Eli siis yksi nainen on alkanut ilman mitään ennakkovaroittavia välikohtauksia peräänkuuluttaa minua - syytöksillä kateudesta, joka minussa on (hänestä) häntä kohtaan.En ymmärrä miksi ajatusmaailmani kiehtoo häntä.Ehkä hän ja hänen miehensä potevat köyhää arkea, ja tämä sitten kohentaa heidän mielialansa, muiden telepaattinen seuranta.
Miten saan hänet uskomaan, etten ole kiinnostunut mistään kanssakäymisistä hänen kanssaan, että hän voi rauhassa elää ilman pelkoa mistään "häirinnästä" minun suunnaltani? Kai se on niin, että ajatukseni ja tuntemukseni eivät kuulu hänelle, koska en tee hänelle mitään! Se olenko kade vai en olisi periaatteessa yksityinen asiani.En ole muistaakseni koskaan piikitellyt häntä.Voisin kehua häntä taivaisiin aivan uskomattoman upeana ja samalla vakuuttaa, ettei se aiheuta minussa aggroja häntä kohtaan.Mitä tekisitte minun saappaissani? Mikähän syy on että saan haihattelijan perääni, olenkohan magneetti?? Olkoon ylpeä itsestään mutta en sekaannu hänen olemassaoloonsa.Huh, kuin pallosalama tämä ongelma vaan iski vähitellen, VAIKKA lähikontaktia on tullut vältettyä kauan jo.Samoin kaikki kontakti.
mitä sanon naizelle
3
791
Vastaukset
- manfan
oikein? Mitä jos olet itse antanut väärinymmärrykseen aihetta? En tiedä tapaustasi, mutta otan osaa. Sano suoraan niin kuin asiat ovat, rehellisyys yleensä palkitaan. Niin minäkin pääsen yleensä eroon epämiellyttävistä tekstiviestin lähettäjistä ja perässäroikkujista.
- - - - - - - - - - - - -
Minulle tuli taas sellainen mielikuva tuosta viestistä, että nainen laittaisi "toisen kateuden" vain tekosyyksi sille, että saisi nälviä jotakin. Tottakai tuollaisen on loputtava! Yhdyn ylempään kirjoittajaan siinä, että suoraan sanomalla asia (luultavasti) hoituu.
- narsistille
parissa kohtaa nostat itsesi aika korkealle, joten yleensä pata kattilaa soimaa. mieti mitä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379