mieltä vaivaavaa...

tyttönen85

Lopetin pillereiden syönnin elokuussa ja sen jälkeen oltu ilman ehkäisyä. Mieltäni on jäänyt askarruttamaan, kun syyskuussa kuukautiset olivat myöhässä ja minulla oli rintojen arkuutta. Kuukautiset kuitenkin alkoivat, tosin ihmettelin hyytymiä, mutta ajattelin sen silloin enemmänkin jonkinlaiseksi tyhjennykseksi pillereiden lopetuksen jälkeen. Nyt kuitenkaan ei ole tärpännyt ja silti nännit ovat lähes jatkuvasti kipeät. Nänninpää on erityisen kosketusarka. Koskaan aiemmin ei minulla ole ollut tällaisia oireita.
Nyt mietin vain että olisiko silloin syyskuussa mennyt kesken ja onkohan tyhjentyminen jäänyt "kesken" ja siksi nännit arat.
Kertokaa jos jotain ajatuksia herättää. En kuitenkaan kaipaa vastauksiin "mee lääkäriin"-kommentteja koska tiedän hyvin että siellä se selviäisi...se vaan kun on niin hirveä lääkärikammo. Varsinkin gyneä kohtaan ku ekalla kerralla gynellä ollessa vedet silmissä olin kun sattu niin paljon ja lääkäri ei keventänyt otteitaan vaikka pyysin. Pelkkä ajatuskin jo tuottaa kipeää. Näin raskautta yrittäessä kyllä on ollut unettomia öitä kun olen miettinyt miten paljon joutuu gyn.tutkimuksiin...

2

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihunapihuna

Ootko ollu ultrassa ton keskenmenon jälkeen..? siinä on kaks vaihtoehtoa mitkä tulee mieleen, hormoonitaso laskee tosi hitaasti joten oireet jatkuu vaikkei raskaus jatku, tai sit on olunperinkin ollu masussa kaks salamatkustajaa josta toinen tullut pois kesken ja toinen jäänyt, millon toinen aiheuttaa vuodot ja toinen taas oireet... Harmi sun lääkärikammoa, tähän olis hyvä saada selvennystä koska jos on käynyt niinku ite mietit et jotain onki jääny ni siinä on iso tulehdusriski mikä ei ainakaan auta vauvahaaveita.

• tyttönen85

En oo ollu ultrassa ku sillon ajattelin vaan että kuukautiset vaan oli jostain syystä myöhässä jne. Ja jotenki panin sen rintojen arkuuden sit taas pillereitten lopetuksen piikkiin. Testejä oon kyl pari tehny sen jälkeen ku kuukautiskierto ollu vähän sekanen pillerien jälkee(pillerien aikaan tiesin lähes tunnilleen) ja ku on ollu päivän pari myöhässä ni testannu ja negaa näyttäny.
        Pitäis loppuviikost alkaa kuukautiset jos ei oo tärpänny ni sen jälkeen meen kyl lääkärille ku tää vaivaa kuitenki päivä päivältä enemmän. Pakko ottaa vaa joku tuoks ja turvaks, kenen kättä puristaa ku pelottaa...
        Kiitos sulle vastauksista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe