Hullu vainoaa

pelästynyt

Maailmaan mahtuu kaikkea, mutta se tästä vielä puuttuikin että nettituttavuus on osoittautunut mielisairaaksi.
Olen tuntenut tän ulkomaalaisen tuttavuuden noin vuoden verran.
Viime keväänä se alkoi selittelemään että työskentelee jossain maansa salaisessa palvelussa. Jollain lailla uskoinkin, mutta mitä oon kuullut tälleen myöhemmin, että sellaista tietoa ei saisi kertoa salaisessa palveluksessa oleva kellekään. Sitä kun ei ihmistä tunne "silleen oikeasti", niin sitä ei tiedä mihin uskoa ja mihin ei.
Yhdessä vaiheessa hän yhtäkkiä syytteli mua että olisin ollut hänen ulkomaalaiseen nettituttavuuteen (nainen) yhteydessä ja että olisin kertonut hänen salaisen sähköpostiosoitteensa tälle. No eihän siinä tietystikään ollut mitään perää. Hän väitti, että olisin tuntenut tämän naisen paltalk- messengerin kautta. Aika älytön väite kyllä, sillä en kyllä tunne koko naista. No, en muista uskoiko hän mun sanaani, mutta kai asia jotenkin ratkesi.
Tästä on jokunen viikko, alle kuukausi siitä kun hän yhtäkkiä ilmoitti mulle aikovansa mennä tappamaan tämän naisen tämän kotimaahansa. Ihan siis niinkuin vain mulle yksityisenä salaisuutena. Ei mennyt tästä kuin ehkä 2 viikkoa, kun hän yhtäkkiä ilmoitti mulle että tämä on viimeinen varoitus. MSN:llä.
Mua tietysti nauratti et mikä ihmeen viimeinen varoitus! No, olin kuulemma lähettänyt hänen naisystävälleen niinkuin tekstiviestin.
Samaan hengenvetoon hän totesi voivansa päästää mutkin päiviltä jos vielä kerran teen niin.
Olin aivan äimänä et mitäh???
Hänellä tosiaankin oli mun nykyisin edesmennyt numero itsellään muistissa.
Tajusin että nyt ei todellakaan tolla tyypillä pelitä mikään päässä.
Hän kertoi että oli hakkeroinut tämän naisen puhelimen ja nähnyt että mun numerosta oli lähetetty sille tekstiviesti.
En tarkalleen sit tiedä, mitä se viesti sisälsi olevinaan.
Hermostuin sen väitteistä ja menetin malttini. Ei auttanut siis niinkuin yhtään mikään sanominen, sillä ilmeisesti hän on vahvasti sitä mieltä, että tunnen tämän naisen ja että olisin viestitellyt tälle.
En muuten olisi niin paljon suuttunut ja hermostunut, jollei hän olisi mulle osoittanut tappouhkausta.
Luulen, että tämän ihmisen mielenhäiriö on alkanut joskus talvi-kevät -vaiheessa, koska yhtäkkiä sen jutut ja persoonallisuus alkoivat muuttua. Yhtäkkiä hän kuvittelee olevansa joku salaisen palvelun agentti ja paljon kaikkea muutakin, mikä ei pidä paikkaansa. En usko nyt yhtään, että kukaan tuollainen henkilö voi koskaan paljastaa sellaista tietoa ihan kenelle tahansa. Varsinkaan jollekin nettituttavuudelle.
Psykoottisuudesta kertoo sekin, että hän näköjään elää omaa mielikuvitusmaailmaansa hyvinkin vahvasti. Mikään ei mene perille ja väitteet, mitä hän kertoo, ovat mahdottomia todistaa todeksi. Siinä vaiheessa aloin todella tajuta, että tää ihminen ei kyllä todellakaan elä todellisuudessa.
Vahvoja harhaluuloja hänellä on.
Silloin alkuun, kun tutustuttiin vielä, hän oli ihan normaalin tuntuinen mutta sitä myötä kun hän kertoi olevansa joku agentti, moni asia hänessä muuttuikin.
En sitten tiedä, onko kyseessä ihan selkeä psykopaatti. Sille puolelle viittaa erityinen tunteettomuus.
Vaarallisia voivat olla heikäläiset.

8

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avohoitopotilas

      Tommosia ne maahanmuuttajat sitten on, kun pääsevät Suomeen sekoavat täysin. Tee vaan rohkeasti poliisille ilmoitus uhkailusta, niin tyyppi voidaan viedä hoitoon ennen kuin jotain ikävää tapahtuu.

