Sinua

ei sitten

näkynyt eilen. :´(

22

2921

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...

ens kerralla varmasti näkyy. koskas se kerta pitäisi olla?

• saat

päättää tällä kerralla ;)

• no...

olin kotosalla...piilossa katseiltasi;-)

• Antti

ethän mee ens kerralla karkuun,ois niin mukava katella sua. Enempää en taida uskaltaa... ei oo muuten pitkä aika ku viimeksi nähtiin. toivottavasti taas joskus törmätään..

• täytyy

sanoa sorry. Mut mua väsytti. Ehkä viikon päästä -varmaan aiemminkin nähdään.
      ;)

• olisit,

halunnut minut nähdä?

• mä siellä

kuppilassa käväisin, mutta ehdin ilmeisesti lähteä pois ennen kuin sä saavut paikalle...? Katsotaanko ensi lauantaina uudelleen?

• en eilen

ollut paikalla

• taidat olla

kuitenkin vai kuinka? Näkemisiin siis! ;)

• se on
        taidat olla kirjoitti:

kuitenkin vai kuinka? Näkemisiin siis! ;)

nyt vaan vähän vähentynyt....=)

• ei ole

mitään uutta...
      Murphyn lain mukaanhan me ei tavata kuin sattumalta, sinänsä on ihan terveellistä..
      vaikka toisaalta aika epätervettä ja kuluttavaa..
      Vähän niinkuin se Elämäni murmelina.
      Aina pitää aloittaa alusta ja lopettaa kesken..

• Jesto

Ei sinuakaan...Kyllä minä siellä kuitenkin olin. :(

• T .

Sain viestisi niin myöhään. :-( Olisi kyllä pitänyt lähteä siitä huolimatta, ei tuosta nukkumisestakaan mitään tullut.

Haluaisitko, että näkyy tänään? Minä ainakin haluaisin. Jos haluat, niin lähden vaikka heti. Viestitä taas vaikka jotenkin. :-)

• T .

ja kun en minä oikein voi sinne kutsumattakaan tulla...vai voinko? :-/ yhden vihjeen olen kyllä saanut.

Taidan tarvita vielä toisenkin vihjeen ennen kuin uskallan sinne asti lähteä. Rohkaisua minäkin näemmä vielä tarvitsen. :-)

• tyyppisen
        T . kirjoitti:

ja kun en minä oikein voi sinne kutsumattakaan tulla...vai voinko? :-/ yhden vihjeen olen kyllä saanut.

Taidan tarvita vielä toisenkin vihjeen ennen kuin uskallan sinne asti lähteä. Rohkaisua minäkin näemmä vielä tarvitsen. :-)

vihjeen olet saanut???? Että minulla olisi edes vihiä että se olet sinä =)

• T .
        tyyppisen kirjoitti:

vihjeen olet saanut???? Että minulla olisi edes vihiä että se olet sinä =)

Sellaisen hyvin lyhyen vastaajaviestin. :-) "blå"

• tottakai
        T . kirjoitti:

Sellaisen hyvin lyhyen vastaajaviestin. :-) "blå"

uskallat.Odotan jo......

• T .
        tottakai kirjoitti:

uskallat.Odotan jo......

mutta, kerro ensin, milloin annoit tuon vihjeen, niin minäkin tiedän vastavuoroisesti, että se todella olet sinä! tämä on melkein liian hyvää ollakseen totta.

• T .
        T . kirjoitti:

mutta, kerro ensin, milloin annoit tuon vihjeen, niin minäkin tiedän vastavuoroisesti, että se todella olet sinä! tämä on melkein liian hyvää ollakseen totta.

jos minkäänlaista toista vihjettä ei tule, niin sitten en kyllä uskalla lähteä. Tilanteemme on sellainen, että mulla ei ole enää varaa mokata. Ja mokahan se olisi, jos oletkin joku aivan toinen henkilö.

Heitä pöytään vaikka nimikirjaimesi. :-)

Siinä tapauksessa, ettei vihjettä tule, selvitetään tämä myöhemmin, kun nähdään, kasvokkain.

• kylläkin

sun pyöreempi kopiosi ilmestyi.;)

• sinut

Mutta missä eilen olisi pitänyt olla? Itse olin vain kotona. Enhän sinun luoksesikaan tulla voi...

• et voi?

tottakai voit tulla. Ovet on ainna avoimet sulle hömppä meni meillä sitten miten päin vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe