tyypillistäkö rapumiehelle?

typsykkä

Onko rapumiehelle tyypillistä sosiaalisuus, hassuttelu,huomionhakuisuus,flirttailu? Rapumiehessä on pitelemistä ettei karkaa:)
Onko tuttua kellekkään? Miten saisi rauhoittumaan, sitoutumaan rapumiehen paremmin?
Mikä tekee rapumiehen onnelliseksi?
Mietinpähän vain...

7

3195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarttuja

Jotain osuvaa! Älä pidä ravusta kiinni, sitä se ei halua. Ole hellä. Ennen kaikkea ole rehellinen. Ravun oma rehellisyys ja suorasukaisuus saattaa olla joskus toiselle liikaa. Ole kärsivällinen vaikka välillä tuntuu että kärsit. Olen rapumies.

• typsykkä

vai semmosta mieltä olet.. hellä olen ja rehellinen, uskollinen.. pidän huolta kodista..ja rapumiehestäni:) välillä jurppii huomionhakuisuus, into viihtyä naisten seurassa jutustellen, huomioiden, tanssahdellen.. mietin miksi en riitä? tuntuu riittämättömältä, hylätyltäkin olo välillä..
        mutta hyväksyä täytyy koko pakkaus..kaiken se kestää, kaiken se kärsii, heh:))

• dsfadg
        typsykkä kirjoitti:

vai semmosta mieltä olet.. hellä olen ja rehellinen, uskollinen.. pidän huolta kodista..ja rapumiehestäni:) välillä jurppii huomionhakuisuus, into viihtyä naisten seurassa jutustellen, huomioiden, tanssahdellen.. mietin miksi en riitä? tuntuu riittämättömältä, hylätyltäkin olo välillä..

Ammu se kusipää

• ellu
        typsykkä kirjoitti:

No heh heh ..tohon et usko itekkään.."kaiken se kestää"....miksi?Ai siksi että se haluu kaiken mutta ei anna ku vähä?? Voiko itsekkäämmin ajatella ja naiset kärsii kun se on NIIIIN IHANA....phyi..

• kesäkissa

voi vishnu! Pitäskö saada mennä ja tulla ihan niinkun haluaa, mikä parisuhde sellainen on?

• VEKKULI27

Olen kaikkea juuri tuota, mitä kuvailit rapu miehestä. Yltiösosiaallisuus on vaan aina ollut ominaispiirteeni ja siitä on naisten puolelta tullut tiukkaa palautetta. Pointtina se, että naiset varsinkin epävarmat kokevat yltiösosiaallisuuden flirttailuna, ainakin suomen kamaralla. Olen joutunut miettimään asiaa paljon ja olen alkanut kiinnittämään siihen huomioita, erityisesti jos satun seurustelemaan ja oma rinsenssani on samassa tilassa. Keskustele RAKENTAVASTI miehesi kanssa ja yritä saada se
      tajuamaan. Jos homma ei mene jakeluun niin lähetä se mun HERÄTÄ OMA TUNNEÄLYSI kurssille =). Valitse se vasta-alkajien maanantai kurssi=D

• typsykkä

enhän mie ammu en:) yltiösosiaalinen oli hyvä sana..kuvaa hyvin rakastani..toki sosiaalinen saa olla, jutustella, hauskuttaakkin..hää hyvää seuraa, juttua riittää.. mutta rajansa kaikella, kohteliaisuutta, huomiota omalle kullalle eniten:) oma prinsessa pitää ottaa huomioon ekana:)
        eikös? tai niin mie ainaski haluan.. puhuttu on.. uskon että menee pikkuhiljaa jakeluun, että mie olen number uno:))) hää ei tartte muitten akkeleiden huomiota ku saa minulta yllinkyllin, heh.... kenties kerran vihille käydä saamme,hih

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      36
      3992
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      264
      3931
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      134
      3471
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      87
      3460
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2317
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      34
      1833
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      59
      1718
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1640
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32