Onko joku huomioinut että ennen niin kohtuullinen paikka on muuttunut ala-arvoiseksi? Yöpiirakat lämmitetään kiirellä ja ovat aivan kylmiä. Nuorempi poika ei ilmeisesti osaa käyttäää mikroa? Muut myyjät onnistuvat tehtävässään. Mukavaa syödä piirakkaa jossa mausteet ovat ennestään jo aika kylmiä, piirakka samoin 'lämmityksen'jälkeen.
Siltapuistokadun kioski
6
1469
Vastaukset
- Reino
itelleen heti kun huomaat. Minä sanoin ja kun se alko jotain inisemään sanoin vähän reippaammin ja kyllä se perille meni. Kyllä mun tuplaporilainen on nykysin ihan hyvä ja tehdään alusta loppuun siinä. Ei niitä mausteita saa sinne piirakkaan pistää imeytymään ennen kuumennusta.
- Hapa & Vähy
Onko sama pitäjä kuin aikoinaan Nortamonkadulla olleella kioskilla !
- ei ole
pitänyt nortamonkadulla kioskia.
Mun mielestä ne vanhemmat naiset on naamat aina solmussa.Missä ne kivat nuoret tytöt on,kun siellä joskus oli öiseen aikaan????? - siellä
ei ole kirjoitti:
pitänyt nortamonkadulla kioskia.
Mun mielestä ne vanhemmat naiset on naamat aina solmussa.Missä ne kivat nuoret tytöt on,kun siellä joskus oli öiseen aikaan?????vielä pari nuorta tyttöä...
- saa
tiskinalta ettania?
- aksu
ei kai huulipaskaa mistää saa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083351Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871149- 89903
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.110851- 49851
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23784