Olen 20 vuotta ajanut ammatikseni autoja "isoja sellaisia" niin ajaelin kertoa omista tuntemuksistani miltä nää pikkuset tuntuu.Nimittäin kävin itselleni uutta henkilöautoa etsiessäni kokeilemassa monia automerkkejä ja kokeilujen jälkeen totesin että ei ole mitään järkeä hommata muuta autoa kuin citroen c5 kun olin sen koe-ajanut.Iso turvallinen auto jossa kaikki on vakiona eikä pelota lähteä liikenteenseen peläten henkensä puolesta, eikä edes muiden. Joten tyytyväisenä toivotan kaikille c5 ja kaikille muillekkin autoilioille oikeasti turvallista matkaa.
20 vuotta ammattiautoilua
6
1527
Vastaukset
- rekkarepe
Aika lähellä ilmajousitettua autoa
- eroa ole
Vai mitä tarkoitit? Eikös ilmassa lähes 80% typpeä ole?
- xxxxx
eroa ole kirjoitti:
Vai mitä tarkoitit? Eikös ilmassa lähes 80% typpeä ole?
ilmajouistuksessa ja hydropneumaatisessa jousituksessa rakenteessa sekä toimintaperiaateessa on aikamoista eroa .....
- Make
xxxxx kirjoitti:
ilmajouistuksessa ja hydropneumaatisessa jousituksessa rakenteessa sekä toimintaperiaateessa on aikamoista eroa .....
Millä jouset toimii,pääasia on että ne todella toimii ja tuntuu hyvältä.
- olen
Make kirjoitti:
Millä jouset toimii,pääasia on että ne todella toimii ja tuntuu hyvältä.
Itsellä C5 farkku ja hyvin kulkee.Se turvallisuus asia on mullekkin tärkeä,C5 on suomen turvallisin h-auto.Niin ja lisäksi autoliiton ruoste testissä sai ainoana autona täysin puhtaat paperit,eli ei ruostu.
- geri
!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788