olen sellaisessa kohdassa missä olen juuri kasannut tynnyrit että pääsen lyhyeen aukkoon sit sielt tulee kohta missä on vettä ja oikealla puolella on kaltereita ja tikkaat kiipeän sinne ylös mutta ei ole mitään eikä se ukko pysty hyppäämään toiselle puolelle ! mitä pitää tehä
H-L2 tarviin apuanne
4
475
Vastaukset
- peteeeeeee
sen maan nimi on route kanal
- hgtlkuhyut
jaahas siis route kanal...
se ihan helppo maa vedät vaan sen läpi1!
- asd
Ite pelasin ton kohdan eilen mutta en nyt ton perusteella mitenkää muista sitä kohtaa. Sun pitäs pystyy kuvaileen se tarkemmin. Kerro vaikka mitä siinä aikasemmin on tapahtunu niin ehkä mun muisti virkistyy. Siellä on nii monessa paikkaa vettä, kaltereita ja tikkaita.
Yleisneuvo vois olla että koeta löytää joku vipu mistä vääntää. Itsekin jäin hetkeksi jumiin ajoittain mutta laitat vaan kaikki aivosolut peliin niin eiköhän se siitä! :D
Nyt mä oon ite menny sen 7:nnen osan läpi missä ajeltii sillä autolla. Se oli joku Route xx... - trjyiuuyu
kerro tarkemmin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760