Nyt maanantai aamuna Timo Soinia katsoo Kouvolan
kylille. Tehdään Timosta eka kierroksella pressa, loppuu EU.kolhoosi. Kolhoosi se on, meitä määrätään.
Venäjä määräsi aikoinaan, nyt Saksa. Olemme selkä rangaton lammas lauma.Timo yrittää tulla kuulluksi Nato vie poikamme rintamalle. Köyhät kyykyyn ja vanhukset heitteille tätä on saatu valtapuolueiden politiikalla aikaan.JA SALARAKKAITA . VOI helvetti mitä menoa. TIMO olet hyvä juntti
timo soini
14
681
Vastaukset
- mahdollisuuksia ole,
kun suomalaiset äänestävät aina vaikka Iivana Julmaa, jos ovat jonkin -ismi-tartunnan saaneet.
Se maailmanparantajaeukkohan se menee läpi, että helähtää. Parantaisi sukupuoli- yms. vähemmistöjen aseman lisäksi esim. nuorten, vanhuksien, köyhien ja työttömien asemaa, mutta ei, hän hoitaa maailman asioita.
Soinilla on kyllä paljon terveitä ajatuksia.- akuankka
Mieluummin äänestän silti Timo Soinia kun Aku Ankkaa...
- Ainut vaihtoehto
akuankka kirjoitti:
Mieluummin äänestän silti Timo Soinia kun Aku Ankkaa...
Lapset, eivät saa äänestää, mutta hyvä kun suunnittelet jo isona äänestäväsi Soinin Timoa.
Siitä se lähtee pääsee irti valtapuolueista, ja verenperinnöstä..HYVÄ - akuankkaa
Ainut vaihtoehto kirjoitti:
Lapset, eivät saa äänestää, mutta hyvä kun suunnittelet jo isona äänestäväsi Soinin Timoa.
Siitä se lähtee pääsee irti valtapuolueista, ja verenperinnöstä..HYVÄOlen kyllä ollut ihan täysi-ikäinen jo pidemmän aikaa. Silti näissä vaaleissa tekisi mieli äänestää Aku Ankkaa... Timo Soini on ainut vaihtoehto. Hänellä on sentään omia ajatuksia.
Käykääpä muut "lapset" testaamassa iloksenne, kuka on teille sopivin ehdokas.
HS:n vaalikone:
http://www.vaalikone.fi/presidentti2006/kysymyslomake.jsp?VP=1007
MTV3:n vaalikone:
http://www.mtv3.fi/vaalikone/ - Timo soini
akuankkaa kirjoitti:
Olen kyllä ollut ihan täysi-ikäinen jo pidemmän aikaa. Silti näissä vaaleissa tekisi mieli äänestää Aku Ankkaa... Timo Soini on ainut vaihtoehto. Hänellä on sentään omia ajatuksia.
http://www.mtv3.fi/vaalikone/Tuli mulle vastaukseksi. En olis uskonut.
Hyvästi verenperintö ja kolhoosi. Kiitos oli kiva kone. - Mie sain
akuankkaa kirjoitti:
Olen kyllä ollut ihan täysi-ikäinen jo pidemmän aikaa. Silti näissä vaaleissa tekisi mieli äänestää Aku Ankkaa... Timo Soini on ainut vaihtoehto. Hänellä on sentään omia ajatuksia.
http://www.mtv3.fi/vaalikone/Mie sain vastauksillani eniten pinnoja Henrik Laxille, no se kai johtuu siit että myö ollaa kumpikin kovasti Nato-myönteisii, no natoo vaa vaik heti em mie sit vastusta ,mie olen kova nato mies ittekkin.
No nyt mie otan hiukkasen iltapalaa, sit mie vetäsen kätee ja käyn nukkumaa.
Ps. aika järkky homma tuossa lastiikkakirurgisarjas , kun rupes sahaa tota mimmii palasiks, no sehä n on vaa viktioo, no hyvää yötä kaikille henkka Laxin kannattajille,
Äänestetää Henkka pressaks ja suomi natoo eiks YEAH - EX RKP
Mie sain kirjoitti:
Mie sain vastauksillani eniten pinnoja Henrik Laxille, no se kai johtuu siit että myö ollaa kumpikin kovasti Nato-myönteisii, no natoo vaa vaik heti em mie sit vastusta ,mie olen kova nato mies ittekkin.
