SÄÄLITTÄVÄÄ!

TJ 0

Armeija on pienipippelisten säälittävien huono itsetuntoisten piilohomojen ikioma rymykerho. Sinne vaan kaikki tekotaiteelliset patriootit.

3

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • active2

..isomunainen ylivoimaisen itsetunnon omaava julkihetero vai? Sinunkaltaisiasi on kuule nähty ennenkin. Eniten intissä ottaa yleensä päähän kun ensimmäistä kertaa peruskoulun jälkeen (johon se koulun käynti sitten jäikin)joku käskee tekemään jotain ja on pakko totella...eikä voi vittuilla tai käydä naisopettajan päälle niin kuin koulussa tuli tehtyä. Tähän päälle niin huono fyysinen kunto ettei jaksa kävellä edes varuskunnan ruokalaan hengästymättä niin kyllähän siinä intti rupeaa ottamaan päähän. Lopullinen hajoaminen tuli todennäköisesti sitten iltalomien jälkeen kun tupakaverit kertoili mitä tuli tehtyä tyttöystävän kanssa ja sinun piti tyytyä tumppuun.
      Please, tee palvelus ja ryhdy sivariksi tarvitse vahingossakaan kuunnella itkemistäsi kertauksissa.

• sanottu

!!!

• Path Of Peace Is Greatest P...
        sanottu kirjoitti:

!!!

Kyllä on suvaitsevaisuus näköjään voimissaan suomessa.
        Eikö se ole jokaisen oma asia meneekö armeijaan sivariin tai linnaan totaalina.Ainakin jotkut uskaltaa uida vastavirtaan ja valita vaihtoehdoksi jonkun muun kuin armeijan.Itse tuli käytyä armeija 15 vuotta sitte edes menneessä vaasan rannikko patteristossa ja enpä nyt voi sanoa että se olis ainakaan mua mitenkään kasvattanut.Kyllä se on elämä joka opettaa ei armeija.Kaikkein huvittavinta on kuunnella kuinka nämä nykyjunnut jotka on armeijassa tai sinne menossa puhuu olevansa kovia jätkiä ja kuinka muka puolustaisivat Suomea jos sota syttyis totuus on että jos sota tulisi niin suurimmalla osalla paskat olis housuissa ja venäjä suorastaan marssis tänne omistajan elkein.
        Tätä pelkuruutta on nähtävissä siviilissä sellaisissa tapauksissa jossa joku ihminen joutuu muutaman ihmisen hakkaamaksi ja porukkaa vaan kulkee ohi menemättä apuun ja pahimmassa tapauksessa jää kattomaan päältä että semmoisia on suomen nuoret todellisuudessa.
        Mä oon työni puolesta tekemisissä nuorten kanssa päivittäin ja tuli mieleen yksi huvittava tapaus kun ruvettiin spekuloimaan sodalla ja että menisitkö puolustamaan Suomea jos käsky kävisi niin vastaus oli että en mä pakenisin varmaan ruotsiin että näin loppu kevennykseksi tämä tarina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6299
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4859
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      101
      3122
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2952
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2175
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1566
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1131
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1130
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1046
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      824
    Aihe