Vielä kerran tästä aiheesta.
Onko tämä siis hiivatulehdus:oireina on vain ja ainoastaan runsas valkovuoto, vähän paakkuraista. Kellertävää vuoto ei ole juuri ollenkaan.
Mitään kutinaa tai kirvelyä ei ole mutta on tuo valkovuoto vähän kiusallista. Ja lisäksi tässä lähiaikoina on kirvellyt ainakin seksin jälkeen hetken aikaa. Ja olenkohan tartuttanut tän mahdollisen hiivan myös mieheeni koska hänelläkin kirvelyä seksin jälkeen.
Miten tuon mahd. hiivan hoitaminen mieheni kohdalla? Meneekö ohi itsestään? Entä minä ensikertalaisena tulehduksen sairastajana-voinko ostaa apteekista lääkkeen ilman reseptiä?
Vastailkaahan. :)
Onko tämä hiivatulehdus?
2
623
Vastaukset
- nainen 30vee
Sehän se. Pitäisi lähteä käsikauppalääkkeillä, esim, Gynodaktarin-emätinpuikot ja Daktarin-voide. Myös mies on hoidettava samaan aikaan!
Hiivatulehdus tulee usein antibioottikuurista, tai jos pesuainetta esim saippuaa menee paljon intiimialueelle. Nämä tappavat omat bakteerit ja hiiva iskee. Kannattaa pitää voidetta aina mukana esim. pitkillä matkoilla, koska taipumus saada hiiva on yksilöllinen ja usein iskee uudestaan kun sen kerran saa.- "taas kerran.."
vaan nopeasta vastauksesta. No, täytyypä sitten apteekkiin mennä. Huomenna tosin on itsenäisyyspäivä eikä taida olla auki.
Vielä saa laittaa eri lääkkeiden nimiä ja kokemuksia tänne.
Onko muut hoitanut miheensä tarttunutta hiivaa pois? Onko onnistunut hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027