Tulipa maalaistytön lähdettyä katsomaan suurenmaailman tansseja Parolaan asti. Finkut ja Helmi pitivät tanssiviihtyvyydestä hyvää huolta - ja aaaaaah, mitä tanssittajia olikaan paikalla!!!! Eipä ollut turha reissu, ei.
Heti kättelyssä kuulin, kuinka uusia tulokkaita neuvottiin olemaan poissa nirppanurkasta... Minä katselin, että missäs päin se oikein on - ja sinne sitten vaan. En kyllä koko aikaa voinut olla siellä, koska ryysis oli melkoinen. Omalla hakuvuorolla ei saanut kiinni niitä, joita ajattelin, mutta hyviä tanssijoita sattui onneksi silti käsiin.
Olin yötä Tampereella, joten kotimatkaa ei tällä kertaa kertynyt yhdelle yölle tuhottomasti. Valitettavasti Ruusulinnan Finkku-tanssit jäivät tällä kertaa väliin...
Satulinnan huumaa
6
1399
Vastaukset
- pikku-jussi
Olen avajaisista alkaen satulinnassa vakituisesti tanssinut. Kunnes kaksi vuotta sitten sain tarpeekseni ja olen boikotoinut k.o paikkaa. Revin täydellisesti pelihousuni jatkuvasta mullilaumassa tanssimisesta, kolhuista ja selkeästä tahallisesta tanssin häirinnästä. En ole masokisti, ja vielä maksaisin siitä. Hyvä jos jollain on ollut kivaa.
- Jukka
Tanssit alkavat naisten tunnin jälkeen, jolloin
lattialla on tilaa ja todelliset tanssijat ovat
vielä paikalla.
Tosin vuorokäytännöt vaihtelevat eri tanssi-
paikoissa. - Humu-uuno
Täyttä tahallista?kolhimista se vähän jota on tullu
siellä tansseissa käytyä. Käytöstavat täysin hukassa, taikka ei ollenkaan. Surutta päin jos toinen pari edessä.Eikös näissä "seuroissa" opeteta toisten huomioimista/ väistämistä."Kuviot" on näköjään pakko saada tehtyä, niinkuin on opetettu, vaikka tilaa ei olisi.
Aikaa menee taas seuraavaan käyntiin. - True Humppis
Humu-uuno kirjoitti:
Täyttä tahallista?kolhimista se vähän jota on tullu
siellä tansseissa käytyä. Käytöstavat täysin hukassa, taikka ei ollenkaan. Surutta päin jos toinen pari edessä.Eikös näissä "seuroissa" opeteta toisten huomioimista/ väistämistä."Kuviot" on näköjään pakko saada tehtyä, niinkuin on opetettu, vaikka tilaa ei olisi.
Aikaa menee taas seuraavaan käyntiin.Ka, mistäpä sitä päättelet, että ne törmääjät ja päälleajajat ovat niitä seurojen jäseniä?
Kyllä minun pitkäaikainen (tuhansia tanssi-iltoja yli 11 v:n aikana) ja taaja (3-7 krt/vko) kokemukseni ravintola- ja lavatansseista on tuonut selvät näytöt siitä, että 90%:sesti nuo häiriköijät ovat ihan muita kuin tanssiseurojen oppia saaneita jäseniä.
Kusseilla, kouluissa ja seuroissa takuulla opetetaan tilankäyttöön ja lavakäyttäytymiseen kuuluvat asiat. - Jivetär
En huomannut tahallista törmäilyä. Itse asiassa oli ihme, ettei mitään sattunut sellaisessa tungoksessa. Tanssimaankin mahtui, kun kaveri uskaltautui viemään etuosan parketille. Toisaalta Finkut vetää hyvin tanssitaitoista porukkaa, joka osaa katsoa, minne menee. Vahinkoja tietysti sattuu aina.
- satumikko
Jivetär kirjoitti:
En huomannut tahallista törmäilyä. Itse asiassa oli ihme, ettei mitään sattunut sellaisessa tungoksessa. Tanssimaankin mahtui, kun kaveri uskaltautui viemään etuosan parketille. Toisaalta Finkut vetää hyvin tanssitaitoista porukkaa, joka osaa katsoa, minne menee. Vahinkoja tietysti sattuu aina.
Mielestäni Satulinnan tanssilavan pilaa se sivulava, jollain lailla sieltä päälavalle tulijat tuntuvat aattelevan että tulevat oikealta ja vasemmalta tulijat olisivat väistämisvelvollisia....voi kun saisivat päälavan pilarit poistettua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827