Toivottavasti sefu vaihtuu

BB2

jep jep ei millään pahalla mutta uutta verta kehiin

8

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------------------

      samaa pitää jankata koko ajan....

      • varmuus ettei cesar

        ole sefuna BB2


    • Cesar pois

      Cesar pois, pois, mahdollisimman kauas.

    • santtura

      entiseen malliin, vaan rankempi ruoska!!!!!!
      ::::))))

      • ilman muuta

        Halutaan kiltimpi sefu koko perhe.
        Sellainen, joka poistaa herjaukset, perustellut haukkumiset ihmisistä tyhmiksi ja muiksi sellaisiksi, eli kaikki sucksit. Sellainen, joka poistaa kaikki, joilla ei ole muuta sanomista kuin v....
        Halutaan sellainen sefu, joka puolustaa hyvyyttä ja kaunetta tässä elämässä!


      • ilman muuta kirjoitti:

        Halutaan kiltimpi sefu koko perhe.
        Sellainen, joka poistaa herjaukset, perustellut haukkumiset ihmisistä tyhmiksi ja muiksi sellaisiksi, eli kaikki sucksit. Sellainen, joka poistaa kaikki, joilla ei ole muuta sanomista kuin v....
        Halutaan sellainen sefu, joka puolustaa hyvyyttä ja kaunetta tässä elämässä!

        mutta valitettavasti tuo ei ole realismia. Palstasefun tehtävä ei ole parantaa maailmaa, eikä siihen pystykkään. Ja toiseksi kellään ei ole niin paljoa aikaa että täällä pystyisi estämään pahat sanat, koska seriffejä on vain yksi ja niitä pahan olon ilmaisijoita on monta. Minäkin haluan puolustaa kaikkea kaunista ja hyvää, mutta maailmassa on muutakin ja on tarpeellista tiedostaa sekin.


      • "maailman parantaminen...
        Cesar kirjoitti:

        mutta valitettavasti tuo ei ole realismia. Palstasefun tehtävä ei ole parantaa maailmaa, eikä siihen pystykkään. Ja toiseksi kellään ei ole niin paljoa aikaa että täällä pystyisi estämään pahat sanat, koska seriffejä on vain yksi ja niitä pahan olon ilmaisijoita on monta. Minäkin haluan puolustaa kaikkea kaunista ja hyvää, mutta maailmassa on muutakin ja on tarpeellista tiedostaa sekin.

        Nykyisin häviää hyvän ja pahan tiedostaminen, johon liittyy oikea ja väärä. Paha pitää tiedostaa, olen samaa mieltä, mutta samalla pitää osata tuoda esiin, että se on paha.
        Mitä vahvempi moraali meillä on, sitä vahvempia me olemme, kuitenkin sortamatta ketään. Oikean tiedostaminen ei ole sortamista, mutta se kasvattaa ihmistä kävelemään jaloillaan ja paremmin hyväksymään erilaisuudenkin. Jos emme enää uskalla sanoa ääneen, että tuo on oikein, ihmiset seilaavat tyhjyydessä ja turvattomuus kasvaa. Jo lapsena se vaikuttaa itsetunnon kehittymiseen vahvasti. Se ei ole pilkkaamista ei sortamista, vaan ihmisen luottamista itseensä ja toisiinsa.
        Tästä nyt tuli aika pikakirjoitus isosta asiasta. Olemme lähdössä kylään päivälliselle syömään suomalaista lammasta.
        Joten hyvää Itsenäisyyspäivää Cesarille ja kaikille!


      • --------------------------
        ilman muuta kirjoitti:

        Halutaan kiltimpi sefu koko perhe.
        Sellainen, joka poistaa herjaukset, perustellut haukkumiset ihmisistä tyhmiksi ja muiksi sellaisiksi, eli kaikki sucksit. Sellainen, joka poistaa kaikki, joilla ei ole muuta sanomista kuin v....
        Halutaan sellainen sefu, joka puolustaa hyvyyttä ja kaunetta tässä elämässä!

        Eli haluat sellaisen seriffin joka on kanssasi samaa mieltä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe