Muistaako kukaan sitä pleikkari ykkösen peliä jossa taisteltiin aseistetuilla autoilla toisia vastaan... Siinä oli eri kuskeja joilla oli autossaan muitten aseiden lisäksi aina joku erikoisase, esim. tumma ihoinen jolla oli subbari joka täräytti vastustajalta energiaa pois yms. Peliä pystyi pelaamaan myös kaksinpelinä jolloin se oli hauskimmillaan :D
Tämän pelin nimeä en saa millään päähäni elikkä jos joku muistais ja viitsis auttaa niin olisin kiitollinen.
PSX pelin nimi kateissa
kerran joskus pelannu
5
311
Vastaukset
- kerran joskus pelannu
ja lisäisin vielä että peli oli 3D, eli ei mikään ylhäältä kuvattu
- forttikuski
vigilante v8 . ihan kiva oli sillon josku mut liian helppo =)
- kerran joskus pelannu
Juuri tämä! kiitos
- Micci_67
Vai oliko se tämä. Tässä ainakin oli tuo idea.
- Jaska-93
Ainakin Rogue Trip sopisi tohon kuvaukseen... Kaverilla on se ja minä olen veljen kanssa tahkonnut sen läpi ainakin viidesti... Kaksinpeli on ainakin ihan loistava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333