No nyt mie otan hiukkasen iltapalaa, sit mie vetäsen kätee ja käyn nukkumaa.
Ps. aika järkky homma tuossa lastiikkakirurgisarjas , kun rupes sahaa tota mimmii palasiks, no sehä n on vaa viktioo, no hyvää yötä kaikille henkka Laxin kannattajille,
Äänestetää Henkka pressaks ja suomi natoo eiks YEAHNATO ON ASIOISTA TIETÄMÄTTÖMIEN POIKAIN HOHOTUSTA.
TIMO SAI MUN ÄÄNEN OLEMME SAMAA MIELTÄ TÄMÄ OLI HYVÄ TIETO
- haavi auki
vasta 43 vuotias?? Enpä olisi uskonut! Se näyttää ihan 60-vuotiaalta.
- raitis mies
Mitä sitten minä olen 35 ja raittiina vasta 8 vuotta mutta mulla kuten muilla juoneilla yleensä 108 vuotiaan aivot.
Mutta pyöritän 52 ihmisen yritystä. Ulkonäöllä ei ole merkitystä kunhan ei vain ole sossu- EU-kolhoosi sopii Sulle pysy siinä.. - kyssssäri
raitis mies kirjoitti:
Mitä sitten minä olen 35 ja raittiina vasta 8 vuotta mutta mulla kuten muilla juoneilla yleensä 108 vuotiaan aivot.
Mutta pyöritän 52 ihmisen yritystä. Ulkonäöllä ei ole merkitystä kunhan ei vain ole sossu- EU-kolhoosi sopii Sulle pysy siinä..mutta paljonkos SULLA on elopainoa? Alaisten määrä ei kiinnosta. Läski vaan tekee vanhan näköseksi.
- kuiva kapakala
kyssssäri kirjoitti:
mutta paljonkos SULLA on elopainoa? Alaisten määrä ei kiinnosta. Läski vaan tekee vanhan näköseksi.
Tärkeintä on sanoma. Saan toivoa Suomen oloihin Timolta
- VAALIKONEELTA SYNTYNYT JUURI
kyssssäri kirjoitti:
mutta paljonkos SULLA on elopainoa? Alaisten määrä ei kiinnosta. Läski vaan tekee vanhan näköseksi.
JOO MIE KÄSITIN, ET SOINI OLIS LIHANSYÖJÄ, HETERO.
PERUSJUNTTI. SOPII MULLE MIE OLEN JUNTTI KANS AKKA SANOO PASKIAINEN. TÄYTYY USKOA OMIA AIVOJA MIE OLEN HYVÄ TYYPPI JUNTTI, ÄÄNESTÄN LAJITOVERIA SOININ TIMOA. - Se on
VAALIKONEELTA SYNTYNYT JUURI kirjoitti:
JOO MIE KÄSITIN, ET SOINI OLIS LIHANSYÖJÄ, HETERO.
PERUSJUNTTI. SOPII MULLE MIE OLEN JUNTTI KANS AKKA SANOO PASKIAINEN. TÄYTYY USKOA OMIA AIVOJA MIE OLEN HYVÄ TYYPPI JUNTTI, ÄÄNESTÄN LAJITOVERIA SOININ TIMOA.Soini on espoolainen, siellä syntynyt ja asuu vieläkin, siel ei voi ola juntteja, se on juppi, kouluja käynny, on olevinaan vaan juntti, se on TEKOJUNTTI.
SE on vaan löytäny hyvän markkinaraon tostan junttiudesta, sillä se myy itteään, mut ei se oo aoto rehellimem juntti, mie oon aito rehellinen juntti, äänestä minuu. - ajatuskulkee
Se on kirjoitti:
Soini on espoolainen, siellä syntynyt ja asuu vieläkin, siel ei voi ola juntteja, se on juppi, kouluja käynny, on olevinaan vaan juntti, se on TEKOJUNTTI.
SE on vaan löytäny hyvän markkinaraon tostan junttiudesta, sillä se myy itteään, mut ei se oo aoto rehellimem juntti, mie oon aito rehellinen juntti, äänestä minuu.Sä et oo ehdokas. Timo Soini on. :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286