Onko Einiltä tullut dvdtä tai mitään videotallennetta koskaan? Onko tulossa? Äänen lisäksi olis kiva katella myös esiintymistä!
EINI DVD
3
248
Vastaukset
- Reinikainen
En tiedä ,että onko tulossa DVD:tä, mutta ,kyllähän Einiä tosiaan siinä laulun lomassa ihan mieluusti samalla katselisikin.
- tietoa
asiasta
...olisi kiva kuunnellessa katsella siis liikkuvankin. Toistaiseksi täytyy tyytyä levyn päällykansiin yms. kuviin. Ja onhan Einin sivuilla kuviakin. Ja tekeehän Eini livekeikkaa paljon.
Joskus näin unta asiasta, taisi olla kesällä...
että Einiltä olisi ilmestynyt sekä liveDVD että DVD, joissa oli kaikenlaisia esiintymisiä (musavideoiden tyylisiä). Arvaa harmittiko herätä todellisuuteen?
Olisi tosi kiva jos voisi elää vain haavemaailmassa...jossa Eini on aina mun luona. Hän on todellakin valloittanut mut kokonaan. Jutellessa Einin kanssa tuntuu, että ei muuta maailmaa ole ja olisi ehkä parempi ettei olisikaan...
Älkää kertoko muille...ne pian pistää mut sairaalaan, jos saavat kuulla paljonko olen friikahtanut Einiin. Ite en voi mitään...syy on Einin...mitäs on niin upea esiintyjä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368