Palkkaus on mitä sattuu ei ilta eikä viikonloppulisiä ei päivärahoja eikä varsinkaan ylityökorvauksija.
Onneksi sentään vaihteleva työaika saa ajaa aamuyöt,päivät,illat ja viikonloput ja aina sama palkka kyllä on hienoa.
Turha oheis toiminta on karsittu kuten työterveyslääkärillä käynnit tai työsuojeluvaltuutetun valinta pääluottamusmiehistä nyt puhumattakaan tylsää ja turhaa.
Palautetta tule myös usein tosin vain yksipuolista ja pomohan on aina oikeassa ei kannata väittää vastaan koska tulijoita aina on.
Sileät renkaat ja huonot jarrut pitävät mukavasti herillä huonossa kelissä.
Huonossa kelissä kannattaa ajaa varovasti ettei satu mitään koska huonot ja ajotaidottomat kuskit renkaita ja jarruja kaipaavat kun ojan ajavat.
Onneksi sentään saa ajaa paljon pitääkin eihän sitä kukaan halua kuulla miten laiska ja saamaton oikein on joten täytyy vain ajaa enemmän.
Joskus tuli mietittyä että miten nuo duunarit konepajoissa tulee toimee noin lyhyellä päivällä näkeekö ne nälkää ja on varmaan tylsää istua illat kotona kun ei oo töitä?
Nyt on noikin kysymykset tullut nähtyä ihan uudessa valossa kun on toisella alalla töissä.
Kommentoikaa nyt toisetkin.
mun näkemys kuljetusalasta
teli
3
1048
Vastaukset
- oma valinta
isännästä kii miten menee, kuka arvostaa ja ketä.
mun ajamassa autossa uudet renkaat alla, huollot tehty ajallaan jarrut toimii.
työaika oma valinta, saa ajaa tai tehdä vaikka laillisen päivän. liksa ajallaa njapäivärahat kohdallaan... kerronko lisää... onhan noita taloja monia ja monenlaisia.
työhönsä tyytyväinen.- ostaa
oma auto,ni saapi laittaa semmoset renkaat ku haluaa ja voi ajaa vaikka tunnin päiviä tai ei ollenkaa,yksinkertaista,eikö ?????
- jussi
veit sanat suustani! hyvää joulun odotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362