Hankitaan elämä!

nettiholisti

Palstalla vilkkaana vellovaa keskustelua seuranneena ja siihen itsekin osallistuneena yritän irtautua toistaiseksi palstalta.
Viinakoukusta kun on päässyt huomaa olevansa koukussa nettiin. Ja johonkin tiettyyn keskusteluun.

Mä lähden ulos katsomaan onko talon ympärillä vielä oikeita ihmisiä.

Sinänsä tämä kränä AA:n ja AA:sta irtautuneen ryhmän välillä on sivullisen silmin oudon tuntuista. Kun ei taustoja tiedä. Voisi olla outoa, vaikka tietäisikin.

Voimia itse kullekin, jolla ongelmia alkon kanssa ja haluaa raitistua. Myös alkon kanssa pärjääville hyvät jatkot, jos omat käy lyhyeksi :)

8

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • systembolaget

Niin, mikä oli ongelma?
      - Jos tiedät ongelman, niin ratkaisukin on olemassa!
      - Nettikatkolle vaan, että hippulat vinkuu...

• gisel al gasell

lähden kaljal. vituttaa itseäkin täällä killuminen. hyvästi.

• poliisikoiran apulainen

harrastuksen, joka voittaa tällä palstalla roikkumisen: BUDOKA!
      Lähdenpä tästä salille! Hasta La Vista!

Soveltuu myös Sinulle, jos
      Huomaat aina välillä seisoskelevasi jonossa lyhyessä kissa-asennossa.
      Kaatuessasi teet pyörivän ukemin ja nouset salamannopeasti otteluasentoon...kirkon käytävällä.
      Vastaat pomollesi töissä "HAI".
      Sidot kylpytakkisi vyön obi-solmulla ja lopuksi tarkastat, että vyön päät ovat tasapituiset.
      Otat kaupassa vaihtorahat vastaan käsi täydellisessä shuto-asennossa, sormet tiukasti yhdessä ja peukalo painettuna kämmenen syrjään.
      Joka kerran kun saat käteesi ruuvimeisselin, vasaran, puukon tai muun vastaavan työkalun et voi vastustaa kiusausta vaihtaa otettasi vastakkaiseksi, vetsiotteeksi, piilo-otteeksi... ja lopulta huomaat, että kaikki työkaversi ovat aika kaukana sinusta.
      Kun teet puutarhatöitä huomaat "harjoittelevasi" kaikilla mahdollisilla hienoilla aseilla, kuten haravalla ja lapiolla.

• juu-u

Sitten söhit täällä palstoillakin?

• juu-u
        juu-u kirjoitti:

Sitten söhit täällä palstoillakin?

Haravalla ja lapiolla? Sohimisjälkesi onkin kuin haravalla ja lapiolla tehtyä. Eli rumaa....

• Raivoraitis

nettiholismia, vaikka muita riippuvuuksia onkin. Toisaalta vois sanoa, että onneksi nettiyhteys on meillä yhteiskäytössä, niin ei edes pääse koneelle aina kun haluaisi. Tämä varmasti rajoittaa hyvin tuon riippuvuuden syntyä. Ulkona onkin nyt mukava keli...

• Onnekas

Elämää ei tarvitse hankkia kun se on meille jo annettu :)

Lähden tästä aukaiseen ovet että alkoholistit pääsee hoitoon minä mukaanlukien ;)

T: Avohoidossa oleva AA:n jäsen :)

• Koukus

Niin hankitaankin!
      Itse olin koukussa Big Brotheriin.
      Onneksi se loppu, enkä seuraavaa rupee enää kattomaan.
      Sitä minäkin mietin, et mitä me toisten elämää tuijotetaan. Siinähän jää oma elämä elämättä.
      Se on vaan niin helppo työpäivän päätteeksi istahtaa tähän, ei tarvi itte ajatella. Seuraa vaan muittenen elämää.
      Valitettavasti siihen itte vaan tylsistyy.
      Joten ruvetaampa nyt tosissaan elämään omanlaista elämää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2790
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2437
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2222
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      38
      2204
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1798
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1332
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1329
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      67
      1200
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1180
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      6
      1153
    Aihe