mitä sanon naizelle

rauhansovun merkiksi

Eli siis yksi nainen on alkanut ilman mitään ennakkovaroittavia välikohtauksia peräänkuuluttaa minua - syytöksillä kateudesta, joka minussa on (hänestä) häntä kohtaan.En ymmärrä miksi ajatusmaailmani kiehtoo häntä.Ehkä hän ja hänen miehensä potevat köyhää arkea, ja tämä sitten kohentaa heidän mielialansa, muiden telepaattinen seuranta.

Miten saan hänet uskomaan, etten ole kiinnostunut mistään kanssakäymisistä hänen kanssaan, että hän voi rauhassa elää ilman pelkoa mistään "häirinnästä" minun suunnaltani? Kai se on niin, että ajatukseni ja tuntemukseni eivät kuulu hänelle, koska en tee hänelle mitään! Se olenko kade vai en olisi periaatteessa yksityinen asiani.En ole muistaakseni koskaan piikitellyt häntä.Voisin kehua häntä taivaisiin aivan uskomattoman upeana ja samalla vakuuttaa, ettei se aiheuta minussa aggroja häntä kohtaan.Mitä tekisitte minun saappaissani? Mikähän syy on että saan haihattelijan perääni, olenkohan magneetti?? Olkoon ylpeä itsestään mutta en sekaannu hänen olemassaoloonsa.Huh, kuin pallosalama tämä ongelma vaan iski vähitellen, VAIKKA lähikontaktia on tullut vältettyä kauan jo.Samoin kaikki kontakti.

3

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manfan

      oikein? Mitä jos olet itse antanut väärinymmärrykseen aihetta? En tiedä tapaustasi, mutta otan osaa. Sano suoraan niin kuin asiat ovat, rehellisyys yleensä palkitaan. Niin minäkin pääsen yleensä eroon epämiellyttävistä tekstiviestin lähettäjistä ja perässäroikkujista.

      • - - - - - - - - - - - -

        Minulle tuli taas sellainen mielikuva tuosta viestistä, että nainen laittaisi "toisen kateuden" vain tekosyyksi sille, että saisi nälviä jotakin. Tottakai tuollaisen on loputtava! Yhdyn ylempään kirjoittajaan siinä, että suoraan sanomalla asia (luultavasti) hoituu.


    • narsistille

      parissa kohtaa nostat itsesi aika korkealle, joten yleensä pata kattilaa soimaa. mieti mitä olet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe