jep jep ei millään pahalla mutta uutta verta kehiin
Toivottavasti sefu vaihtuu
8
703
Vastaukset
- -----------------------
samaa pitää jankata koko ajan....
- varmuus ettei cesar
ole sefuna BB2
- Cesar pois
Cesar pois, pois, mahdollisimman kauas.
- santtura
entiseen malliin, vaan rankempi ruoska!!!!!!
::::))))- ilman muuta
Halutaan kiltimpi sefu koko perhe.
Sellainen, joka poistaa herjaukset, perustellut haukkumiset ihmisistä tyhmiksi ja muiksi sellaisiksi, eli kaikki sucksit. Sellainen, joka poistaa kaikki, joilla ei ole muuta sanomista kuin v....
Halutaan sellainen sefu, joka puolustaa hyvyyttä ja kaunetta tässä elämässä! ilman muuta kirjoitti:
Halutaan kiltimpi sefu koko perhe.
Sellainen, joka poistaa herjaukset, perustellut haukkumiset ihmisistä tyhmiksi ja muiksi sellaisiksi, eli kaikki sucksit. Sellainen, joka poistaa kaikki, joilla ei ole muuta sanomista kuin v....
Halutaan sellainen sefu, joka puolustaa hyvyyttä ja kaunetta tässä elämässä!mutta valitettavasti tuo ei ole realismia. Palstasefun tehtävä ei ole parantaa maailmaa, eikä siihen pystykkään. Ja toiseksi kellään ei ole niin paljoa aikaa että täällä pystyisi estämään pahat sanat, koska seriffejä on vain yksi ja niitä pahan olon ilmaisijoita on monta. Minäkin haluan puolustaa kaikkea kaunista ja hyvää, mutta maailmassa on muutakin ja on tarpeellista tiedostaa sekin.
- "maailman parantaminen...
Cesar kirjoitti:
mutta valitettavasti tuo ei ole realismia. Palstasefun tehtävä ei ole parantaa maailmaa, eikä siihen pystykkään. Ja toiseksi kellään ei ole niin paljoa aikaa että täällä pystyisi estämään pahat sanat, koska seriffejä on vain yksi ja niitä pahan olon ilmaisijoita on monta. Minäkin haluan puolustaa kaikkea kaunista ja hyvää, mutta maailmassa on muutakin ja on tarpeellista tiedostaa sekin.
Nykyisin häviää hyvän ja pahan tiedostaminen, johon liittyy oikea ja väärä. Paha pitää tiedostaa, olen samaa mieltä, mutta samalla pitää osata tuoda esiin, että se on paha.
Mitä vahvempi moraali meillä on, sitä vahvempia me olemme, kuitenkin sortamatta ketään. Oikean tiedostaminen ei ole sortamista, mutta se kasvattaa ihmistä kävelemään jaloillaan ja paremmin hyväksymään erilaisuudenkin. Jos emme enää uskalla sanoa ääneen, että tuo on oikein, ihmiset seilaavat tyhjyydessä ja turvattomuus kasvaa. Jo lapsena se vaikuttaa itsetunnon kehittymiseen vahvasti. Se ei ole pilkkaamista ei sortamista, vaan ihmisen luottamista itseensä ja toisiinsa.
Tästä nyt tuli aika pikakirjoitus isosta asiasta. Olemme lähdössä kylään päivälliselle syömään suomalaista lammasta.
Joten hyvää Itsenäisyyspäivää Cesarille ja kaikille! - --------------------------
ilman muuta kirjoitti:
Halutaan kiltimpi sefu koko perhe.
Sellainen, joka poistaa herjaukset, perustellut haukkumiset ihmisistä tyhmiksi ja muiksi sellaisiksi, eli kaikki sucksit. Sellainen, joka poistaa kaikki, joilla ei ole muuta sanomista kuin v....
Halutaan sellainen sefu, joka puolustaa hyvyyttä ja kaunetta tässä elämässä!Eli haluat sellaisen seriffin joka on kanssasi samaa mieltä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445