Soneran väki

lukutaidotonta?

tai tekevät kiusaa. Irtisanoin Soneran päättymään 31.12.2005. Mutta eilen klo 2030 räpsäsivät liittymän poikki. Kiusa se on pienikin kiusa vai ollaanko Soneran palvelussa lukutaidottomia tai ruotsinkielisiä...

Olen hoitanut kaikki asiat netissä, nyt on tulossa taloudellistakin vahinkoa Soneran takia...

Tarkoitus oli vaihtaa Sonera halvempaan ja nopeampaan liittymään, mutta nyt kiusalla linja on poikki ennenaikojaan...

4

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesku

se sun halvempi ja nopeampi operaattorisi tilata vuokrajohdon Soneralta ja pyytää purkua heti. Mitään muuta syytähän moiseen ei ole.

Kiusanteko- ja lukutaidottomuusvalitukset taitavat kertoa enemmän itsestäsi.

Mikset soita asiakaspalveluun ja selvitä asiaa. Täällä siihen tuskin saat valaisua.

• mene...

Uuden palveluntarjoajan kanssa on sovittu, että irtisanon Soneran päättyväksi 30.12, jolloin he samalla kytkevät oman palvelunsa linjaan.

Soneran palveluun pääsee arkisin klo 20:00 asti. Liittymä katkaistiin eilen klo 20.30, jotta vain en ehdi soittamaan. Tänään ei Soneran palvelu toimi. (juhlapyhä) Että kyllä vaikuttaa tahalliselta...

• vesku
        mene... kirjoitti:

Uuden palveluntarjoajan kanssa on sovittu, että irtisanon Soneran päättyväksi 30.12, jolloin he samalla kytkevät oman palvelunsa linjaan.

Soneran palveluun pääsee arkisin klo 20:00 asti. Liittymä katkaistiin eilen klo 20.30, jotta vain en ehdi soittamaan. Tänään ei Soneran palvelu toimi. (juhlapyhä) Että kyllä vaikuttaa tahalliselta...

siinä sitten on kyseessä; Soneran alihankkijat tekee noita töitä "virka-aikana" eli tuskin johtuu liittymän katkaisusta.

Minkä vuoksi arvelet että joku alihankkijan asentaja olisi sinuun niin suivaantunut että tuommoista tekisi? Sehän tietää rahanmenetystä kaikille!

• raksu

Meillä kävi vähä sama ku muutettiin. Tilattiin netin vaihto vanhasta asunnosta uuteen. Se tilattiin tapahtuvaksi maanantaina.

No vanha liittymä kytkettiin sit pois päältä perjantaiaamuna. Se kun kuulemma pitää tehdä edellisenä arkipäivänä. Tässä tapauksessa siis 3 päivää aiemmin.

Ja uusi alkoi toimimaan seuraavan viikon torstaina. Ja ei ois silloinkaan viel toiminu, mutta kun kävi oikein asentaja tutkimassa miksi ei netti toimi. Vika löytyi lopulta jostakin Soneran päästä asetuksista. Mä olin itse soittanu joka päivä moneen kertaan, ja siellä ei kuulemma ollu mitään vikaa.

Lopulta tuo asentaja soitti jolleki Soneran "esimiehelle". Hänkin sai heti ensteks semmoset haukut, että "mitä sä tänne mulle soitat??". Kuulin sen itsekin kun vieressä seisoin. No tää "esimies" sit huomas, että jossaki oli ruksi vääräs paikas ja korjas sen.

Että näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe