Täällä "onneton" äitee, jolla ei ole mielikuvitusta sitten pätkääkään! Edessä taas joulu ja paniikki painaa päälle. Mitä miehelle joululahjaksi? Hänellä on kaikki pelit ja pensselit ym. masinat ja vemputtimet. Äh, en haluaisi ostaa taas iänikuisen tylsää yöasua... auttakaa hyvät miehet - mitä te haluaisitte lahjaksi?!
Mitä iskälle joululahjaksi?
10
2399
Vastaukset
- minä
joku hyvä hajuvesi,gaultier,boss tai tai vaikka se davis beckhamin instinct!
- minä
siis david
- Ideapankki
Riippuu vähän, minkä tyylinen mies sulla on.
- Joku kirja, cd tai dvd, joka on miehesi mieleen
- autonpesu-, kuntosali- tms. lahjakortti
-tekninen vempain kuten maclite-taskulamppu, akkuporakone, askelmittari tai muistitikku- jottain
ihmeellistä
- tonttu
kääri itsesi nakuna 'pakettiin', kyllä ukkos tykkää varmasti pakettia availla;)
- Hansu
Jos sulla on lukumies, ni hanki tota sarjaa. Naurattaa sairaasti.
- Aviomies vm.97
Kannattaa vakavasti harkita tuota seksikauppaa, ne eivät ole mitään pimeitä koppeja, vaan monesti tyylikkäästi ja "asiallisesti" sisustettuja. Voisihan sieltä löytyä myös sinule jotain kivaa ;) Taikka sitten lahjakorttti sinne ja menette yhdessä ostoksille :)
Kokeile! - hieronta
hieronta!
- Liisa
Itse ostin lahjakortin miesystävälleni täältä www.espoonurheiluhierontakeskus.fi
- masson
missä voi löydä hieronta vaihto palvelu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931