saako poliisi tulla keskeyttämään yhdynnän?
Iltasanomissa tänään kerrotaan kuinka poliisit keskeyttivät teinien ryhmäseksi sessiot alavudella. Mielestäni poliisit rikkoivat TÖRKEÄSTI intimiteettisuojaa, vaikka olikin kyse rikoksesta epäillyistä, on poliisien tulo paikalle törkeää!!!
saako poliisi keskeyttää
9
1999
Vastaukset
- Furnace
Kyseessä sattui kyllä olemaan kuntoutuskeskuksessa olleita huumenuoria täydessä pöllyssä. Osa porukasta oli pakoteillä ja autoja varastamassa. Ehkäpä poliisin kuitenkin oli ihan hyvä tulla paikalle?
- totta
olisiko silti ollut asiallista odottaa intiimihetkien päättymistä? tottakai poliisin kuului tulla paikan päälle, mutta tarkoitan sitä, että eikö ole intimiteettisuojan rikkomista rynnätä huoneeseen ja jäädä sinne?
- hohhoijaa
totta kirjoitti:
olisiko silti ollut asiallista odottaa intiimihetkien päättymistä? tottakai poliisin kuului tulla paikan päälle, mutta tarkoitan sitä, että eikö ole intimiteettisuojan rikkomista rynnätä huoneeseen ja jäädä sinne?
meepäs itse töihin mokomaan hoitolaitokseen, niin saat tuta mitä on tehdä töitä leipänsä eteen henkensä kaupalla. Sun laiset just ruokkii ja kasvattaa vinoutumia. Älä vaan hanki lapsia tähän maailmaan.
- Cosmo
Jos näin oli, kuten kerroit, poliisi menetteli aivan oikein. Tiukat huume- ym. rangaistukset. Eivät nämä lapselliset muuten opi! Suota kuokkimaan raitahamosessa vaan.
- ()
hohhoijaa kirjoitti:
meepäs itse töihin mokomaan hoitolaitokseen, niin saat tuta mitä on tehdä töitä leipänsä eteen henkensä kaupalla. Sun laiset just ruokkii ja kasvattaa vinoutumia. Älä vaan hanki lapsia tähän maailmaan.
Kohtelemalla lapsia kuin karjaa.
- siellä
Cosmo kirjoitti:
Jos näin oli, kuten kerroit, poliisi menetteli aivan oikein. Tiukat huume- ym. rangaistukset. Eivät nämä lapselliset muuten opi! Suota kuokkimaan raitahamosessa vaan.
Lukkojen takana, vapaus mennyt, minkälainen kansalainen sellaisesta kasvaa kun kohdellaan huonommin kuin kotieläimiä ?
- rosmo on aina rosmo
niin..hyvä keskeyttivät hörhöjen orgiat.kuka haluaa rosvojen lisääntyvän? suomen vankilat ovat muuteski täynnä ja lisää tulee naapurisosialistimaista.oikeastaan rosmoilta voisi kieltää lailla kokonaan yhdynnät ja lisääntyminen.kuka maksaa kaikki lusijoiden makuurahat tai kalliit oikeusistuntojen käsittelyt ja asianajajien sairaan suuret palkkiot? arvaapa kolmesti..ME YHTEISKUNTA,köyhät,työttömät,opiskelijat,eläkeläiset,sairaat ja työssäkäyvät. ja kaikki sen vuoksi,että rosmo jatkaa aina rosmoamistaan.. pitäisiköhän tehdä lakialoite vielä rosmojen suojelemiseksi,ainiin mutta sellainen on jo olemassa..
- ja heti
Äläkä käy muitten kimppuun.
- Lollo
ja heti kirjoitti:
Äläkä käy muitten kimppuun.
Hohoo, kirjoituksesi oli loistava esimerkki rakentavasta kritiikistä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232