Se ei tarkoita sitä, etten olisi iloinen, jos ottaisit yhteyttä.
- annan
sinun olla rauhassa.Jätä sinäkin minut niin ehkä tää vitun pääkin tästä alkaa selkeneen.
- on ihan
sama tilanne.heh heh.
- Toinen T
annan kirjoitti:
sinun olla rauhassa.Jätä sinäkin minut niin ehkä tää vitun pääkin tästä alkaa selkeneen.
Jos satuin kirjoittamaan, että haikailen tietyn henkilön perään, niin ei se tarkoita, ettenkö olisi jo jättänyt täysin rauhaan. Kaikki elämässä on vastavuoroista ja liikun koko ajan eteenpäin.
- -Blå-
...Ei todellakaan ole yksipuolista. Kumpa tietäisit sen kaiken mitä haaveilen sinusta...meistä! Et ole pelottava...päinvastoin. Annan mehdollisuuden heti kun näemme kasvotusten ja kerrot nimenomaan kasvotusten tunteesi. Kuten jo aiemmin sanoin...tuntuu että tää pitää vain katsoa läpi koska tunteet ovat niin vahvat sinua kohtaan! Koitan rohkaista itseni!
- T..
Mikset ole millään tavalla aiemmin ilmineerannut mitään...? höh...
- Utelias
tämä tarkoittamasi T,nainen vai mies?
- T .
Känny oli ollut hiljaisena, ja huomasin viestisi vasta nyt...mutta sain sen kuitenkin! Olet kyllä aikamoinen. :-)
Toivottavasti näemme pian, sillä oikeassa olet, kasvotustenhan tällaiset jutut on kerrottava! Tällainen "putkiaivo" ei vain ole sitä tajunnut. ;-)
Koska nähtäisiin? - T .
Jatkan vielä...
Kauniita unia. :-)
Yritetään nukkua, vaikka nyt kyllä täytyy todeta, että näinköhän tässä osaa nukkua, kun ei oikein tiedä miten päin sitä tässä olisi. :-) - T .
Utelias kirjoitti:
tämä tarkoittamasi T,nainen vai mies?
mies on kyseessä.
- uskaltaa...
No sehän on niin, että jos joku jotain haluaa niin kyllä uskaltaa. Ja sen kyllä molemmat tietää, jos molemmat jotain haluaa.
Niin että jos ei mitään tapahdu, se johtuu siitä että toista ei vaan kiinnosta riittävästi. Näin se valitettavasti menee. Ja kyllä kai näissä tilanteissa yleensä molemmat tietää kumman tulee ottaa yhteyttä. Hiljaista logiikkaa.
Toki myönnän, kyllähän se koskee jos toinen ei sitten oikeasti mitään halunnutkaan. Ja yleensä se on se miehinen osapuoli. Näin se elämä vaan joskus menee...
-t-- -s-
Näin se meni minullakin. Toinen halusi, toinen ei.
- meikä
-s- kirjoitti:
Näin se meni minullakin. Toinen halusi, toinen ei.
Hitto ootte kaikki ihan pölvästejä :p
- tämä on
meikä kirjoitti:
Hitto ootte kaikki ihan pölvästejä :p
nimittäin tarttuvaa. Ja sitten ei yhtään naurata!
- meikä
tämä on kirjoitti:
nimittäin tarttuvaa. Ja sitten ei yhtään naurata!
On vai? okei, no jos mäkin yritän :p Hmmh, Kyllä sä tiedät että mä tiedän että sä tiedät mikä homman nimi on. Nähdään nosturilla kello 17.Kyllä sä uskallat. Älä yritä tapella vastaan. Kun meitsi rakastaa se on jämpti.
- totahan
meikä kirjoitti:
On vai? okei, no jos mäkin yritän :p Hmmh, Kyllä sä tiedät että mä tiedän että sä tiedät mikä homman nimi on. Nähdään nosturilla kello 17.Kyllä sä uskallat. Älä yritä tapella vastaan. Kun meitsi rakastaa se on jämpti.
vois sanoo jo ihan kunnon yritykses.. taidat olla ennenkin tehny noin..?
- tämä on
meikä kirjoitti:
,mutta ehdin lukea viestisi vasta nyt.P oli kylässä ja varmaan arvaatkin, mitä teimme koko päivän ja illan luonani. Mutta kuten sanoin tämä muuttuu vakavaksi, mutta yritä toipua siitä. Älykkäänä ihmisenä, joka samalla yrittää unohtaa menneet, pidän huolen, että saan naisena s....ä riittävästi ja siksi tapailen P:tä. Kyllä P:kin tämän tietää..
- meikä
tämä on kirjoitti:
,mutta ehdin lukea viestisi vasta nyt.P oli kylässä ja varmaan arvaatkin, mitä teimme koko päivän ja illan luonani. Mutta kuten sanoin tämä muuttuu vakavaksi, mutta yritä toipua siitä. Älykkäänä ihmisenä, joka samalla yrittää unohtaa menneet, pidän huolen, että saan naisena s....ä riittävästi ja siksi tapailen P:tä. Kyllä P:kin tämän tietää..
Kun mulla on T. Tai oli. Ei mua mitkään P:t kiinnosta. Harrasta vaan seksiä. Munkin puolesta ;p
- meikä
totahan kirjoitti:
vois sanoo jo ihan kunnon yritykses.. taidat olla ennenkin tehny noin..?
Kiellän tuon. Ikinä en oo koskaan mitään ennen. Enkä enää millonkaan mitään kun aina vaan...
Tää oli eka ja vika.
- ikävöivä
Juu, tunne ei varmasti yksipuoleinen. olen ihan rakastunut sinuun.Olisin kyl valmis ottaa riskin,olisiko meil jotain jos ei ni hyvä kun selviäis, tää niin riuduttavaa,epätietoisuus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261