Kyllä nyt vituttaa..

SAATANA

Miks kaikki íhmiset ajattelevat itestä "olen ruma" Negatiivisesti vaikka eivät ole sitä.

Miks kaikki ajattelee koko ajan itsemurhaa, vaikkei ole mitään syytä siihen ?

Miks kaikki ajattelevat ett "oon vammanen/läski/ruma ?

Vaikka muitten mielestä on "tavallisia ihmisiä" jopa komeita/kauniita sellaisia.

Miks vanhemmat ja muut ihmiset tokaisevat mulle "Komea poika" mutten usko sitä, itseäni kohtaan ajattelen "olen vammasen/ruman näkönen" en mene sen jälkeen mihinkään jossa muita ihmisiä, enkä muulloinkaan.

Miks ittestä niin MONI nuori ajattelee vain pahaa, vaikka ei ole sitä.

Mikä meissä (monissa) teini-ikäisissä ihmisissä on vikana ?

Ajatellaan pahaa/vihaa itseä ja muita kohtaan. Jos on itsetunto alhainen, niin se vaikuttaa kaikkeen.

Ei hallita mitään, öljyt valuu maahaan kun mopoon pistetään sitä. Kolari tulee ko on pakka sekasin.

Mikä vois auttaa tässä elämän vaiheessa ?

3

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simbucca

Kaikilla ei ole Elämä sellainen, joka olisi helppoa elää.

• Dåligt

Noin sanoo joku teini, jolla on itsetunto korkealla, kauniit geenit vanhemmilta.

Kaikki eivät ole 14-vuotiaana yli 160cm.
      Kaikki eivät ole laihoja.
      Kaikki eivät säästy aknelta.

Jotkut ihan oikeesti on rumia...
      Jotkut on rumia vaan koska "teinien kuuluu vihata itseään", ja se jos jokin on typerää..

• noufeissi

Miks kaikki íhmiset ajattelevat itestä "olen ruma" Negatiivisesti vaikka eivät ole sitä.

>> Minä en ole ruma. Minä olen nätti. En mikään missi, mutta nätti kuitenkin.

Miks kaikki ajattelee koko ajan itsemurhaa, vaikkei ole mitään syytä siihen ?

>>Ajattelen itsemurhasta ainoastaan että se on typerää.

Miks kaikki ajattelevat ett "oon vammanen/läski/ruma ?

>>En ole vammanen paitsi päästäni, en ole läski vaan olen omaan silmääni juuri sopiva, ja edelleenkään en ole ruma, vaan nätti.

Vaikka muitten mielestä on "tavallisia ihmisiä" jopa komeita/kauniita sellaisia.

>>No hyvä jos he ovat tätä mieltä. Tavallisena minua ei tosin kovin moni taida pitää. Paitsi minä itse.

Miks vanhemmat ja muut ihmiset tokaisevat mulle "Komea poika" mutten usko sitä, itseäni kohtaan ajattelen "olen vammasen/ruman näkönen" en mene sen jälkeen mihinkään jossa muita ihmisiä, enkä muulloinkaan.

>>Koska sinulla on huono itsetunto. Koska olet teini.

Miks ittestä niin MONI nuori ajattelee vain pahaa, vaikka ei ole sitä.

>>Olen mahtava persoona.

Mikä meissä (monissa) teini-ikäisissä ihmisissä on vikana ?

>>Murrosikä ja sen mukana tuleva huono itsetunto. Ei hätää se kyllä katoaa ajan myötä. Ainakin yleensä.

Ajatellaan pahaa/vihaa itseä ja muita kohtaan. Jos on itsetunto alhainen, niin se vaikuttaa kaikkeen.

>>Minulla on hyvä itsetunto.

Ei hallita mitään, öljyt valuu maahaan kun mopoon pistetään sitä. Kolari tulee ko on pakka sekasin.

>>En omista korttia.

Mikä vois auttaa tässä elämän vaiheessa ?

>>Jatkaa elämää ja muuttaa asennetta.

Usko pois, olen joskus ollut kymmenen kertaa pahempi kuin sinä.

Mutta. ÄLÄ YLEISTÄ! Olen minäkin teini edelleen mutta asenteen muutos paransi huomattavasti oloa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4018
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe