Meillä on kaksi koiraa,toinen on kolmivuotias,ja toinen 10viikkoinen. Koirat reuhaavat jatkuvasti, siten että vanhempi mörisee,ja leikillään kirputtaa pientä niskaan ja selkään,tuli vain mieleen että voiko siru liikkua nahan alla,moisesta höykytyksestä?
voiko siru kadota?
9
3753
Vastaukset
Tämä on juuri syy, miksi en siruta pentuja. Vasta kun pentu on 12 viikkoinen annan siruttaa. Kyllä ne yleensä pysyy, mutta liekö sitten ollut huonoa tuuria vai mitä, mutta kahdesta pentueesta on siru pennulta hävinnyt.
- Äijä
Siru voi joskus lähteä "vaeltamaan" nahan alla. Eräällä koiralla se oli päätynyt kainaloon. Asian suurin haitta on se, että tietämätön ei löydä sirua.
kadota,joskin itsekkin mietin onko katoaminen sitä että hajoavat ja lukulaite ei enää löydä vai voivatko nahan alta kuitenkin kulkeutua "koiran sisään"esim verenkirtoon tai muualle ja ajan myötä luonnollisesti poistua???
joskus niitä ei vaan kertakaikkiaan löydy,varsinkin datamars sirut ovat katoilleet,eivät kuulemani mukaan esim indexel sirut.- Pikku-Hukka.
Verenkiertoon se ei voi mennä, meillä ainakin niin iso toi siru, mutta muutenhan ne kyllä voi liikkua, en usko, että ne ns. Ulos voi koirasta tulla, siis luonnollisia teitä.
Pikku-Hukka. kirjoitti:
Verenkiertoon se ei voi mennä, meillä ainakin niin iso toi siru, mutta muutenhan ne kyllä voi liikkua, en usko, että ne ns. Ulos voi koirasta tulla, siis luonnollisia teitä.
etsin aikaisemmin oikeaa sanaa,ei verenkiertoa vaan esim suolistoa :)tekevälle sattuu,kummasti niitä ei joskus löydy mistään enää ikinä?
- Jepu
Meidän vuotiaalla sprinkulla siru on noussut ylöspäin. Ainakin luulisin et se on siru mikä tuntuu. Siru löytyy pikkasen korvan alapuolelta. Voikohan se siitä vielä jotenki kulkeutua pään aluelle?
- minä.
Meillä molemmat koirat sirutettu. Siruttaja kertoi, että sirut liikkuvat, ja joskus joltain koiralta on löytynyt jopa varpaasta!
Että jos se tuntuu ylipääsemättömältä ongelmalta, niin suosittelempa tatuointia!ongelma? Useimmat omistajat kyllä itse tietävät, missä oman koiran siru sijaitsee. Itselläni on yhdellä valunut eturintaan, lähes jalkojen väliin asti. Vaan siellä se on kun sen tietää... Jos ei ole sormiin sattunut, niin sillä lukulaitteella pitää vain osata hakea kaikista mahdollisista paikoista, niin kyllä se yleensä löytyy. Ja seuraavalla kerralla tietää sanoa, mistäpäin hakea. Paljon varmempi tämä merkitsemistapa on kuin ne suttuiset tatuoinnit.
- sirunsirut
Meillä pentueen 4ltä pennulta siru hävinnyt ensimmäiseen rokotukseen mennessä, epäilys kova, että juurikin taisteluharjoituksissa pentujen siru pullahtanut ulos. Lääkäri ihmetteli asiaa kovasti, ei ollut uskoa, kun koko uransa aikana vastaavaa sattunut vain yhden kerran yhdelle koiralle ja nyt peräti 4 kertaheitolla. Toki siruerässä voi olla vika myös, mutta joka pentu tarkastettiin laittamisen jälkeen ja laite luki sirun ja toimivia olivat. Todella omituista. Nyt näyttää vielä siltä, että omalta pennulta on tämä toistamiseen laitettu siru kadonnut, ainakaan en sitä tunnustelemalla löydä, mutta viikon päästä vahvistus rokotuksessahan asia selviää, löytääkö laite sirua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275