http://www.necnet.de/navigator/Greg%20Moore%20-%20Indycar%2031.10.1999%20Fontana.mpeg
http://www.toulauto.com/images/files/Crash%20-%20Champ%20cart%20-%20La%20voiture%20est%20pulv%E9ris%E9e..mpeg
greg moore kuolee tässä vuonna 1999
auto karkaa hallinnasta 220mph nopeudessa
http://media.ebaumsworld.com/carguyflip.mpg
onko tää moottoriurheilu historian kovin mälläys
4
901
Vastaukset
- Kooma
Yksi rajuimmista kuitenkin. Katsoin kilpailun livenä telkkarista silloin ja onnettomuus oli niin raju ettei siitä näytetty uusintaa/hidastuskuvaa tms. ollenkaan.
- Penkalta Seuraaja
ettei näytetty uusintaa. *hiljentyy*
Itse en ainakaan haluaisi "mässytellä" hidastuksella kun on käynyt noin pahasti.
Saattaa tuo olla 1 rajuimmista. Tosin ei Sennankaan auto ihan hiljaa mennyt...
sitten noi ovaalikisat, miten lie niissä? - Kooma
Penkalta Seuraaja kirjoitti:
Itse en ainakaan haluaisi "mässytellä" hidastuksella kun on käynyt noin pahasti.
sitten noi ovaalikisat, miten lie niissä?En siis tarkoittanutkaan että hidastuksia tms. halusin. Tarkoitin että se on kuitenkin melko ainutkertaista että näin toimittiin, kiitos ajantasalla olevan ohjaajan. Sennan ulosajo ajettiin ruutuun uudelleen monta kertaa, Zanardin kolari näytettiin hidastettuna jne.
- Kooma
Penkalta Seuraaja kirjoitti:
sitten noi ovaalikisat, miten lie niissä?Tuo Mooren onnettomuus tapahtui nimenomaan ovaalikisassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681617IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk341499Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361008
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72951Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää434893Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta148841