Matkustan siperian halki junalla vladivostokiin ja sielta olisi tarkoitus menna japaniin, niin etta onkohan jollakulla tietoa kuinka ko. matkan vaihe olisi viisainta matkustaa? Eli laivalla vai lentaen? Kanaalian ei ole ainakaan viela rakennettu kyseiselle valille.
Vladivostokista Japaniin
4
1183
Vastaukset
- fareast
Tervehdys
Kuten sanoit vaihtoehdot ovat nuo kaksi, laiva tosin on edullisempi kuin lentokone suhteessa 150USD/400USD. Nuo hinnat ovat suuntaa antavia, ja tarkat hinnat sinulle antaa Primorsky avia agenstvo, osoitteesta www.airagency.ru
Vladivostok Avia on ainoa firma joka tuota valia lentaa, sen aikataulut saat osoitteesta www.vladavia.ru
Varoituksen sanana, Vladivostok Avian vanhat tupolevit ovat kammottavin mahdollinen tapa lentaa maailmassa. Yhteen kaupunkiin, Niigataan lentavat upouudella 204 tupolla, joka on taysin verrattavissa lansikoneisiin. Laivalippuja voi kysella Vladin morskoi vokzalista ja lentolippuja Primorsky avia agenstvon toimistosta siita melko lahelta, Posetskaya ja Morskaya katujen kulmasta, hotelli Primoriaa vastapaasta.- hachidori
Viime talvena lahdin samaa reittia Japaniin tarkoituksena hypata laivaan, mutta koska en viitsinyt tutustua aikatauluun, myohastyin puoli vuorokautta viikottaisesta vuorosta.
Ostin lipun Vladivostok Airin lennolle Niigataan suoraan kentalta, ja ystavallisen kiinalaisnaisen avustuksella sain kikkailtua siihen opiskelija-alennuksen. Silti lautta olisi ollut hieman lentamista halvempi vaihtoehto, joskin kahden yon matkalla olisi luultavasti tullut useammin nalka kuin puolentoista tunnin lennolla.
Kammottavaa Tupolevissa (154M) oli lahinna sisustus - niille jotka eivat nauttineet hailakanvihreasta lasikuidusta. - trans-sibiria
hachidori kirjoitti:
Viime talvena lahdin samaa reittia Japaniin tarkoituksena hypata laivaan, mutta koska en viitsinyt tutustua aikatauluun, myohastyin puoli vuorokautta viikottaisesta vuorosta.
Ostin lipun Vladivostok Airin lennolle Niigataan suoraan kentalta, ja ystavallisen kiinalaisnaisen avustuksella sain kikkailtua siihen opiskelija-alennuksen. Silti lautta olisi ollut hieman lentamista halvempi vaihtoehto, joskin kahden yon matkalla olisi luultavasti tullut useammin nalka kuin puolentoista tunnin lennolla.
Kammottavaa Tupolevissa (154M) oli lahinna sisustus - niille jotka eivat nauttineet hailakanvihreasta lasikuidusta.Kiitoksia paljon! Matkan suunnittelussa paastiin taasen eteen pain.
- Docomo
trans-sibiria kirjoitti:
Kiitoksia paljon! Matkan suunnittelussa paastiin taasen eteen pain.
Mikali menee laivalla Fushikin satamaan tai lentaa Toyamaan, niin pitaa muistaa etta Japan rail-passia ei voi leimata siella. Lahin paikka saada se voimaan on Kanazawan asema.
Juna Tokioon Toyamasta kestaa reilut 5 tuntia parilla vaihdolla.
Tassa pari linkkia:
http://www.waytorussia.net/FarEast/Vladivostok/Transport.html
ja laivayhtio:
http://www.bisintour.com
Tervetuloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tykkään sinusta tosi tosi paljon
Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska543683- 1662297
Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli2122009Mitä tehdä asialle?
Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill1391884Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?
Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä3981306- 801215
- 2351135
- 1351104
Olen pahoillani mies
Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari551030- 74980