Tämä juttu kuuluu varmasti etsintäkuulutus palstalle, mutta etsin yhtä isäntää Pellosta ja tällä palstalla saattaa joku tietääkin hänet.
Nimeä en tiedä, mutta hänellä on lihakarjatila ja ikää 40v. Ei ole tietääkseni naimisissa ja yksi lapsi on, joka ei asu käsittääkseni Pellossa.
Hiukset ovat tummat.
Kiitos avusta jo etukäteen!
Ketään Pellosta?
6
768
Vastaukset
- naimisissa
Tuon tuntomerkin täyttävät lihakarjan omistajat Pellossa.
Mutta tietysti Etehlään lähtiessä jättävät kihlan poies sormesta ja kiksauttavat plikkoja ko kerran kopasemmaan pääsevät.
Ei sen kummempaa. Kaikkea sie uskoitki.- enkä ole
etelästä vaan pohjoisesta. Eikä kukaan ole minua kiksauttanut, eikä tule kiksauttamaankaan :)
- rukka sitte
enkä ole kirjoitti:
etelästä vaan pohjoisesta. Eikä kukaan ole minua kiksauttanut, eikä tule kiksauttamaankaan :)
kellekhän isännälle kelpaa...
Ekkö sole nähnyt mitä maatilala sonnit tekkee kaikki päivät, ei sielä tavaranpihtaajat pärjää. - tuo tapahdu
rukka sitte kirjoitti:
kellekhän isännälle kelpaa...
Ekkö sole nähnyt mitä maatilala sonnit tekkee kaikki päivät, ei sielä tavaranpihtaajat pärjää.nykyään sonneillekkin aika epäedullisesti, kun on tuo keinosiemennys keksitty. Vai sitä isäntääkö ne kiksauttelee ja isäntä niitä?
- Emäntä saa luomua
tuo tapahdu kirjoitti:
nykyään sonneillekkin aika epäedullisesti, kun on tuo keinosiemennys keksitty. Vai sitä isäntääkö ne kiksauttelee ja isäntä niitä?
Kikseli koks. Kyllä maalla on mukavaa, ilmankos tytöt kyselee täällä isäntien yhteystietoja :-)
- se varmaan
Emäntä saa luomua kirjoitti:
Kikseli koks. Kyllä maalla on mukavaa, ilmankos tytöt kyselee täällä isäntien yhteystietoja :-)
sit johtuu. Että koksista vaan. Oliskohan sunki mies vähän kiksistä jonku muun suuntaan, kokkelis vaan. EIKS NIIN. Ja maalla syntyneenä tiedän että maalla on mukavaa ja kuinka ne isännät lypsävistä emännistä tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984