mitä sanon naizelle

rauhansovun merkiksi

Eli siis yksi nainen on alkanut ilman mitään ennakkovaroittavia välikohtauksia peräänkuuluttaa minua - syytöksillä kateudesta, joka minussa on (hänestä) häntä kohtaan.En ymmärrä miksi ajatusmaailmani kiehtoo häntä.Ehkä hän ja hänen miehensä potevat köyhää arkea, ja tämä sitten kohentaa heidän mielialansa, muiden telepaattinen seuranta.

Miten saan hänet uskomaan, etten ole kiinnostunut mistään kanssakäymisistä hänen kanssaan, että hän voi rauhassa elää ilman pelkoa mistään "häirinnästä" minun suunnaltani? Kai se on niin, että ajatukseni ja tuntemukseni eivät kuulu hänelle, koska en tee hänelle mitään! Se olenko kade vai en olisi periaatteessa yksityinen asiani.En ole muistaakseni koskaan piikitellyt häntä.Voisin kehua häntä taivaisiin aivan uskomattoman upeana ja samalla vakuuttaa, ettei se aiheuta minussa aggroja häntä kohtaan.Mitä tekisitte minun saappaissani? Mikähän syy on että saan haihattelijan perääni, olenkohan magneetti?? Olkoon ylpeä itsestään mutta en sekaannu hänen olemassaoloonsa.Huh, kuin pallosalama tämä ongelma vaan iski vähitellen, VAIKKA lähikontaktia on tullut vältettyä kauan jo.Samoin kaikki kontakti.

3

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manfan

oikein? Mitä jos olet itse antanut väärinymmärrykseen aihetta? En tiedä tapaustasi, mutta otan osaa. Sano suoraan niin kuin asiat ovat, rehellisyys yleensä palkitaan. Niin minäkin pääsen yleensä eroon epämiellyttävistä tekstiviestin lähettäjistä ja perässäroikkujista.

• - - - - - - - - - - - -

Minulle tuli taas sellainen mielikuva tuosta viestistä, että nainen laittaisi "toisen kateuden" vain tekosyyksi sille, että saisi nälviä jotakin. Tottakai tuollaisen on loputtava! Yhdyn ylempään kirjoittajaan siinä, että suoraan sanomalla asia (luultavasti) hoituu.

• narsistille

parissa kohtaa nostat itsesi aika korkealle, joten yleensä pata kattilaa soimaa. mieti mitä olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4963
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      128
      3718
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      48
      3154
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2247
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      449
      1932
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1598
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1347
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      63