ostin ei ajoneuvokäyttöön tarkoitetut H4 polttimot 100/80w. voisko noita käyttää autossa ?ku mulla on niin surkeet ne umpiot että tavallisilla polttimoilla ei näe mitään. Onkos näissä parkki-toiminto kans samassa?
100/80w
12
5904
Vastaukset
- Jamppa1
laillisia tieliikennekäytössä. Kehottaisin hankkimaan uudet umpiot.
- mutta
mun umpioissa ne on ihan tavallisen kirkkaat! Ja poliisille sanon että ostin vaan polttimot jossa luki H4 enkä tiedä niistä sen enempää..
- konkari..
mutta kirjoitti:
mun umpioissa ne on ihan tavallisen kirkkaat! Ja poliisille sanon että ostin vaan polttimot jossa luki H4 enkä tiedä niistä sen enempää..
Mittaapa paljonko tulee jännitettä lampun kannalle polttimon palaessa. Siinä se vika on, tuskin umpiossa.
Paksummat kaapelit ja omat releet, virta suoraan akulta. Kyllä näkee vanhoillakin umpioilla. Neuvottu monet kerrat tällä palstalla. - Jamppa1
mutta kirjoitti:
mitä tykkäät. Kunhan vaan esitin että asian voi hoitaa fiksusti eikä tarvitse olla mulkero toisia tiellä liikkujia kohtaan.
- 306 XT
konkari.. kirjoitti:
Mittaapa paljonko tulee jännitettä lampun kannalle polttimon palaessa. Siinä se vika on, tuskin umpiossa.
Paksummat kaapelit ja omat releet, virta suoraan akulta. Kyllä näkee vanhoillakin umpioilla. Neuvottu monet kerrat tällä palstalla.Vaihdoin Pösöön viime talvena 100 W H1-polttimon lyhkäsiin valoihin. Tuli kesä ja lämpöiset kelit. Umpio rupesi kuumenemaan liikaa ja piuhat kärysivät.
Tosin ne Pösön piuhat on kokoluokkaa 1,5 mm2.
Melko ohutta-------piuha on!
On vedettävä uudet piuhat akulta ja uudet releet, ja vain ohjausvirta auton alkuperäisistä johdoista.
Nm. Ei enää 100 W
- Kanssa-autoilija
Osta uudet umpiot ja sitten Osramin Coolblue-polttimot. Ovat lailliset ja näet paremmin kuin 100 wattisilla, olen kokeillut.
Toinen neuvo: 100 wattiset polttaa pieniä umpioita, pitäisi olla Saabin (og900/og900) tai Volvon (700/800/900-sarja) isot umpiot jotta vahinkoja ei syntyisi.- ei hyvä
Lukaisepa uusimman Tuulilasin polttimotesti. Voittajana todellinen yllätys - biltema. Samoilla pisteillä oli muistaakseni myös halpis King-polttimot ja Osram Silverstar. Coolbluet eivät pärjänneet mitenkään mainiosti, kuten eivät monet muutkaan ns. paremmat merkkipolttimot. Vielä kun hinta on moninkertainen, niin 'ei kiitos'.
- kari
ei hyvä kirjoitti:
Lukaisepa uusimman Tuulilasin polttimotesti. Voittajana todellinen yllätys - biltema. Samoilla pisteillä oli muistaakseni myös halpis King-polttimot ja Osram Silverstar. Coolbluet eivät pärjänneet mitenkään mainiosti, kuten eivät monet muutkaan ns. paremmat merkkipolttimot. Vielä kun hinta on moninkertainen, niin 'ei kiitos'.
Bilteman polttimmoita menee kuin tupakkia,köyhän,myös mieleltään,ei kannata ostaa halpaa.
- kokemus
kari kirjoitti:
Bilteman polttimmoita menee kuin tupakkia,köyhän,myös mieleltään,ei kannata ostaa halpaa.
Bilteman polttimot kestäneet huomattavasti paremmin kuin GE:n merkkipolttimot. Lisäksi ovat kirkkaammat ja maksavat noin kolmasosan. On tyhmää maksaa liikaa - ja viisasta myydä liian kalliilla...
- ..............................
kokemus kirjoitti:
Bilteman polttimot kestäneet huomattavasti paremmin kuin GE:n merkkipolttimot. Lisäksi ovat kirkkaammat ja maksavat noin kolmasosan. On tyhmää maksaa liikaa - ja viisasta myydä liian kalliilla...
Juu, tuo joka mainostelee noita coolblue-polttimoita ei ole tainnu sitte hyviä nähdäkään. Itsellä oli edellisessä autossa ja aika surkeethan ne oli. Nykyään käytän vain noita vision plus- polttimoita. Ne muistaakseni menesty testissäkin kohtuullisesti
- EI !
.............................. kirjoitti:
Juu, tuo joka mainostelee noita coolblue-polttimoita ei ole tainnu sitte hyviä nähdäkään. Itsellä oli edellisessä autossa ja aika surkeethan ne oli. Nykyään käytän vain noita vision plus- polttimoita. Ne muistaakseni menesty testissäkin kohtuullisesti
KÄY MUOVI UMPIOIHIN . EI UV SUODATUSTA VAI MITÄ SE ONKAAN .
- suodatus
EI ! kirjoitti:
KÄY MUOVI UMPIOIHIN . EI UV SUODATUSTA VAI MITÄ SE ONKAAN .
niin,on siis uv-suodatus. Lueppa paketin kyljestä. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782