Kuukautiseni ovat viimeksi olleet elokuun puolessa välissä, vaikka yleensä ne ovatkin olleet suhteellisen säännölliset. En syö e-pillereitä. Epäilin aluksi kuukautisten pois jäämisen syyksi raskautta, joten tein raskaustestin, kun kuukautisisteni arvioidusta alkamisesta oli kulunut 2 viikkoa. Tulos oli negatiivinen. Toisen raskaustestin tein 2 viikkoa ensimmäisen testin jälkeen ja tälläkin kertaa testi antoi negatiivisen tuloksen. Mietin mahdollisia muita syitä kuukautisteni pois jäämiselle, mutta omasta mielestäni en ole stressaantunut tms. enkä ole myöskään laihduttanut/laihtunut. En siis keksinyt mitään syytä, miksi menkkani ovat jääneet tulematta. Noin kaksi viikkoa sitten harrastin seksiä ja kondomin hajoamisen takia hain seuraavana aamuna apteekista jälkiehkäisypillerit. Olen kuullut jostain, että kuukautisten pitäisi periaatteessa alkaa suhteellisen pian jälkiehkäisypillereiden ottamisen jälkeen. Onko se näin? Menkkojani ei ole kuitenkaan vieläkään kuulunut, joten olen alkanut miettiä, että onko tässä jo syytä huoleen. Mitä mieltä olette, kannattaako odotella vielä rauhassa vaiko alkaa selvittää mistä menkkojen puuttuminen johtuu?
Kuukautiset myöhässä
2
578
Vastaukset
- sama
menkat oli viimeksi lokakuussa. tein pari raskaustestiä,negatiivisia. kävin myös terveyskeskukses tekemäs kolmannen. terveydenhoitaja oli sitämieltä,et kannattaa tutkia asia. jos kovia kipuja tms. niin mahd pian. mutta mulla ei kipuja,lääkäri vast parin viikon päästä. tai varasin yksityiselle,kun en jaksa jonottaa terveysk. riipuu toki sun iästä ja kuinka huolissasi jo olet. itse sitä mieltä,et kaikki,heti,nyt. missä vika!
- ..............
menkat voi tulla myöhässä sen jälkeen kun on ottanut pillerit.minullakin tuli aika paljonkin myöhässä.ei vaan kun odottelet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760