      • ehei lainkaan

        Ei se asu Suomessa, voi haloo sentään!
        Asuu ulkomailla! Mähän sanoin tossa et se asuu ulkomailla, enkö sanonutkin?
        On vähän vaikeempi tehdä ulkomailla asuvasta vissiin ilmoitusta...mahdollista tietysti on, mutta en tiedä voiko tätä kautta vaikuttaa siihen, että hän hoitoon pääsee.


      • avohoitopotilas
        ehei lainkaan kirjoitti:

        Ei se asu Suomessa, voi haloo sentään!
        Asuu ulkomailla! Mähän sanoin tossa et se asuu ulkomailla, enkö sanonutkin?
        On vähän vaikeempi tehdä ulkomailla asuvasta vissiin ilmoitusta...mahdollista tietysti on, mutta en tiedä voiko tätä kautta vaikuttaa siihen, että hän hoitoon pääsee.

        No tuskin sulla sitten mitään hätää on, mutta jos mies tulee Suomeen, niin laita heti poliisit perään. Kyseessä voi todellakin olla psykoosi, mutta ei se sitä tarkoita, että hän olisi psykopaatti. Todellisuudentajun menettänyt voi meinaan käyttäytyä hyvinkin tunteettomasti. Oikea psykopaatti kyllä osaisi olla mielin kielin antamatta huonoa vaikutelmaa. Ei ehkä kannata enää vastata miehen viesteihin. Voi vaan toivoa, että miehen läheiset toimittavat hänet hoitoon.


      • vinkki.
        ehei lainkaan kirjoitti:

        Ei se asu Suomessa, voi haloo sentään!
        Asuu ulkomailla! Mähän sanoin tossa et se asuu ulkomailla, enkö sanonutkin?
        On vähän vaikeempi tehdä ulkomailla asuvasta vissiin ilmoitusta...mahdollista tietysti on, mutta en tiedä voiko tätä kautta vaikuttaa siihen, että hän hoitoon pääsee.

        Kunhan nyt SEN ensisijaisesti varmistat, etta heppu tosiaan "hyppaa" sinun luoksesi ihan fyysisesti...

        Sano sille, etta MUUTIT pois koko MAASTA - menit maahan X toihin tms...


      • sh83

        No jaa...eiköhän niitä psykoottisia löydy sekä suomalaisista että maahanmuuttajista. Siinä taitavat olla taustalla hiemant toiset tekijät kuin etninen tausta...


    • ............

      jos Taidehallilla Helsingissä on vielä Nuorten Biennaali, mees kattoon kipikapi sinne videoteos, joka kertoo tollasesta skitsosta. Se on hyvä tunnin pätkä, auttaa ehkä jotenkin sen ajatusmaailman hahmottanmisessa.

      Sun täytyy sanoa sille, et se puhuu paskaa, kuvittelee asiat ja sanot sen uskomattomuuksille, ettet usko. ja kun pystyt, sano mikä menee sen teoriassa pieleen --miten voi hakkeroida toisen puhelimen?- -salaisen palvelun työntekijät ei ensimmäisenä paljasta työpaikkaansa- -sinulla on satoja nettituttuja, eikä yhteisiä hänen kansaa (jos ei ole)-- ei kannata valehdella, mutta epäkohtiin puutu--
      Kiellä häneltä yhteydenotot-- sano, et tappouhkaukset on laitettu poliisille, ja ilmoitat kans!!Oikeesti, soita poliisille ja kysy miten toimia--
      sano sille, ettet ole kiinnostunut hänestä enää. JA että hakeutuu hoitoon. Laita sille tietoa mielenviastaan.
      Ja voi kuulkaa KYLLÄ NÄITÄ ON SUOMALAISISSAKIN, MINÄ TUNNEN KAKSI. ja on kuulkaa raskasta.

      • fakta.

        OIKEALLE skitsolle on ihan turha antaa jotain "jarkevia perusteluja".

        OIKEALLE skitsolle harhat ovat TODELLISUUTTA ja zilla ziisti...


      • Anonyymi
        fakta. kirjoitti:

        OIKEALLE skitsolle on ihan turha antaa jotain "jarkevia perusteluja".

        OIKEALLE skitsolle harhat ovat TODELLISUUTTA ja zilla ziisti...

        Niistä saa kunnon maanvaivan...ziiz.å


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe