käy ja katso ja vastaa.

masteri

mikä on maailman paras pokemon peleissänne?
(advance pelit)

Missä kohtaa olet peleissäsi?
(advance pelit)

Kuka tietää kaiksita eniten pokemon asioita tällä palstalla?
(pokemon)

milloin kiinostuit pokemoneista ja miksi?

7

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Queen-Pissis

1. 100 lvl MewTwo
      Psykick
      Flametrover
      Fire Blast
      recover

2.läpi kaikki paitsi Emerald

3.Mä woot?!?! :D

• miithos

1. EMERAL HO-OH SACRET FIRE EARTQUAKE SOLARBEAM JA REKORVER

2.
        KAIKKI 12 JOPA EMERALDIA MYÖTEN.
        3. MINÄ TIEDÄN KAIKEN >:(

• Kimmo

1. Mewtwo (tai oli alotin alusta) LeafGreen tai Lugia Crystal

2. En tarkota läpimenemisellä pokedexin täydentämistä: LeafGreen läpi, alotin kyllä alusta oon nyt mont moonissa pitäs sitäkin pelata lähiaikoina. Emerald: Alotin just, oon kohta menossa ekalle salille mutta pitää ladata varmaan emulle uudestaan tulee jotai "save file is corrupted" ja jotain tollasta. Oho oon laittanu tohon crystallin lugia mutta ihan sama. Sapphire, pääsin liigaan poket oli aika perseestä alotin alusta oon nyt dewford townissa.
      Emulla on nyt kaikenlaisia poke pelejä tai on ainakin ollut, mutta advancella on Sapphire ja LeafGreen

3. En tiedä

4. Kiinnostuin varmaan suunnilleen sillo kun se tuli suomeen eli joskus 99-00 mutta oli siinä sitten pari vuotta "väliä" no kaikki muutkin piti (melkein) ja no en tiedä. Ensimmäinen poke peli oli sapphire (alotin pelaa pelejä vasta pari vuotta sitte)

• nindendo fani

niin neljä vee näin ekan jaksoni se oli se kun ash sai sen butterfreen se olu hauskax nii aloin kattoo ja pokemon on paras anime (jos DBZ:tä ei lasketa)

• nindendo fani

on 95 spektitle (EMERALD)

• ari-sa

Gengar... NoOb kun olen...

Kaikki pelattu läpi etu-ja takaperin.

Minä tottakai!

Silloin kun pokemon tuli suomeen... olisikos ollut jotain -96 tai -97... Ai miksikö? Koska se on animea. Ja anime on jotain mikä on mulle henki ja elämä.

• pkmn_ranger

1. paras poke on rubyssa blaziken tasolla 50.
        2. ja olen menossa poke liigassa.
        3. jaa enpa tiiä...(minä tietenkin!!)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe